Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden429 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

NW
Nel W.
Montfoort
Ik vind het retourneren heel omslachtig
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor schoenproducten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het te horen dat u problemen had met het retourneren van het product. Ons doel is om klanten producten van de hoogste kwaliteit en een gemakkelijke winkelervaring te bieden. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en streven ernaar dat iedereen een positieve ervaring met ons heeft. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.

Langdurig moet er gewacht worden voordat de telefoon opgenomen wordt. Zie bovenstaande tekst

Tot drie keer toe beloofde drie medewerkers om een nieuwe kortingscode te sturen nadat ik uitgelegd had dat er een storing bij mijn bank was en de kortingscode aangaf toen ik het opnieuw deed ongeldig te zijn.wanneer ik via support gabor een mail zou sturen ik een nieuw kortingscode zou ontvangen.. Op 25 april gestuurd maar nu op 8 mei nog niets gehoord. Steeds zegt een medewerker iets anders. De laatste vertelde dat het gebruikelijk is om binnen 48 uur te antwoorden!!!!
Zitten niet zo lekker als mijn andere gabor schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw ervaring met onze Gabor schoenen. Wij begrijpen dat het belangrijk voor u is om een comfortabele pasvorm te hebben en stellen uw feedback zeer op prijs. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten producten van de hoogste kwaliteit te bieden, en we hopen dat u in de toekomst de perfecte pasvorm zult vinden in ons ruime aanbod.
Bestelling is meer dan een week geleden en betaald! We hebben een vraag gesteld over een SMS om douane geld te betalen en geen reactie ontvangen tot nu toe, de termijn van 24 uur is al lang verstreken. Ik raad iedereen af hier iets te bestellen, misschien komt onze bestelling nog maar en zoniet ben ok bang dat het geld ook weg is.!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We stellen uw feedback zeer op prijs. Bij Gabor Schoenen zijn we er trots op dat we onze klanten een snelle en efficiënte service kunnen bieden. We hebben uw bestelling ontvangen op 27/03/2024 en verzonden op 28/03/2024. Vanwege de feestdagen op vrijdag en maandag in Duitsland is de verzending bij DHL ook vertraagd. Je pakket bevindt zich al in het bezorggebied en zou binnenkort bij je afgeleverd moeten worden. We hopen dat u uw bestelling snel ontvangt en dat deze aan uw verwachtingen voldoet.
Communicatie heel slecht, telefonisch niet te bereiken en ook via email geen antwoord. Jammer.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij Gabor streven we ernaar om klantenservice en communicatie van hoge kwaliteit te bieden aan al onze klanten. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We hebben je bericht op vrijdag per e-mail ontvangen en hebben vandaag gereageerd. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit incident heeft veroorzaakt en zijn op zoek naar manieren om onze klantenservice en communicatie in de toekomst te verbeteren.
Ik heb op 01.03.2024Trekking sandaal Combi leer/imitatieleer besteld maar tot op heden nog niets hierover ontvangen!! Normaal krijg ik van andere bedrijven leverings datum of vermeld die wanneer het product verzonden wordt!! Bij jullie is dit niet gebeurd en we wachten dus maar af!!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw beoordeling en voor het bestellen van onze Trekking Sandal Combi Leather/Imitation Leather op 01.03.2024. Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Bij Gabor streven we er altijd naar om ervoor te zorgen dat klanten hun bestellingen snel en efficiënt ontvangen, en we verontschuldigen ons als dit in uw situatie niet het geval is geweest. Wij waarderen onze klanten en stellen uw voortdurende steun op prijs. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring met Gabor!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, hartelijk dank voor uw eerlijke beoordeling. We hebben de zending graag gecontroleerd. Volgens de tracking van de zending kon deze twee dagen na het plaatsen van de bestelling niet worden geleverd en is deze dienovereenkomstig naar de winkel gebracht. Voor meer informatie over de zending kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier https://www.gabor.de/nl_nl/support Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
Schoenen met DHL verzonden, geen bezorger gezien, al twee keer bij servicepoint geweest, zijn ze dus ook niet. Geen briefje in bus of mail.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. We zijn graag een onderzoek gestart en zullen u per e-mail informeren zodra we de resultaten hebben ontvangen. Met vriendelijke groet Uw Gabor online team
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Eerst oplossen en dan deze vraag nog meer een keer stellen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling en begrijpen uw frustratie. Wij waarderen onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke service te bieden. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat klanten tevreden zijn met hun ervaringen en wij waarderen uw feedback. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven.
Op donderdag bevestigt dat geld retour komt en op dinsdag nog niet ontvangen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd neemt om Gabor te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het om te horen dat u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen. Bij Gabor nemen we klanttevredenheid zeer serieus en streven we bij elke aankoop naar de best mogelijke ervaring. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft, zodat we onze toewijding aan uitstekende service kunnen laten zien.
Leveren!!! Ze zijn na 1,5 week nog steeds niet geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw enthousiasme voor onze Gabor schoenen. Wij streven ernaar om de allerbeste klantervaring te leveren en verontschuldigen ons dat de schoenen nog niet zijn aangekomen zoals verwacht. Ons team zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk tevreden bent met uw bestelling. Bedankt voor uw geduld en begrip.
18 jan 2024
Ik heb de bestelling helaas niet ontvangen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Stuur ons de ingevulde ontvangerverklaring als antwoord op onze e-mail. We zullen alle volgende stappen uitleggen in de aparte e-mail. Met vriendelijke groet Uw Gabor Online Team
Nog niets ontvangen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Dank u voor uw beoordeling. Wij bij Gabor waarderen uw feedback over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en bieden onze oprechte excuses aan als wij in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd worden ontvangen, en we zijn teleurgesteld dat u de uwe nog niet hebt ontvangen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig hebt of nog vragen hebt.
9 jul 2023

Schoenen ontvangen, maar het volgsysteem werkte niet. Klantenservice van Gabor gaf gelukkig uitsluitsel

Levertijd was langer dan de 4 dagen die bij aankoop op de site zag staan. Inzage in verwachte levertijd gaf aan dat zendingsnummer niet bekend was. Uiteindelijk de schoenen toch op een redelijke termijn geleverd gekregen. Het had fijn geweest als ik een mailtje had ontvangen dat de bestelling op afgeleverd stond. Het pakket bleek in de buurt afgegeven te zijn zonder bericht aan mij waar.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat er problemen waren met het volgen van uw levering en we doen ons best om dit probleem op te lossen. We nemen uw feedback graag in overweging. Dit is belangrijk voor ons omdat het ons in staat stelt om ons voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
4 sep 2023
Beklagen heeft van mijn kant geen zin, omdat de bezorging niet verlopen is zoals voorzegt. Er moet iets fout zijn gegaan in het traject van de levering. Waarschijnlijk zal het probleem binnen het proces van levering te vinden zijn. Waarschijnlijk ligt het bij de correspondentie tussen de digitale snelheid van de opdracht en de uitvoering. Vriendelijke groet, Anna van Dulken
5 sep 2023
Beste klant, bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven over onze levering. Volgens de tracking is uw bestelling gisteren met succes geleverd. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
29 jul 2023
het duurde bijna een week voor ik mijn schoenen had en dat ben ik niet gewent anders krijg je een mailtje dat het door drukte wat langer duurt maar de code deed het ook niet en dan wordt je bang dat je opgelicht bent maar ik had natuurlijk de vorige keer een super ervaring dus het kwam goed
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Bedankt voor uw eerlijke feedback over uw recente bestelling bij Gabor Shoes. Wij waarderen al onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke service te bieden, inclusief een tijdige levering van onze producten. Het spijt ons dat uw bestelling langer duurde dan verwacht en dat de code niet werkte. Bij Gabor Schoenen is klanttevredenheid onze eerste prioriteit en we staan achter al onze producten, dus u kunt er zeker van zijn dat uw aankoop veilig is afgehandeld. Bedankt voor je loyaliteit, we waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
27 mei 2023

Leveringstermijn onduidelijk

Na bestelling en bevestiging ontving ik een verzendbericht met track-and- trace code. Helaas werkte de track-and-trace code niet. Ik moest in een afzonderlijke e-mail informatie vragen over de levering.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Beste klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke evaluatie. Wij nemen uw feedback graag ter harte zodat wij ons continu kunnen verbeteren en ontwikkelen. Zodat wij u in de toekomst zo snel mogelijk kunnen helpen, neemt u gerust contact met ons op via ons contactformulier https://www.gabor.de/de_de/support. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
3 jun 2023
Bestellen ging prima. Alleen kreeg bericht van verzending en wanneer het bezorgd ging worden en was zo voor de voordeur gezet. Dat vond ik niet zo netjes
5 jun 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw beoordeling en we waarderen uw feedback. In ons bedrijf streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden en het spijt ons dat u ons leveringsproces niet bevredigend vond. We nemen klanttevredenheid zeer serieus en waarderen uw input. We begrijpen uw bezorgdheid en zullen ernaar streven dat alle klanten in de toekomst een positieve ervaring met ons hebben. Met vriendelijke groet, Uw Gabor Online Team
ED
E.C. D.
Den Haag
25 okt 2023
Diverse links werken niet, kon niet inloggen, geen account maken. Retourzending aanmelden online ging ook niet. Wel snel antwoord van klantenservice.
26 okt 2023
Beste Klant, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u problemen had met het registreren van uw retourzending. We waarderen onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons en we hopen dat we je in de toekomst nog beter kunnen helpen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team
22 jul 2023
de kwaliteit van de gabor schoenen worden er niet beter op, nu al voor de tweede keer een zool die los laat.
24 jul 2023
Beste klant, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van de Gabor schoenen. We begrijpen je bezorgdheid en nemen deze serieus. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit die jarenlang meegaan. We zullen je bezorgdheid zo snel mogelijk behandelen en je een aparte e-mail sturen. Met vriendelijke groeten Uw Gabor Online Team