Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

406 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden563 beoordelingen in totaal

18 sep 2023
De levering ging redelijk goed. De track/trace stopte in Duitsland en vermeldde dat PostNL in Nederland zou bezorgen. Dit bleek DHL te zijn. Voor de rest waren de schoenen heel goed verpakt en ging de levering goed. De kwaliteit van de schoenen is ook heel goed. Gezien het prijsverschil en de grotere keuze, vergeleken met Nederland, zeker een aanrader.
MD
Marga D.
Drechtsteden

13 feb 2024
Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

EV
Ellen V.
Zoetermeer
20 jun 2024

Comfortabele schoen

Schoenen zitten comfortabel. Er zijn ook halve maten en ook schoenen voor de iets bredere voet. Verzending gaat ook goed, maar je hebt het niet meteen de volgende dag
28 jun 2024
Ik ben dol op Gabor schoenen. Eindelijk schoenen die goed passen (maat 43) en mooi zijn. Bijzonder ook hoe snel de schoenen werden geleverd.
28 jun 2024
Geachte klant, We zijn erg blij om te horen dat u onze Gabor-schoenen geweldig vindt en dat ze perfect passen en esthetisch mooi zijn. We zijn er trots op dat we schoenen van hoge kwaliteit leveren die geschikt zijn voor alle maten en stijlen. Het verwarmt ons hart om te weten dat u ook een snelle levering hebt gehad. Bedankt voor het kiezen van Gabor en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Gabor Schoenen Manager
6 jul 2024
Met gevoelige voeten is het moeilijk schoenen kopen, maar Gabor heeft voor mij de juiste, prettige pasvorm.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze Gabor schoenen het juiste comfort en de juiste pasvorm voor uw gevoelige voeten bieden. Bij Gabor is het onze missie om stijlvolle en comfortabele schoenen voor alle soorten voeten te maken. We hopen u snel weer in onze winkel te zien. Met vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
1 jul 2024
De levering was wat laat, maar gelukkig voor het weekend bezorgd.
2 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling op tijd voor het weekend hebt ontvangen, ondanks een kleine vertraging in de levering. Als bedrijf streven wij naar een uitstekende service en tijdige leveringen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld en zal ons helpen om onze processen te verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw Gabor-schoenen en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Hoogachtend, Schoenen "Gabor" Manager
23 jun 2024
Prima kwaliteit netjes en correct verpakt Keurig afgeleverd
25 jun 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en waarderen uw vriendelijke woorden over onze verpakking en het leveringsproces. Bij Schoenen "Gabor" is het ons doel om onze klanten tijdig en efficiënt uitzonderlijke producten te leveren. Wij zijn er trots op dat elke bestelling zorgvuldig wordt verpakt en snel bij u wordt afgeleverd. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Schoenen "Gabor" en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
6 jul 2024
Goede kwaliteit, pasvorm. Past altijd en ben al jaren klant.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw ervaring met onze "Gabor" schoenen. We vinden het geweldig om te horen dat u al jaren een trouwe klant bent en dat onze producten consequent aan uw verwachtingen op het gebied van kwaliteit en pasvorm hebben voldaan. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we kijken ernaar uit om u in de toekomst uitstekende producten te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Schoenen "Gabor" Manager
Bestelling duurt iets langer,maar zending is goed te volgen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te horen dat u uw bestelling gemakkelijk kon volgen! Bij "Gabor" streven we ernaar om onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, wat kan resulteren in een iets langere levertijd. Desondanks stellen wij uw geduld en begrip op prijs. Bedankt dat u voor "Gabor" hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groeten, Uw "Gabor" manager

Fijne site, top schoenen

Fijne site, goed te bestellen en snel geleverd
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons dat u onze website gebruiksvriendelijk vond en dat u tevreden was over de snelle levering van uw bestelling. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zullen blijven streven naar een uitzonderlijke service. Bedankt voor het kiezen van Gabor schoenen en we hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Gabor Schoenen Manager
20 jun 2024
Snelle levering en de schoenen zijn uitstekend.
JV
Jalanda v.
Purmerend

Geweldig

Prima pasvorm, leuk model, snelle levering
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze "Gabor" schoenen! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de pasvorm, stijl en levering van uw aankoop. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst uitstekende producten en service te kunnen blijven bieden. Met vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
MK
Margriet K.
Monnickendam
1 jul 2024
Snelle bezorging en gabor is een top merk
2 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle bezorgservice en dat u de kwaliteit van ons merk Gabor waardeert. Bij Schoenen "Gabor" streven we ernaar om onze klanten eersteklas producten en uitstekende service te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" management
Zitten als pantoffeltjes, heel blij mee
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte Klant, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw recente ervaring met onze schoenenwinkel "Gabor". We zijn blij om te horen dat onze schoenen u perfect passen en dat u tevreden bent met uw aankoop. Ons doel is om onze klanten comfortabele en stijlvolle opties te bieden, en we zijn blij om te weten dat we dit voor u bereikt hebben. We hopen u snel weer te zien bij Schoenen "Gabor". Met vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
30 jun 2024
Snelle bezorging en goed ingepakt.
2 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente winkelervaring bij Schoenen "Gabor". We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze snelle levering en veilige verpakking. Ons team werkt ijverig om ervoor te zorgen dat alle bestellingen snel en met zorg worden geleverd. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen u snel weer in onze winkel te zien. Vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
5 jul 2024
Snelle levering en mooie schoenen
5 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met zowel de snelle levering als de kwaliteit van onze schoenen. Ons team bij Gabor Shoes streeft ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Bedankt dat u voor Gabor Schoenen hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Gabor Schoenen Management

Mijn schoenen snel bezorgen

Mijn schoenen snel bezorgen
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u tevreden was over de snelheid van onze levering. Bij Gabor streven we naar een uitstekende service en tijdige levering aan al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zullen hard blijven werken om dit serviceniveau te handhaven. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe schoenen en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Gabor Manager
25 jun 2024
De snelheid van aflevering.
26 jun 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de snelle levering. Ons team werkt hard om alle bestellingen op tijd te leveren. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien bij Schoenen "Gabor". Bedankt dat u voor ons merk hebt gekozen. Hoogachtend, Schoenen "Gabor" Manager
Snelle, correcte levering.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u een snelle en correcte levering van onze producten hebt ontvangen. Bij "Gabor" zijn we er trots op dat we onze klanten schoenen van hoge kwaliteit en uitzonderlijke service kunnen bieden. Wij waarderen uw steun en hopen uw verwachtingen in de toekomst te kunnen blijven overtreffen. Bedankt voor het kiezen van "Gabor". Met vriendelijke groet, "Gabor" manager
Heel snelle levering!
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze snelle bezorgservice. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, van snelle verzending tot producten van hoge kwaliteit. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw vriendelijke steun. We hopen dat we uw verwachtingen in de toekomst zullen blijven overtreffen. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Gabor Schoenen.
27 jun 2024
Alles goed geregeld
28 jun 2024
Geachte gewaardeerde klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze winkel te beoordelen. We zijn erg blij om te horen dat alles goed georganiseerd was tijdens uw bezoek en waarderen uw positieve feedback. Ons team bij Schoenen "Gabor" is trots op het leveren van uitstekende service, en het is altijd een genoegen om zulke vriendelijke woorden te ontvangen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien. Vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Manager
Correcte levering
5 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze bezorgservice. Het is altijd ons doel om een tijdige en efficiënte levering aan onze klanten te bieden. We begrijpen dat er misschien wat problemen zijn geweest, maar we streven ernaar om continu te verbeteren en onze klanten de beste ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u snel weer te zien bij Shoes "Gabor." Met vriendelijke groeten, Schoenen "Gabor" Management Team