alcoholvrijshop.nlBeoordelingen

: 1.284UitstekendNiet gecertificeerd

The Alcoholfree Company B.V.
Sterrenbergweg 29
3769 BS Soesterberg

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

4.77/5.00

506 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Ik heb een dringend verzoek: ik kreeg een doos met 14 flessen. Niet te tillen! Niet voor de bezorger van post.nl en niet voor mij. Kan dat niet in twee delen, dus kleinere dozen? De post.nl man was zo voorkomend om hem, tegen de regels in, toch binnen te zetten. Maar hier moeten jullie over nadenken! We zijn verantwoordelijk voor elkaar. Bij grotere bestelling extra verzendkosten?
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Three days since I made an order and still no news about it. In the email confirming my order, they wrote this though "Orders placed on working days before 3:30 PM will be shipped the same day." so I really had high expectations. I totally understand the crazy times we are all going through are affecting the business, but I would have appreciated a more realistic delivery expectation.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over alcoholvrijshop.nl

Filter  Sorteren Relevantie
De wat uitgebreidere 0.0 bieren zijn echt een aanrader. Goede bieren en niet allemaal even bekend. Sommige zijn 0.5, daar moet je even op letten wanneer je alleen 0.0 drinkt. Er is nog veel meer te krijgen, dus ik zou zeggen, uitbreiden dit assortiment.
De snelheid van versturen was prima en de site is prettig. Ik ontving geen mail van mijn bestelling. Dat vind ik een minpuntje.
Snelle verzending! Duidelijke website! Nog niet geproefd maar zal vast lekkere wijn zijn! Ik bestel hier sowieso weer!
Afhandeling was keurig, product (alcohol vrije whiskey) valt tegen, maar daar kunt u verder weinig aan doen.
Cloudem besteld en al binnen 24 uur in huis. Zo kom ik oudejaarsavond feestelijk door. Heel erg fijn!
snelle leverering, duidelijk communicatie. product komt overeen met beschrijving
Snelle en correcte levering. Moeten nog gaan proeven of de kwaliteit ons bevalt
Makkelijk bestellen en snelle levering. Goede info via mail
Quick, timely, securely packaged... what is not to love!
Makkelijke duidelijke site, veel keuze en snelle levering
Goede communicatie over bestelling, snelle levering.
Makkelijke keuze en de volgende dag direct in huis!
Zeer snelle levering, goed verpakt, veel aanbod!
Hele snelle levering en goede, mooie producten!
Vlot bezorgd. Goed verpakt en mooie producten.
Good selection, quick delivery, fairly priced.
goede prijs,groot assortiment,snel geleverd
Makkelijk bestellen Snelle bezorging
Alles snel en netjes afgeleverd.
snelle bezorging en lekkere gin