alcoholvrijshop.nl

535 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.895 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

1 feb 2024
Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

Altijd zoals vertrouwd snel geleverd!

Altijd zoals vertrouwd, tevreden met de zeer snelle levering en voordelige prijs! Bestel al een paar jaar hier met regelmaat mijn favoriete alcoholvrije dranken. Ook kundige medewerker die heel goed kan adviseren! Ik was op zoek naar een specifieke smaak, kreeg goed advies en sindsdien bestel ik het altijd erbij! :-)
MB
Mieke B.
Haarlem
Prima verzorgd alles optijd binnen duurt niet lang ben echt dik tevreden en de lusury wijn vindt ik heerlijk dit smaakt echt net een lekker wijntje zeer tevreden

Ruime keuze

Na de bestelling , vlug bericht ontvangen over de levering . En ….. heel fijn dat er zo’n ruime keuze is qua alcoholvrije wijn !
De bestelling en de keuze ging vrij gemakkelijk. ook de aflevering probleemloos. echt bij de les, " Alcohol vrij" dus.
16 mei 2024
Het is lekkere wijn jammer dat ze op de terrassen geen alchohol vrije wijn schenken.De wijn van jullie is top.grt

Wat top dat dit bestaat!

Heb de drankjes nog niet geproefd maar ze zien er lekker uit. Snel geleverd en betaalbare prijzen.

Snelle aflevering

Zondag 26/5 besteld en dinsdag 28/5 bezorgd in een stevige verpakking. Ik ben er blij mee.
5 mei 2024
Goede webshop, goede prijs, makkelijk bestellen en keurig verpakt en geleverd.
Dat is al de vierde keer dat ik bestel, altijd heel snel en correct bezorgd
leveringssnelheid. Beter: terugbrengen hoeveelheid verpakkingsmateriaal
Snelle levering, accuraat en goede prijs en kwaliteitsverhouding
HV
Hans v.
Amsterdam
4 mei 2024
Snelle levering Misschien wat meer en betere aanbiedingen?
4 mei 2024
Net als vorig jaar heel tevreden. Dank u voor de service.
Goede producten en snelle goed verpakte levering
Snelle levering en bijzonder goed verpakt!!
4 mei 2024
Vandaag besteld morgen geleverd prima
4 mei 2024
Zeer tevreden met de snelle levering!
Snelle levering en goede kwaliteit
5 mei 2024
Snelle levering en top kwaliteit!
IJ
INGE J.
CAPELLE AAN DEN IJSSEL
16 mei 2024
Vlugge levering. Goed verpakt!