alcoholvrijshop.nl

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.868 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

Afhandeling en snelheid van leveren van mijn bestelling
18 jun 2023
Stevige verpakking en snelle levering
17 jun 2023

Snel en safe

Snelle levering in een stevige verpakking. Ruime keuze in alcoholvrije drankjes
15 jun 2023
Snelle service , goede producten , jammer dat de bezorgdienst de spullen gewoon voor de deur neerzet en wegrijdt.
15 jun 2023

Snelle service

Makkelijk te vinden producten. Precies wat ik hebben wil. En snelle service
14 jun 2023
Zeer snelle en keurige levering. Eindelijk een lekker alcoholvrij biertje (Paulaner) die sinds zijn ziekte geen alcohol meer mag drinken. Voor mij (z'n vrouw) geen gesjouw, want ik hoefde alleen de voordeur maar open te doen om het bestelde in ontvangst te nemen. 😊

Super service

Snelle levering, zeer coorect
13 jun 2023
Makkelijke site, en snel geleverd.
EM
Ed M.
Rotterdam
13 jun 2023

Een goede ervaring.

Naar aanleiding van de vorige en goede ervaring een 2e bestelling gedaan. En wederom een snelle en correcte levering. Een goede aanrader als je alcoholvrije wijnen wil uitproberen en testen. Een grote voorraad waardoor veel keus!
10 jun 2023

Prima service!

Donderdagmiddag prettig telefonisch contact; vervolgens besteld en op vrijdagmiddag de bestelling in huis. Prima service!
9 jun 2023
Goed geregeld.
8 jun 2023
1e keer besteld, ff uitproberen. Perfecte levering afspraak is afspraak. Er komen zeker meer bestedingen. Bedankt.
MZ
Marcel Z.