Gabor Shoes GmbH
Reviews:

2.955 reviews in totaal   

4,64

Uitstekend

2.955 beoordelingen sinds 8 jul 2022

5
76 %
4
18 %
3
2 %
2
< 1 %
1
2 %
keurmerk
geldig
Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
gabor.com/nl_nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
Geverifieerde identiteit
Versleutelde dataoverdracht
Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie

Review Overzicht

Klanten zijn zeer te spreken over de comfortabele en perfecte pasvorm van de schoenen, die ook geschikt zijn voor moeilijke of bijzondere voeten. De kwaliteit van de schoenen wordt als duurzaam, stevig en hoogwaardig ervaren. Het bestelproces verloopt duidelijk, makkelijk en overzichtelijk, zowel online als in de winkels. De snelle en nette levering wordt vaak geprezen. Daarnaast waarderen klanten de ruime keuze aan modellen, maten en breedtes, wat het aanbod geschikt maakt voor diverse voettypes. Het retourproces wordt als eenvoudig en snel beschreven en de klantenservice wordt vaak als behulpzaam en adequaat ervaren. Er zijn echter ook klachten over het ontbreken van duidelijke bezorginformatie of problemen met bezorgdiensten. Enkele klanten noemen verbeterpunten bij het invullen van retourzendingen en wensen snellere of duidelijkere communicatie van de klantenservice.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsGabor Shoes GmbH

(40)
(16)
(36)
(302)
(1245)
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Sinds kort Rollingsoft ontdekt.

Sinds kort heb ik Rollingsoft ontdekt als oplossing voor mijn klapvoet, door de betere afrolbeweging van de voet kan ik sneller en stabieler wandelen zonder de angst om te vallen. Na 1 paar wil ik niet anders meer, daarom was het fijn dat in de sale tijdelijk de modellen met 50% korting werden aangeboden, ik heb dit direct benut om mijn collectie aan te vullen. In Nederland is de herencollectie van Rollingsoft in de winkel en online lastig verkrijgbaar, dus direct bij de fabrikant geeft mij volop keuze.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve feedback over uw ervaring met de producten van Gabor Shoes GmbH. We zijn verheugd te horen dat onze schoenen u de gewenste stabiliteit en comfort bieden, en dat onze tijdelijke aanbieding voor u een mooie kans was om uw collectie uit te breiden. Bij Gabor Shoes GmbH staan kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid centraal, en het is fijn om te vernemen dat dit ook voor u zo werkt, ondanks de beperkte beschikbaarheid in de Nederlandse markt. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijne schoenen voor mij ik heb de K leest. Deze schoenen had ik al en bevallen zo goed , maar het mooi is eraf door het vele dragen en de hond ermee uitlaten Toen kwam ik dezelfde schoenen op Facebook tegen voor de helft van de prijs Dus ze gelijk besteld heb ik weer mooie nette schoenen die heerlijk lopen en zitten en een mooi prijsje. Voor mij dus voortaan Gabor schoenen.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. Wij zijn verheugd te horen dat u zo tevreden bent met de pasvorm en het comfort van onze Gabor schoenen. Bij Gabor Shoes GmbH streven we ernaar om kwalitatieve en stijlvolle schoenen te leveren die lang meegaan, zodat u er elke dag met plezier op kunt lopen. Het doet ons goed te weten dat onze schoenen niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook een fijne prijs-kwaliteitverhouding bieden. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Op de eerste plaats de geweldige rollingsoft schoenen. Geweldige schoenen voor moeilijke voeten. Bestellen is gemakkelijk en duidelijk. Levering binnen enkele dagen en Jullie retourservice is goed uitgelegd en met bijgevoegde retourbon eenvoudig. Voor mij De eerste keer dat er nu Een retourzending naar jullie onderweg is en ik hoop, nee ga er van uit dat dit ook goed verloopt.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve отзыв en het delen van uw ervaring met Gabor Shoes GmbH. Wij zijn verheugd te horen dat onze rollingsoft schoenen zo goed aansluiten bij uw wensen en dat het bestelproces en onze retourservice duidelijk en efficiënt voor u zijn geweest. Bij Gabor Shoes GmbH streven wij ernaar om niet alleen comfortabele, hoogwaardige schoenen te leveren, maar ook een uitstekende service te bieden gedurende het gehele aankoopproces. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd

HET merk voor mijn voeten.

Veel keuzemogelijkheden. Perfecte pasvorm. Ik draag al zeker 25 jaar Gabor schoenen. Zeer tevreden over het merk. De webshop is overzichtelijk, de prijs-/kwaliteitsverhouding is goed en de levering voldoet aan de verwachting. Zeer tevreden.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve terugkoppeling. Wij zijn verheugd te horen dat u al zo lang tevreden bent over Gabor Shoes GmbH en dat onze collectie en pasvorm aan uw verwachtingen voldoen. Het doet ons goed dat u onze webshop als duidelijk ervaart en dat de prijs-kwaliteitverhouding en levering naar wens zijn geweest. Wij waarderen uw loyaliteit zeer en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd

Nooit iets anders dan Gabor

Alle gabor schoenen die ik online koop zitten direct heerlijk. Geen kwestie van wennen of inlopen. Eerlijke en goede informatie vooraf. Het enige is dat de rits aanvankelijk stroef gaat en niet helemaal omhoog gaat.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling over uw aankopen bij Gabor Shoes GmbH. We zijn verheugd te horen dat u direct een aangenaam draagcomfort ervaart zonder inlooptijd en dat de informatie die u vooraf ontving duidelijk en betrouwbaar was. We waarderen ook uw opmerking over de rits, die soms wat moeite kan geven. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Niet tevreden

Ik ben eigenlijk altijd tevreden met aankopen van het merk gabor in de winkels in Nederland . Dit keer was ik teleurgesteld. Schoen besteld via de officiële website , op tijd geleverd en al maar bij het aantrekken merkte ik een fout aan de linkervoet. Bij het lopen , sopt de schoen . Alsof er lucht in de zool zit of zo . Ik had hem die avond al aangetrokken, dus heb ik het maar niet terug gestuurd. Wat voor mijn zuurder was is dat ik zag dat de schoen in de sale was bij de Nederlandse winkels . Terwijl Ik er , online, de volle mep voor heb betaald . Weer een les wijzer !

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw eerlijke terugkoppeling. Bij Gabor Shoes GmbH streven wij er altijd naar om onze klanten hoogwaardige producten en service te bieden. Het spijt ons te horen dat uw ervaring bij deze aankoop niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw loyaliteit en nemen uw opmerkingen serieus om de kwaliteit en prijsbeleving te blijven verbeteren. Onze klantenservice neemt contact met u op Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Prima ervaring, miste alleen bij retoursturen een manier om iets in te vullen wat niet op de standaard lijst stond. De schoenen waren iets te krap maar vond ze zo mooi dat ik wat oprekken bij een schoenmaker ervoor over had gehad. Ook wel jammer dat sjieke pumps niet in wat bredere maten te krijgen zijn. Wat ik eigenlijk heel irriterend vond was het gekraak bij iedere stap . Heb wel eerder Gabor gehad maar die doen dat niet.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw uitgebreide terugkoppeling. Bij Gabor Shoes GmbH streven wij ernaar onze klanten niet alleen stijlvolle, maar ook comfortabele schoenen te bieden. Het spijt ons te horen dat de retourprocedure niet geheel voldeden aan uw verwachtingen en dat het model niet perfect aansloot bij uw wensen. Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze gebruiken om onze service en productvarianten verder te verbeteren. Wij waarderen het dat u desondanks voor Gabor heeft gekozen en hopen u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
De schoenen zijn fantastisch. Bij het 2e paar wat ik bestelde kreeg ik geen bevestigingsmail en geen factuur Toen ik daar een bericht over stuurde kreeg ik als antwoord dat ik in mijn spam moest kijken maar daar stond het ook niet in. Het zou fijn zij als er beter gereageerd wordt op een vraag.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over onze schoenen. Het spijt ons te horen dat de communicatie rondom uw tweede bestelling niet naar wens verliep en dat u geen bevestiging of factuur heeft ontvangen. We begrijpen dat een duidelijke en tijdige reactie belangrijk is bij vragen. Bij Gabor Shoes GmbH doen wij ons best om iedere klant zo goed mogelijk te ondersteunen en waarderen uw feedback zeer. Wij hopen u bij een volgende gelegenheid beter van dienst te kunnen zijn.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Het is echt waar ik kan met mijn voeten alleen Schoenen van Gabor wijdte H dragen Dus waaromdan ook niet gewoon kopen ipv goedkopere schoenen waar ik niet goed op loop Dikke 5 sterren voor Gabor

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. We waarderen het zeer dat u de pasvorm van onze schoenen als passend en comfortabel ervaart, vooral gezien uw specifieke wensen. Het doet ons goed te horen dat u onze kwaliteit waardeert en dat dit voor u de voorkeur heeft boven andere opties. Bij Gabor Shoes GmbH streven we ernaar om schoenen te bieden die aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd

Veel keuzes in Gabor schoenen zelfs in wijdte K!

Helaas heb ik de schoenen terug gestuurd ik vond ze te licht van kleur. Heb overigens wel gemerkt dat de K wijdte een passende wijdte voor mijn voeten is. Ik kom graag nog eens shoppen. Makkelijk bestellen vanuit Duitsland goede levering

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met de pasvorm en het bestelproces te delen. Het doet ons goed te horen dat de gekozen breedtemaat goed aansloot bij uw wensen en dat u het bestellen vanuit Duitsland als prettig hebt ervaren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een fijne shopervaring bij Gabor Shoes GmbH. Met vriendelijke groet.
Privéprofiel 
10 Reviews
 Geverifieerd
De bestelling ging weer soepel. Ik ben tevreden. Ik heb een vraag. Kunnen jullie Rolling Soft schoenen maken met een dikker profiel. Als we in de bergen lopen krijg ik geen blaren van de Rolling soft schoenen, maar het profiel is niet zo geschikt voor de bergen. Jullie zouden me erg blij maken.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling over uw bestellingsproces bij Gabor Shoes GmbH. We waarderen het zeer dat onze Rolling Soft schoenen u comfort bieden tijdens het wandelen in de bergen. Uw suggestie voor een dikker profiel nemen wij graag mee als waardevolle input om onze producten te blijven verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze klanten. Met vriendelijke groet, Het team van Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Werd op de hoogte gebracht wanneer verzonden werd. Daarna ging hetmis. Kon de levering niet volgen. Vervolgens vond ik de schoenen achter thuis. Waren daar door de post bezorgen neer gegooid over de schutting. Jammer want ik geef dat nooit aan. 1 paar pasten helaas de anderen te groot deze nu terug gestuurd ( wachten op me geld en dan maat kleiner bestellen)

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring met Gabor Shoes GmbH. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de levering van uw schoenen niet soepel is verlopen en dat de bezorging op een onzorgvuldige manier heeft plaatsgevonden. Bij Gabor Shoes GmbH hechten wij veel waarde aan zorgvuldige service en klanttevredenheid en zullen uw feedback zeker meenemen om onze processen te verbeteren. We hopen dat de ruil voor de juiste maat naar wens zal zijn en dat u straks volledig kunt genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Duidelijkheid hoe iets terug te sturen is heel fijn. Maar een nadeel is dat het voor de tweede keer niet werd aangegeven dat de schoenen bij mij bezorgd zouden worden op een bepaalde dag. Ik weet niet of die fout bij u ligt of bij Post.nl maar dat vond ik erg vervelend. Ook geen bericht bij welke buren ik de schoenen op kon halen.....

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring met Gabor Shoes GmbH. Wij vinden het fijn om te horen dat onze instructies voor het retourproces duidelijk voor u waren, want klantvriendelijkheid en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel. Tegelijkertijd betreuren wij het ongemak rondom de bezorging en communicatie hierover. Wij nemen uw opmerkingen serieus om onze service, ook in samenwerking met bezorgpartners, verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Snelle levering mooie schoenen. Hoop dat de retour die ik gestuurd heb ook zo snel en netjes wordt afgehandeld. Maar daar heb ik t volste vertrouwen in.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling over de vlotte bezorging en het fraaie schoeisel van Gabor Shoes GmbH. We stellen het op prijs dat u vertrouwen heeft in een correcte en snelle afhandeling van uw retourzending. Het doet ons plezier te horen dat uw ervaring tot nu toe soepel verloopt. We hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Nogmaals schoenen top DHL waardeloos

De schoenen zijn top een groot minpunt is de bezorging van DHL die komen langs zonder een bericht te sturen wanneer ze komen,je moet ze dan zelf ergens gaan ophalen

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve reactie over de schoenen van Gabor Shoes GmbH. We waarderen het dat u de kwaliteit van onze schoenen als uitstekend ervaart. Het spijt ons te horen dat de bezorging via DHL niet aan uw verwachtingen voldeed en dat het gebrek aan voorafgaande communicatie voor ongemak zorgde. We begrijpen hoe belangrijk een betrouwbare en duidelijke levering is en nemen uw feedback serieus om de ervaring voor onze klanten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik heb een klein maatje,2,5 en altijd bijna niet te krijgen! Bij Gabor kan ik ze altijd kopen zonder te passen. Zitten altijd als gegoten!! Daar ben ik heel blij mee, want de meeste schoenenwinkels beginnen met maat 3! Dus dan maar via de website!!! Heel fijn!

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Bij Gabor Shoes GmbH streven wij ernaar om voor iedere klant de perfecte pasvorm te bieden, ook voor kleinere maten. Het is fijn om te horen dat u de juiste maat bij ons vindt en dat u uw ervaring met onze website als prettig ervaart. Uw tevredenheid staat bij ons voorop en motiveert ons om onze service en collectie voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Kan alleen maar zeggen als je ze eenmaal gedragen hebt je wil nooit meer anders. Ik loop er al jaren op, kleurtjes genoeg. Vr.Gr. Gabor fan

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw enthousiaste terugkoppeling. Wij zijn verheugd te horen dat onze schoenen u zo goed bevallen dat u er niet meer zonder wilt. Het is fijn dat u al jarenlang vertrouwen heeft in Gabor Shoes GmbH en dat u kunt genieten van de verschillende kleuren die wij aanbieden. Uw loyaliteit als liefhebber betekent veel voor ons. Wij hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
Community-lid 
4 Reviews
 Geverifieerd
Levering is altijd fantastisch, het zou mooi zijn als de items die goed zijn ook goed blijven en dat de kleur creme ook creme is en niet off white. Ik had me enorm verheugd op mijn vertrouwde schoenen maar er is zoveel veranderd, lijken gelijk maar zijn in kwaliteit en comfort verminderd.

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Geachte klant, Hartelijk dank voor uw mooie woorden over onze levering bij Gabor Shoes GmbH. Wij waarderen uw feedback over het behoud van kwaliteit en de kleur van onze producten zeer. Bij Gabor Shoes GmbH streven wij ernaar om zowel comfort als hoogwaardige afwerking te garanderen, zodat u met vertrouwen onze schoenen kunt dragen. Uw opmerkingen nemen wij serieus om onze producten continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Het team van Gabor Shoes GmbH
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Schoenen besteld en betaald en terug

Schoenen besteld en betaald, en snel gekregen Te groot ,retourformulier zat erbij en gratis retour gestuurd.Geld binnen 1week terug👍
Community-lid 
11 Reviews
 Geverifieerd
Mijn schoenen lopen heerlijk. Alleen ze waren bezorgd, en lagen netjes bij de voordeur. Alleen niet aangebeld dat ze er waren

Antwoord van Gabor Shoes GmbH

Hartelijk dank voor uw positieve terugkoppeling. We zijn verheugd te horen dat u het comfort van uw schoenen als zeer prettig ervaart. Tegelijkertijd waarderen we uw opmerking over de bezorging, waarbij het pakket keurig bij uw voordeur is achtergelaten zonder dat er werd aangebeld. We vinden het fijn dat u de levering op deze manier hebt ontvangen en nemen uw ervaring mee om onze service waar mogelijk verder te verbeteren. Wij hopen dat u lang plezier zult hebben van uw aankoop bij Gabor Shoes GmbH.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.

Contact

  • www.gabor.com/nl_nl
  • info@gabor.com
  • Rosenheim, DEU
Bezoek website

Over

Gabor Shoes GmbH – Jouw shop voor kwaliteitsschoenen met comfort! Gabor staat al decennialang voor hoogwaardige, modieuze dames‑ en herenschoenen met een uitstekende pasvorm. Of je nu op zoek bent n...

Dit bedrijf heeft Trusted Shops-profielen gekoppeld.

Laat alle profielen zien