Fitness-seller.nl
Reviews:

2.631 reviews in totaal   

4,85

Uitstekend

2.631 beoordelingen sinds 23 sep 2021

5
88 %
4
11 %
3
2 %
2
< 1 %
1
< 1 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer tevreden over de hoge kwaliteit en degelijkheid van de producten. De prijs-kwaliteitverhouding wordt als aantrekkelijk ervaren en de prijzen worden als eerlijk beschouwd. De snelle en betrouwbare levering wordt gewaardeerd, evenals de heldere, snelle en vriendelijke communicatie bij het oplossen van problemen en beantwoorden van vragen. Klantgerichtheid, een oplossingsgerichte aanpak en de vriendelijkheid, kundigheid en behulpzaamheid van de medewerkers worden vaak positief genoemd. Enkele klanten merken op dat er soms problemen zijn met DPD of onvolledige leveringen. Daarnaast is de beschikbaarheid van sommige producten een aandachtspunt, omdat bepaalde artikelen regelmatig niet op voorraad zijn. Ook is er af en toe kritiek op de service wanneer zich problemen voordoen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsFitness-seller.nl

(1)
(1)
(9)
(63)
(520)
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Producten en personeel prima in orde. Paar verbeterpuntjes.

Producten zijn prima in orde. Kwaliteit (engineering) vs prijs is goed voor elkaar vergeleken met USA merken. Voorraad en beschikbaarheid zijn echt slecht over +12maanden tijdsvenster. Er is altijd veel niet beschikbaar waardoor je bestellingen in meerdere etappes moet bestellen en daardoor lange wachttijd hebt en meer verzendkosten betaalt dat je wilt. Dat is simpelweg slecht ook al komt het door veel vraag naar ATX. Helaas te veel krassen en beschadigingen op de lak. Nu met meerdere bezorgingen krassen en beschadigingen meegemaakt. Niet goed. Tekeningen zijn obsolete. Als je handig bent dan kom je er prima mee uit de voeten maar wel iets om rekening mee te houden als je minder technisch aangelegen bent. Dan is het goed om even wat hulp met montage in te schakelen. Erg fijn is om Atx kwaliteit te bestellen in Europa. Pluspunt zoals gezegd is de service en aardig personeel reactie is altijd snel. Overall ondanks een aantal verbeterpunten een mooie 8. Blij dat we Atx hebben in Europa. [na antwoord van fitness seller op vragen in mijn review heb ik de review netjes aangepast. 4 sterren is nog steeds een dikke 8 en laat tevredenheid zien met ook een paar verbeterpunten]

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling en feedback, en voor het aanpassen van de incorrecte informatie 💪
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Atx dumbbells besteld en afgehaald

Atx dumbbells besteld. Liggen zeer fijn in de hand en vooral voor mij een voorwaarde, deze zijn dus echt reukloos! Ervoor gekozen om zelf af te halen. Bestelling werd snel klaargemaakt en afhaalafspraak heel eenvoudig gepland. Bij het afhalen zeer vriendelijk geholpen en de vracht werd direct tot aan de laadklep van mijn auto gereden zodat ik deze eenvoudig kon overladen. Alles zeer netjes en corect dus kom hier zeker terug.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling en feedback, dat waarderen wij!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

ATX Lever Arm Multi Press 2.0

Maandag besteld en dinsdag al geleverd. Super, bedankt voor de snelle levering! Enige opmerking: het is jammer dat er geen mogelijkheid is om met Visa of Mastercard te betalen. Tegenwoordig hanteren banken steeds strengere anti-phishingmaatregelen, waardoor je bij sommige banken slechts €1.000 per keer aan buitenlandse leveranciers kunt betalen. Een betaalmogelijkheid via Visa of Mastercard zou daarom zeker een meerwaarde zijn.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik wil mijn excuses aanbieden voor de verwarring die is ontstaan door de foutieve revisie en het feit dat sommige e-mails in de spamfolder terechtkwamen. Het is vervelend dat dit heeft geleid tot enige vertraging in onze communicatie. Desondanks ben ik erg blij dat we binnen drie dagen een oplossing hebben gevonden. We kunnen nu onze belt squat volop gebruiken, wat geweldig is!
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Pluim voor de klantenservice

Een deel van mijn pakketten was helaas niet door DPD geleverd. Na mijn mail aan de klantenservice van FS kreeg ik snel en vriendelijk reactie. Er werd goed meegedacht over een oplossing en het probleem is vervolgens snel en naar tevredenheid opgelost. Complimenten voor de uitstekende service en klantgerichtheid!

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat onze klantenservice je naar tevredenheid heeft kunnen helpen!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Top service! Een van de klemmen van de hex-bar die ik besteld had werkte niet zoals het hoort. De klantenservice heeft mij zonder aarzelen geholpen en een nieuw paar klemmen opgestuurd. De hex-bar zelf is van heel goede kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
FS levert uitstekende artikelen van mooie kwaliteit. Alleen erg jammer dat verzending via DPD loopt. Naar mijn mening de allerslechtste bezorgdienst van NL. Zij leveren bij mij de pakketjes nooit aan de deur maar rijden ongevraagd meteen door naar een afhaalpunt. Zit je thuis te wachten tot ze tussen 15.00 -16.00 uur het pakketje komen leveren, springt de status ineens naar 'Levering niet gelukt'. En vervolgens brengen ze het de volgende dag naar een afhaalpunt. Dat overkwam mij deze week twee keer, beiden DPD.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling. Maar erg vervelend om te horen dat je in jouw buurt zulke slechte ervaringen hebt met DPD 😓 We zullen je klacht doorzetten naar onze accountmanager bij DPD, zodat ze dit kunnen onderzoeken en de betreffende bezorger erop kunnen aanspreken. Wij versturen overigens al jaren met DPD en dat gaat normaal gesproken heel goed, klachten zoals deze zijn gelukkig de uitzondering. Van alle pakketdiensten die we hebben geprobeerd gaat DPD bovendien het beste om met onze grote en erg zware pakketten, daar waar veel andere pakketdiensten vooral zijn ingericht op het bezorgen van de makkelijke (kleine en lichte) pakketjes. Daarom is DPD voor ons de beste bezorgpartner voor pakketten.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Robuuste Kettlebell standaard gekocht. Heel blij mee. Geen hoekje meer met losse Kettlebells maar nu netjes op volgorde naast elkaar. Keurig afgeleverd op een pallet en nog eerder dan gedacht. T was zo zwaar dat ik ze buiten moest uitpakken. Superblij mee!

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Fijne Tib Bar en UITSTEKENDE service!

Fijne Tib Bar, goede kwaliteit. Bij de oorspronkelijke levering heeft de fabrikant de verkeerde klem veren geleverd, waardoor ik de gewichten niet vast kon zetten. Fitness Seller heeft me dezelfde dag nog twee andere settjes gezonden en alles werkt nu perfect. Ze hebben contact opgenomen met de fabrikant zodat de juiste collars direct worden meegezonden. Echt PERFECTE en ULTRA SNELLE actie van Fitness Seller. UITSTEKENDE service die je tegenwoordig niet meer ziet. Nogmaals hartelijke dank FS!

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Bestelproces en service was uitstekend

Bestelproces was uitstekend. Helaas had het product een kleine onvolkomenheid (de poedercoating van de kettlebell had een harde rand gevormd bij de grip. Erg vervelend bij snatches of cleans). Overwogen om het maar te accepteren maar na enige tijd toch maar contact opgenomen en fitness-seller heeft mij uitstekend en pragmatisch geholpen (de kettlebell was het laatste exemplaar; we zijn zonder moeitje tot een voor beide acceptabele oplossing gekomen)

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Fijne klantenservice 👌🏽

In eerste instantie was de bestelling gedeeltelijk geleverd. Klantenservice nam gelukkig uitgebreid de tijd om de voorraad in het magazijn te controleren en me de juiste producten de alsnog snel op te sturen.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Geweldig product

De ATX Power Banden zijn echt van een hoge en uitstekende kwaliteit. Door een oude blessure aan mijn schouders , kan ik helaas niet meer met zware gewichten trainen. Maar met dit alternatief komt het gevoel wat ik vroeger tijdens de training met dumbels, halters en andere apparatuur ervaarde. Toch aardig in de buurt, en door deze vorm van trainen, zijn mijn schouderklachten zelf vermindert.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de uitgebreide beoordeling, dat waarderen wij! We zijn blij om te lezen dat de power bands zo goed bevallen. Succes met je training!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Wederom zeer tevreden.

Wederom zeer tevreden over Fitness-seller. De bestelling werd sneller geleverd dan verwacht, maar daar werd uitstekend over gecommuniceerd. Alles wat ik tot dusver heb besteld is van uitzonderlijke kwaliteit. Dit blijft voor mij dé plek om gymgerelateerde zaken te kopen.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, dat waarderen wij!
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Nieuwe kabel op maat, plus aluminium katrollen besteld voor de lat pulley. De kabel was een speciaaltje. Prima geholpen door de service desk. De bestelling op tijd en netjes verpakt ontvangen. Kortom, alles goed

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering. Na schade onderdeel contact gehad. Dit ging snel en gemakkelijk. Al snel is het onderdeel nagestuurd en inmiddels ontvangen. De spullen zijn degelijk van materiaal. Landmine, kuitblok, gietijzeren schijven en barpaf

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Power cage + accessoires

Duidelijke website, goede keuze kunnen maken. Prachtig materiaal. Bezorging snel (binnen 24 uur), maar onder de maat: de bezorger wenste niet over de lage drempel van de garage te bezorgen en liet het zware pakket in de regen staan, ondanks het verzoek van mijn zwangere vriendin.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je review. Dit soort transportzendingen worden inderdaad niet tot binnen geleverd, dat is het beleid van de transporteurs. Wij informeren onze klanten hier echter ook nadrukkelijk over in de sectie "Verzendmethode" tijdens het afrekenen, dus nog voordat zij de bestelling hebben geplaatst. Wij zullen per e-mail contact met je opnemen om dit verder toe te lichten.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Mooie webshop klantenservice kan beter

mooie webshop. helaas was bestelling niet compleet. hierdoor kon ik niet verder met montage . toen ik het ontbrekende deel had ontvangen ben ik verder gegaan. toen bleek er uiteindelijk nog een moertje te ontbreken. dat had ik beter eerder moeten melden, want nu moest er weer een zending worden verstuurd. echter doordat het product voor de helft al gemonteerd was , was het niet eenvoudig om de volledigheid van de bouten en moeren etc vast te stellen. de manier waarop daar gereageerd werd was niet bepaald klantvriendelijk. hoewel ik wel eerder door de klantenservice zeer goed geholpen was, er hoeft blijkbaar weinig verkeerd te gaan of het humeur slaat om. uiteindelijk is alles goed gekomen. ik ben tevreden met het product dat is het belangrijkste.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling, jammer dat er onderdelen ontbraken en dat hier uiteindelijk drie naleveringen voor nodig waren om alles compleet te krijgen. Onze klantenservice heeft je hier inderdaad op gewezen, juist om te voorkomen dat er nog een vierde nalevering nodig zou zijn. We vinden het jammer dat je dit als onvriendelijk hebt ervaren maar gelukkig ben je verder wel tevreden met het geleverde product. Veel plezier met je training.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Hallo. Op zicht ben ik tevreden over de kwaliteit van de fitness kabel. Wat ik niet tevreden ben dat is goed fie geleverd word. Ik heb 200m aan kabel besteld en all weer heb ik hen in een "knoop" gekregen. Er is me weer uren gekost om die uit te krijgen. Ik heb al vorige keer over gebeld maar zie ik geen verbetering. Ik hoop dat volgende keer die wat beter geleverd word. Met vriendelijke groet Bob Fitness Techniek

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het niet zo makkelijk om 200 meter staalkabel netjes opgerold te leveren, vanwege het totale gewicht. We hebben echter ons best gedaan om jouw staalkabel zo goed mogelijk te verpakken en we vinden het jammer om te horen dat deze tijdens het transport blijkbaar toch door elkaar is geraakt. We hebben per e-mail contact met je opgenomen, met daarin enkele mogelijke oplossingen voor de volgende keer dat je zoveel meter staalkabel zou willen bestellen.
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd

Al jaren een vertrouwd adres

Ik heb veel zo niet bijna alles van mijn home gym besteld bij Fitness Seller. Goede en degelijke kwaliteit en de levering is ook goed. Ik raad iedereen die mij iets vraagt over gewichten of toestellen altijd aan om bij Fitness Seller te bestellen.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor de mooie feedback, dat waarderen wij enorm! 💪
Community-lid 
7 Reviews
 Geverifieerd

Niets dan lof

Zou willen dat iedere webshop zo snel reageerde, en al helemaal zo snel en kundig. Prettig bestelproces, duidelijke prijzen en verzendkosten, aardige medewerkers.

Antwoord van Fitness-seller.nl

Bedankt voor je beoordeling, dat waarderen wij!

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

Bezoek website

Over

Fitness Seller is specialist in krachtsport. In deze webwinkel vind je alles van krachttoestellen tot halterstangen, halterschijven en accessoires. Ontdek het grootste assortiment trainingsmaterialen ...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien