Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.319 beoordelingen in totaal

Ten eerste wil ik opmerken dat de webshop een zeer mooi en uitgebreid kwalitatief aanbod heeft aan verscheidene producten. Ik heb helaas een aantal dumbbells moeten retourneren omdat ik er achteraf achterkwam dat het niet van de gewenste materiaalsoort is. De klantenservice gaf aan dat de dumbbells een gewichtstolerantie van 20 gram hebben! Dat is zeer netjes! Bij andere aanbieders van fitnessmateriaal kan je ze nooit zo precies krijgen voor deze kwaliteit en gewichtstolerantie! Helaas moest ik ze wel retourneren want ik zocht naar een specifieke product en producteigenschappen dat ik nodig achtte voor mijn situatie. De medewerkers waren wel vriendelijk en ik kreeg het bedrag redelijk snel terugbetaald en kreeg ook een cadeaubon aangeboden. Al met al, is het belangrijk om eerst na te vragen naar de producteigenschappen indien je een specifieke product zoekt. Ik hoop dat ik in de toekomst hier mijn fitnessspullen kan aanschaffen want het is gewoon een heel goede webshop. Nog veel succes en mijn excuses voor het ongemak!

Verzendkosten zijn hoog. Niet afhankelijk van gewicht. Leverbaarheid van producten vaak niet per direct voorradig, waardoor lange wachttijden en opnieuw apart verzendkosten. Ook niet mogelijk dag van levering aan te geven. Daardoor grote kans van levering op een dag dat je niet thuis bent. Pas daarna kan datum voor nieuwe aanbieding levering aangegeven worden via postbedrijf. Onnodige handelingen voor mij, jullie en postbedrijf. En onnodige kosten ook daarmee.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

8 aug 2023