alcoholvrijshop.nl

515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.847 beoordelingen in totaal

ongeldig

alcoholvrijshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij alcoholvrijshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ben inmiddels al bijna 2 jaar een trouwe klant! Goed geprijsd en altijd heel snel geleverd. Echter nog belangrijker; de persoonlijke service (ja die bestaat hier wel gelukkig nog!) Ik had advies nodig omdat een bepaald merk uitverkocht was. Medewerker gaf telefonisch eerlijk advies, was zeer kundig en vriendelijk. Op basis daarvan heb ik het alternatief gekozen. Ben goed geadviseerd en zo probeer je ook weer eens andere merken! Absolute aanrader alcoholvrijshop.nl!

5 aug 2023
Tevreden over snelle verzending en werking van de website en het betaalproces. Minder tevreden over de beschikbare informatie bij de wijnen. Zo mist een ingrediëntenlijst. Nu bij aankomst verrast dat alle bestelde wijnen behalve gedealcoholiseerde wijn ook vruchtensap(lees suiker) of letterlijk toegevoegde suiker(rietsuiker/sucrose) bevatten. Dat neem ik principieel niet, dus nu maar weggeven als cadeautje. Jammer voor mij...

Beoordelingen voor alcoholvrijshop.nl

RL
Ronald L.
Purmerend
10 okt 2023
Op zich geen probleem, maar had na jaren als klant weleens een keer iets van een kortingsbon o.i.d. gezien!
PV
Paul v.
Dongen

Fijn dat er een one-stop-shop is!!

Fijn dat er een one-stop-shop is voor alcoholvrije mensen die ook nog eens redelijk in de prijs is
De website op de telefoon werkte niet goed en zeker ook de zoek functie was slecht op de telefoon
Mijn 1e levering moet nog komen daarna kan ik pas echt bepalen hoe jullie service is
Zeer ruime keuze en redelijk geprijsd. Vrij snelle verzending en zeer goed verpakt.
31 mei 2023
Sneller versturen. Zaterdag besteld, donderdag pas thuis is niet erg servicegericht
20 okt 2023
Stipte levering, interessante prijs. Jammer dat de levering extra te betalen is.
4 okt 2023
Snel geleverd, duidelijke communicatie, website overzichtelijk
Ondanks de storm van 2 november is er toch bezorgd, prima.
23 nov 2023

No nonsens

Uitzoeken, bestellen, snelle levering en klaar. WYSIWYG
De snelheid van afwerking, de sortering van hetpakket

Keurig op tijd!

Alles verloopt keurig en de levering gaat op tijd...
Een snelle bezorg tijd. Wijnen waren goed verpakt
9 nov 2023
Snelle levering. Fijne wijn gevonden, eindelijk
Ruime keuze, waardoor uitproberen leuk wordt.
De snelle levering heb ik zeer gewaardeer!
13 okt 2023
Uitgebreid assortiment, snelle levering
Snelle verzending van de bestelling
24 aug 2023
Snelle levering Goede communicatie
Veel aanbod, zeer snelle levering