Meyer-mode.nl- Logo - Beoordelingen

Meyer-mode.nl

608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.363 beoordelingen in totaal

27 jan 2024
Dat is wat onmogelijk online kan het juiste model en de goede maat en het is een grotematen site waarom staan er dan kleineren tussen ik dacht dit is een helemooirbroek maar nog maar een paar maten beschikbaar en meestal maat 50 en hoger die uitverkocht zijn of niet meer leverbaar zet ze dan niet op de site want als je een product bekeken hebt slaat hij dat op maar nog steeds niet on mijn maat ik weet ik heb een veel gangbare maat dus altijd sneller uitverkocht maar bij een grotematen site zou het product op voorraad moeten zijn mensen bekijken niet voor niks tussen de grotematen

27 mei 2023
Rond november 2022 kreeg ik veel aanmaningen van artikelen die ik allang betaald had. Ik kon bellen, mailen, bewijs meesturen van mijn bank waarop de afschrijving te zien was, het hielp allemaal niet. Op een zeker moment werd er gedreigd met een deurwaarder, verschrikkelijk. Zoiets heb ik mijn hele leven nog niet meegemaakt. Eindelijk, na vele weken hoorde ik - toen ik weer eens belde - dat ik een dubbel klantnummer had en daardoor de boel fout liep. Vanaf dat moment zou het goed gaan. Ik heb onlangs weer iets besteld. Daar was een artikel bij dat ik graag wilde hebben, dus meteen betaald en het overige wilde ik terugsturen. Zij het dat er geen retourlabel bij zat. Meteen naar klantenservice gebeld en zij zou zorgen dat ik dat label z.s.m. alsnog kreeg. Inderdaad, ik kreeg een enveloppe van Meijer, maar daar zat geen retourlabel in, maar een factuur. Heb van narigheid toe de de doos aangeboden bij Post n.l., het kostte me 7,65 euro. Dus u begrijpt dat ik niet tevreden ben. Jammer, want ik heb er jaren naar tevredenheid artikelen gekocht. Met vriendelijke grtoet, Joke Belder
JB
Joke B.
Den Haag

Beoordelingen voor Meyer-mode.nl

HF
Goede kwaliteit
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode.
De kwaliteit
AK
Ada K.
Utrecht
JC
Jenny C.
Sliedrecht
jullie doen het prima, maar DHL is waardeloos, zoals ik al eerder vermeld heb, ze zeggen dat ze aan de deur geweest zijn, maar dat is helemaal niet zo, want wij waren thuis, ook heeft 1 keer een bezorger alle pakjes in de hal gesmeten zodat iedereen, ook mensen van buiten de flat erbij kunnen
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
5 okt 2023
Wat ik besteld had is keurig op tijd geleverd. Het prettige is dat je op rekening kan kopen. Zodra het binnen is kan ik eerst passen en wat niet goed is direct terugsturen. Wat terug gaat trek ik van de rekening af en maak dan meteen het verschuldigde bedrag over. Geen probleem.
PH
Patricia H.
NIEUWERKERK AD IJSSEL
25 jun 2023
Snelle leveringen en keurig verpakt... Uitbetalingen van retouren gaat wat stroperig, 'na 10-14 dagen op uw rekening retour' en de 14 dagen ga ik wel halen hor! Dat weerhoudt mij nu om iets te bestellen, eerst mijn geld terug van mijn retouren...vestzak broekzak toch!
28 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
5 okt 2023
jullie kunnen beter doen om antwoord op een mail bericht te geven ik heb een strandjurk besteld en dat is de 15 september en hij is er nog niet en ook niet waarom dat dat zo is ik hoop dat ik nou wel bericht krijg andes moet ik de anndere keer minder sterren geven.
Antwoord van Meyer-mode.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat uw bestelling is vertraagd. Zodra er een bezorgmoment bekend is, ontvangt u hiervan bericht. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
9 jul 2023
Al vaak bestel ik mijn badpak bij Meyer Mode, ik weet precies wat mijn maat is, en het past altijd perfect. Dit keer was de bestelling ietwat lang onderweg, maar dat kan gebeuren. Nu ben ik weer in het bezit van een prachtig badpak.
22 mei 2023
Snellere levering, zoals de laatste tijd, is top! Verbeteren in : niet s’morgens een aanbieding voor retourzending gratis geven en dezelfde dag, acht uur later € 15.00 korting geven…voelt voor mij als klant niet fijn.
23 mei 2023
WH
Wilma H.
Hoogviet
1 mei 2023
In het algemeen goed, maar wat betreft DHL die zou ik is op de vingers tikken. Pakket was kapot, gelukkig zat alles erin. En de retouren via de dhl app, geeft niet aan dat jullie het pakket hebben ontvangen.
2 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordelingen uw feedback. Onze excuses voor de bezorging. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
KV
Karina v.
Capelle aan den IJssel
27 jul 2023
Bestelling was goed, maar het zou beter zijn als er minder deel leveringen zouden zijn. Sommige delen laten lang op zich wachten en dan zijn ze bovendien, blijkt later, niet meer leverbaar. Dat is vervelend.
28 jul 2023
HS
Hela S.
Enschede
De klantenservice is goed. Alleen als je juwelen terug stuurt krijg je geen bewijs van het sturen. Als de zending verloren gaat of wordt ontvreemdt hoe kan ik dan nog bewijzen dat ik het terug gestuurd heb?
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling.Dat is vreemd dat u geen retourbewijs ontvangt van DHL. Neemt u volgende keer contact met ons op, dan weten we dat het artikel retour komt. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
JH
JS H.
Amsterdam
13 jul 2023
Wat er beter kan is DHL stop zeten of nog harder op treden zo dat de klanten niet zo lang hoeven te wachten, en dat ze de spullen niet neer gooien op de openbare ruimte , en dat ze aan bellen ,
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met hierin uw feedback. Wij gaan uw klacht doorgeven aan de betreffende afdeling. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Meyer Mode
12 jul 2023
Grote keuze! Zou wel handig zijn, als er geselecteerd kon worden op lengtes. Heb veel leuks aangeklikt maar met 1.80 meter is kleding van 66 cm - of minder, niet zo handig.
13 jul 2023
PK
18 okt 2023
Goede slips maar wel vaak uitverkocht Zou graag blouson en truien tshirt min 80 lang willen hebben vaak weinig keuze daar in . Verders ben ik erg tevreden .
20 okt 2023
Aan de beschrjvingen is duideljk of iets voor mij geschikt is. Ben nl. langer dan gemiddeld en er is veel wat een beetje langer is en ook nog mijn smaak.
8 aug 2023
5 nov 2023
Mooie kleding en ook in grote maten ben zeer tevreden Beveel het ook aan andere mensen die een maatje meer hebben zeer de moeite waard
Antwoord van Meyer-mode.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Meyermode
21 jun 2023
Keuze volop maar lingerie vooral voor oudere dames zoals beha mocht wel eens meer keuze zijn vooral longline behas maat 125 en 130
21 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over het assortiment bh's gaan wij doorgeven aan onze afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, Team Meyermode