Fitness-seller.nl- Logo - Beoordelingen

Fitness-seller.nl

343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.232 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2021
Fitness-seller.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 apr 2023
Ze hadden scherpe prijzen al zijn ze in de laatste 3 jaar ongeveer 50% of meer gestegen voor de kleinere producten. Bijvoorbeeld de utility seat €100 => €159, calibrated plates €4 pkg => 6 pkg. Overige producten ook al snel 20 a 30% prijsstijging. Dat is heel erg veel in een korte tijd. Producten komen uit China, afwerking is soms echt matig tot slecht. Mijn trapbar is geverfd over de roest en daardoor laat continue de verf los. Er is aangeboden dat ik deze terug kon sturen, maar ik had juist een grote bestelling zodat ik geen verzendkosten had. De tegemoetkoming van €40 was een vreemd gebaar gezien ze zelf 2e kans goedkope trapbars hadden met €60 korting. Toen ik daarna verwees begrepen ze me niet, dus ik heb het daarbij gelaten. Contact met service is regelmatig lastig omdat ze je niet altijd willen begrijpen lijkt het. Een bestelling incompleet gehad en er echt stevig op in moeten gaan om dat geregeld te krijgen. Pas toen ze besefte dat ze zelf geen camera beelden hadden werd het opgelost. Uiteindelijk zijn de meeste zaken opgelost, maar het was verre van een prettig proces. Toch jammer als je er duizenden euros uit geeft. Dit was mijn 2e keer dat ik een powercage kocht, de oude heb ik vervangen. Al zijn mijn gegevens 10 jaar geleden verdwenen toen ze naar een nieuwe website gingen. Tip: fotografeer of video altijd je pakket zodra je die binnen krijgt. Dit kan veel gedoe voorkomen. Retour gaat op afspraak, dus zomaar binnen lopen terwijl ze open zijn vinden ze ook niet fijn. Als je dan iets persoonlijk afgeeft wacht je alsnog 2 weken voordat je het geld ontvangt. Komt heel bureaucratisch over. Als laatste, ik koop nu nagenoeg alles via Marktplaats 2e hands. Vergt soms wat meer geduld en een beetje geluk. Maar een logbar van €250 tweedehands is even zwaar als de nieuwe die bijna het dubbele kost.

8 jun 2023
Dit is mijn 2de bestelling en voor de 2de maal is de Transportdienst een ramp ze komen maar wanneer ze zin in hebben. er word niet duidelijk aangegeven opvoorhand wanneer de levering ga zijn en verwacht maar dat men thuis is,vervolgens is er een levering niet kunnen doorgaan omdat mijn zaak(terwijl ik die niet heb)vroeger gesloten was dan normaal.ik was heel de dag thuis aan het wachten op de levering en er is gewoon niemand langs geweest.spijtige is dat er redelijk wat items op de website niet in stock zijn.materiaal dat ik heb besteld en in stock was van atx is top super tevreden van.

Beoordelingen voor Fitness-seller.nl

Eerlijk, betrouwbaar, goed materiaal

Al meerdere keren besteld, en de persoonlijke benadering is altijd top. Er wordt meegedacht, Cindy van de klantenservice is eerlijk in wat bij je past en het contact is heel gemoedelijk en laagdrempelig. Je bent geen nummer die het liefst zoveel mogelijk moet afnemen. Voor mijn pt-studio in Groningen kijk ik altijd het liefst eerst bij FK als ik wat nodig heb. Hier weet je zeker dat je goeie deals krijgt en je je spullen gewoon op tijd krijgt.
BV
Bjorn V.
Nieuwrode

Behulpzame klantenservice

Wederom een begripvolle klantenservice om even een bestelling aan de kant te houden om bepaalde artikelen samen te kunnen verzenden. Jammer genoeg kon het 2de artikel niet mee verzonden worden vanwege problemen bij de leverancier, maar hier kon fitness seller niets aan doen.
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.

Top bedrijf alleen soms lange wacht tijden voor producten

Producten zijn van zeer goede kwaliteit. De service van het bedrijf ook. Helaas kan het wel erg lang duren voor producten of voorraad zijn. Zo moest ik 4 maanden wachten op de spotter arms van ATX. Dit zal vooral aan de leverancier liggen maar alsnog een verbeter puntje.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij. Aan de voorraden en levertijden kunnen wij helaas weinig doen. Als het aan ons lag zouden we natuurlijk alles ruim op voorraad hebben en we bestellen zoveel als mogelijk is, maar we zijn gebonden aan de productiecapaciteit en levertijd van ATX. Jammer van het punt aftrek in je beoordeling daardoor, want we hebben daar helaas geen directe invloed op, maar we begrijpen (en delen) de frustratie van jou als klant volledig.

Top!

Betreft 2e bestelling. Net als bij de eerste keer is ook deze uitstekend verlopen. Bestelprocedure makkelijk. Bezorging goed gegaan. Goed contact met medewerker. Prima gasten! Top ervaring.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling en feedback, dat waarderen wij!

Top prijs kwaliteitsverhouding en klantenservice

Uitstekende klantenservice die kundig met je meedenkt. Enorm goede prijs kwaliteitsverhouding ten opzichte van andere merken en snelle levering.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling en de mooie feedback, dat waarderen wij!

Goede producten, te dure verzendkosten

De producten zijn goed en services maar de verzendkosten zijn dusdanig hoog dat ik niet meer ga bestellen bij fitness seller.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hanteren transparante verzendkosten en verstoppen deze dus niet in de productprijzen zoals veel andere aanbieders doen, onder het mom van zogenaamde "gratis" verzending. Deze verzending is nooit gratis, want transportkosten zijn de afgelopen jaren alleen maar duurder en duurder geworden en zijn (op personeel na) de grootste kostenpost van een onderneming als de onze. Het is onmogelijk om "gratis" te verzenden maar jammer genoeg zijn veel mensen alsnog gevoelig daarvoor, omdat het psychologisch goed werkt. Wij kiezen er bewust voor om onze verzendkosten niet in de productprijzen te verstoppen. Onze webshop berekent de daadwerkelijke kosten, dus je ziet als klant altijd wat je voor een product betaalt en wat je voor de verzending betaalt. Wij begrijpen dat dit misschien "duur" lijkt op het eerste oog, echter ben je bij ons onder de streep vaak goedkoper uit dan bij andere aanbieders. Zelfs met onze "dure" verzendkosten erbij geteld. Wij gaan ervan uit dat je jouw bestelling waarschijnlijk ook daarom bij ons hebt gedaan en niet ergens anders. Wij vinden het jammer dat je ons hierop afrekent in je beoordeling maar we zijn dankbaar voor je feedback.
Snelle levering en ondanks een fout bij de montage werd er snel gehandeld en kan ik aan de slag met mijn nieuwe gear
Antwoord van Fitness-seller.nl
Hartelijk dank voor de positieve review, ondanks dat er iets was misgegaan. Dat waarderen wij. Fijn om te horen dat alles snel en naar tevredenheid kon worden opgelost.

Perfect!

Supper ben er echt blij mee. Top kwaliteit Atx! Goede bezorging, goed geholpen bij het ophalen.
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
Dag karton redelijk beschaving Van binnen niet Jullie zelf snel gekregen Dank u jordy
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je review. Wij begrijpen helaas niet goed wat je bedoelt. Was het karton beschadigd? Dat kan natuurlijk wel eens voorkomen en daar is het karton juist ook voor bedoeld. Namelijk om de inhoud te beschermen tijdens het transport. Wij hopen dat de producten verder wel goed bevallen 👍
De bestelling was er weken eerder dan verwacht, kwam perfect uit voor onze opening!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij. Succes met jullie opening! 🎉
Nice handler with prompt responses and good communication. Best machine
Antwoord van Fitness-seller.nl
Thank you for your review, we appreciate it.
31 mrt 2024
Hoge kwaliteit producten. Snelle bezorging en goed verpakt. Top winkel!
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
Snel, duidelijk en mooi spul. Jammer dat niet alles even voorradig is.
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat waarderen wij.
Top service, denken met je mee, snelle levering; kwaliteit is top!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij.

Dipbar

De inklapbare dipbar is zeer solide en stevig aan mijn powercage.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling! 💪

Niets op aan te merken

Uitstekend fitnessapparatuur voor een competitieve prijs.

Snelle bezorging & perfecte kwaliteit

Snelle bezorging, mooi aanbod van goede kwaliteit!!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de beoordeling, dat waarderen wij.
20 mrt 2024
Goede communicatie, Vriendelijk, snelle levering!
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling, dat stellen wij op prijs.
Prima service, prijs mag wat voordeliger.
Antwoord van Fitness-seller.nl
Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ontevreden bent over onze prijzen, ondanks dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij zijn ervan overtuigd dat onze producten een zeer scherpe prijs-kwaliteitverhouding hebben. Ik denk niet dat je ergens een 30 mm barbell met deze specificaties kunt vinden tegen een scherpere prijs. Maar we waarderen je feedback in ieder geval.
Snelle levering en mooie producten.