Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden405 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 okt 2022
Gabor Shoes AG voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

Gabor heeft een goed verzorgd pakket afgeleverd. Mijn complimenten! Helaas heeft DHL (zoals bijna altijd) steken laten vallen waardoor mijn pakket pas op 3 april in de middag beschikbaar was. Zonder DHL was het 5 sterren geweest! Met vr.gr.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw recensie en uw complimenten over de bezorgdiensten van Gabor. We zijn blij dat u tevreden was over hoe we het leveringsproces hebben afgehandeld. Wij begrijpen uw teleurstelling over de prestaties van DHL en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Als bedrijf streven wij ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en wij zullen blijven werken aan het verbeteren van onze service. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Jammer dat postnl niet gemaild heeft hoe laat ze zouden komen en ook niet dat het pakket naar een afhaalpunt was gebracht
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Wij stellen de tijd die u hebt genomen om feedback te geven zeer op prijs. Wij begrijpen dat u problemen hebt ondervonden met de levering van uw bestelling. Bij Gabor beschouwen we klanttevredenheid als onze topprioriteit en we werken er hard aan om ervoor te zorgen dat alle pakketten op tijd en in perfecte staat aankomen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, we zijn altijd op zoek naar manieren om onze klantervaring te verbeteren.
Gemakkelijk om te bestellen en het retourneren ging ook gemakkelijk. Binnen redelijke tijd, geld terug op rekening.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn zo blij dat het bestellen en terugsturen gemakkelijk voor u was. Wij waarderen onze klanten en zijn er trots op dat we een handige en efficiënte service kunnen bieden. Bij Gabor streven we ernaar om tevreden klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
Top kwaliteit, snelle levering. Excellent klantenservice. Super comfortable schoenen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat u blij bent met de kwaliteit, de snelle levering, de klantenservice en het comfort van onze Gabor-schoenen. Wij streven ernaar om de best mogelijke producten en diensten te leveren, zodat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Bedankt dat u de tijd neemt om uw gedachten met ons te delen.
Prachtige schoenen die geweldig lopen. Bij deze winkel snelle bezorging.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve beoordeling van onze Gabor schoenen! We zijn blij om te horen dat u ze comfortabel vond en dat het leveringsproces snel verliep. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en we zijn blij om te zien dat uw ervaring aan onze normen voldeed. Bedankt voor het winkelen bij ons!
GV

Blijvend een aantrekkelijke prijs/ kwaliteitverhouding

Goede pasvorm, goede kwaliteit en nog steeds een aantrekkelijke prijs.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de pasvorm, kwaliteit en prijs van ons product. Wij zijn er trots op dat onze klanten een geweldige ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen. Wij streven ernaar om u de best mogelijke kwaliteit en waarde voor uw aankoop te bieden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Snelle en correcte levering. Prima pasvorm en mooie kwaliteit.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen. We zijn zo blij om te horen dat u ze snel en correct hebt ontvangen, en dat ze goed passen en van goede kwaliteit zijn. Wij zijn trots op onze producten en streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden. We zijn blij dat u genoten heeft van de Gabor schoenen en hopen u snel weer te zien.
Netjes opgestuurd en al de andere dag in huis. Super
Antwoord van Gabor Shoes AG
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen en dat u tevreden bent over onze service. Bij Gabor Schoenen streven we naar de hoogste klanttevredenheid en zijn we trots op het leveren van producten en diensten van de beste kwaliteit. Wij danken u voor uw steun en kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.
AD
A.E. d.
Noordwijk aan Zee
Prima kwaliteit alleen de verzending was hopeloos.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over Gabor schoenen te schrijven. We zijn blij om te horen dat u de kwaliteit van ons product goed vond. Wij verontschuldigen ons voor de problemen die u hebt ondervonden met ons verzendproces en begrijpen uw frustratie. Ons doel is altijd om klanten een hoog niveau van service en tevredenheid te bieden, en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid op dit gebied. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
goede levering en prima afhandeling retourzending
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw beoordeling en uw aankoop van Gabor schoenen. We zijn blij om te horen dat de levering en retourverwerking naar tevredenheid zijn verlopen. Bij Gabor Schoenen doen we er alles aan om onze klanten het best mogelijke product, de best mogelijke service en de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
13 apr 2024
Perfect, en correcte afhandeling van een retour.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij bij Gabor zijn blij om te weten dat het retourproces naar tevredenheid voor u is verlopen. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten een probleemloze retourervaring kunnen bieden en zijn blij dat u een goede ervaring had. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Vlot geleverd, goede kwaliteit en prima service
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten! We zijn blij om te horen dat onze Gabor schoenen snel geleverd zijn en dat u tevreden bent over de kwaliteit en service. Bij Gabor streven we ernaar dat al onze klanten producten en service van de hoogste kwaliteit ontvangen. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het wordt zeer gewaardeerd!
NW
Nel W.
Montfoort
Ik vind het retourneren heel omslachtig
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd neemt om onze Gabor schoenproducten te beoordelen. Wij stellen uw feedback op prijs en betreuren het te horen dat u problemen had met het retourneren van het product. Ons doel is om klanten producten van de hoogste kwaliteit en een gemakkelijke winkelervaring te bieden. Wij nemen klanttevredenheid zeer serieus en streven ernaar dat iedereen een positieve ervaring met ons heeft. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback.
Veel keuze uit breedte en halve maten.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u een grote selectie Gabor schoenen in zowel wijdtematen als halve maten hebt kunnen vinden. Het is ons doel om klanten de best mogelijke pasvorm en comfort te bieden. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat onze klanten zo tevreden mogelijk zijn met hun aankopen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Gabor.
Prachtige schoenen, zitten heerlijk.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met Gabor schoenen u bevallen is. Het is altijd onze missie om schoeisel te maken dat kwaliteit en comfort biedt, en we zijn blij dat u deze kwaliteiten waardeert. Hartelijk dank voor uw recensie en voortdurende steun.
Keurige levering, fijne schoenen.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de levering en onze schoenen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten alleen het hoogste niveau van kwaliteit en service te bieden. We zijn blij dat we dat doel voor u hebben bereikt. Bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Mooie schoen die héérlijk zitten
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze Gabor schoenen! We zijn zo blij om te horen dat ze u perfect passen, want dat is een van onze topprioriteiten. Bij Gabor streven we ernaar om schoenen van hoge kwaliteit te leveren die bij elke stap comfort en kwaliteit bieden. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!
Prima kwaliteit schoenen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze Gabor schoenen te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze schoenen en we zijn blij dat ze aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Gabor streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit te produceren die voldoen aan de tevredenheid van de klant. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en danken u voor uw loyaliteit aan ons merk.
Snelle correcte levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw positieve feedback over onze snelle en correcte levering. We waarderen dat u dit hebt opgemerkt en zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is onze prioriteit om onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen, inclusief een tijdige levering van de producten die zij bestellen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Snel en netjes geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt voor uw feedback over Gabor! We zijn blij om te horen dat uw levering snel en in goede staat is ontvangen. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten tijdig producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw mening en hopen dat u van onze producten zult blijven genieten.