tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.650 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
tuinmeubelhoesshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 aug 2023
Even snel mijn gedachten delen over de hoes die ik kocht voor mijn lounge set. Wow, wat een verschil heeft het gemaakt! Eerst en vooral het design: de hoes past perfect bij mijn buitenruimte. Het ziet er opgeruimd uit, zelfs als ik mijn kussens er wat slordig onder laat liggen. Maar het is niet alleen uiterlijk. Deze hoes heeft mijn lounge set, met het slechte weer van de afgelopen weken, echt goed beschermd tegen het weer. Geen stress meer over regen of zonnestralen - mijn set blijft veilig. Wat me ook bevalt, is het gebruiksgemak. De hoes is zo simpel te bevestigen en te verwijderen. Geen gedoe, gewoon praktisch. Tot slot, duurzaamheid. Deze hoes voelt stevig aan, dus hij gaat zeker lang mee. Superblij met mijn aankoop en mijn lounge set blijft nu extra lang mooi. Kortom, als je een hoes zoekt die je lounge set beschermt én stijl toevoegt, raad ik deze echt aan. Geweldig ding!

De omschrijving van de parasolhoes RUS385 suggereert dat de stokken die in de zomen gestoken moeten worden ongeveer net zo lang zijn als de lengte van de hoes. Ze zijn vreemd genoeg echter ca. 85 cm korter, waardoor de hoes niet over een parasol van 6 meter diameter getrokken kan worden. De stokken zijn niet alleen te kort, maar ook dun, 11 mm doorsnee, en eigenlijk te slap voor een parasolhoes van 385 cm. In de zoom past ook een stok met een doorsnee van 15 mm. Dat zou veel steviger zijn. Daarom mijn advies: maak de opening in de zoom dichtbij de onderkant van de hoes (zoals ook in de omschrijving op de website staat) en lever er stokken van ca. 380 cm met een diameter van 15 mm bij. Die kosten wellicht een paar euro meer, maar dat maakt deze parasolhoes veel meer ‘horeca-proof’. (En doe er voor de volledigheid een eenvoudige gebruiksaanwijzing bij.)

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

19 okt 2023
De snelle levering. Het zou fijn zijn als er een beschrijving bij de zandzakjes gedaan wordt hoe dee bevestigd moeten worden dat vond ik niet duidelijk . Dat de rondjes er uitgeduwd morten worden. Met vriendelijke groet. C.Luijkvd Berg
12 okt 2023

Stevige hoes, goed opgeborgen in een bijbehorende tas

We hebben de hoes in goede orde ontvangen. Goed verpakt, en fijn dat er een bijbehorende tas bij zit om de hoes op te bergen. Kwaliteit lijkt prima, en het opblaaskussen is ook fijn om de juiste hoogte te krijgen. Al met al heel tevreden!
30 aug 2023

Tot nu bevalt het goed. Kussens droog ,voelt ook niet klammig aan. Nog maar 1 week gebruikt, wel al veel regen gehad. Af en toe nog wel dat er water opligt , hoes even optillen zodat water eraf gaat. Gaat tot nu toe goed
28 jun 2023
Geweldige kwaliteit loungeset hoes. Wel prijzig, maar dat is het ook waard. Deze zal langer meegaan dan de goedkope(re) hoezen die ik inmiddels heb versleten; het is ook van een veel duurzamer materiaal . Snel geleverd.
2 aug 2023
Het bestellen , betalen en bezorgen verliep uitstekend. Helaas was de hoes die wij gevonden hadden er alleen in de kleur Taupe, zelf hadden wij liever een grijze hoes. Overigens voldoet de taupe hoes uitstekend.
23 sep 2023

Snelle levering en goed produkt!

Snelle levering, goed produkt! Gestuurd door ons terug, maar het was geen fout van de leverancier! Wij hebben binnen een paar dagen betaalde bedrag - 100 %! - terug ontvangen. Alles volgens afspraak!
24 jul 2023
De bestelde spullen werden keurig verzorgd en tijdig geleverd. Op internet stond vermeld: “vandaag besteld morgen geleverd”. De tekst moet wel worden aangepast mbt het weekend. Dan komt het nl later.
FH
Frouke H.
Zoeterwoude
De hoezen zijn oké. De grote loungeset-hoes is van prima kwaliteit. Wél vind ik dat de zandzakjes erbij geleverd zouden moeten worden, niet dat we deze achteraf apart moeten bijbestellen.
13 jun 2023
Formaat komt niet helemaal uit met mijn bankje. Is 188, aangezien ze klein zouden vallen heb ik 200 gekozen, en niet 190. Maar dat is wel erg groot. Verder helemaal prima hoes
24 jul 2023

Na tien jaar goede ervaring, nu weer twee nieuwe hoezen

Na tien jaar goede ervaring waren de oude hoezen aan het verkleuren en de coating aan het verpulveren. Nu hebben wij twee hoezen die goed water afstotend zijn.
21 sep 2023
De hoes is van een goed materiaal en blijft mooi over de loungeset zitten. Houdt het water buiten. Net zoals andere hoezen wil wel condens onder vormen.
Levering niet goed Product en service is prima, echter pakket wordt bezorgd in een ander dorp terwijl het op het thuisadres had moeten worden bezorgd.
6 jul 2023

Snelle levering, goede kwaliteit.

Geleverd product komt overeen met beschrijving. Negatief punt aan beschermhoes is de trekkoord om hoes strak aan te spannen , deze gaat echt stroef.
31 mei 2023
Artikel retour gegeven, was geen probleem. Binnen een week al geld terug gestort. Prima service. Nu gauw het juiste artikel bij ze bestellen.
22 okt 2023
Vandaag besteld, vandaag verstuurd en drie dagen later afgeleverd in Zui Europa, gewoon goe dus. Kwaliteit, uitstekend, alles goed verzorgd.
30 jun 2023
Vlot geleverde loungebank hoes. Passend en van het merk raffles outdoor cover in een degelijke uitvoering met bandjes voor het vastzetten.
21 jun 2023

Tafelhoes

Hiervoor hebben we er ook een gehad is helaas versleten dus gelijk ‘n nieuwe besteld.en hopen er weer jaren mee te doen groet fam Wildschut
21 sep 2023
Het past goed over de loungebank. Verbeterpunten misschien bij elke hoek hechtpunten maken Kan van klittenband of iets anders.
10 jun 2023
Prima hoes. Geen vuil meer op de kussens en ze worden niet nat. Rugdekking heeft goede hoogte maar de voetenbank mag wat korter
20 jul 2023
Goede site. Snelle levering. De levensduur van de vorige hoezen was ongeveer 7 jaar (besteld in 2016). Is dat normaal ?