Gabor Shoes AG- Logo - Beoordelingen

Gabor Shoes AG

460 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden680 beoordelingen in totaal

21 mei 2024
De slippers die ik had besteld worden aan de voor/zijkant erg wijd. Daarnaast was er bij de tenen veel ruimte over, het voetbed loopt niet mooi schuin af maar heeft een soort afgeronde vierkante vorm. Het voetbed ondersteunde op de verkeerde plaats.

Het versturen, duurt te lang 1. Men had vooraf duidelijk moeten maken hoe lang het versturen en ontvangen van het pakket zou duren, San had ik de keuze om niet te bestellen. 2. Het feit dat ik geen keuze heb gehad om het pakket op woonadres te laten bezorgen. Ik dien het af te halen op een DHL servicepunt. Wat is dan nog het voordeel om online te bestellen. De prijs is gelijk aan de winkelprijs. 2. Ik diende ook een inspanning te leveren om naar de winkel toe te gaan, nu moet ik dat doen om na het service toe te komen. Sorry, dit is 1 x maar zeker géén 2de keer.

Beoordelingen voor Gabor Shoes AG

MO
Marianne O.
Stellendam
8 okt 2024

Tevreden met artikel.

Ik heb precies kunnen vinden wat ik zocht. De site is duidelijk met voldoende foto,s en informatie over het artikel. De kleur komt overeen met de foto,s. Ik ben tevreden.
24 sep 2024
Eenvoudig bestellen, veel keus, snelle bezorging en duidelijke instructies betreffende eventueel retour zenden. Wat mij betreft 100% goed ,zeker niets veranderen.
24 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons online bestelsysteem en de levering positief was. Bij Gabor streven we ernaar om een brede selectie producten en duidelijke instructies voor eventuele retourzendingen te bieden. Wij waarderen uw steun en zullen hard blijven werken om aan uw verwachtingen te voldoen. Bedankt voor het kiezen van Gabor.

Mooie enkellaarsjes

De enkellaarsjes zijn keurig op tijd geleverd en heel goed verpakt zodat ze niet kunnen beschadigen. Ze zijn erg mooi en ze vallen precies op maat.👍
YK
3 okt 2024

Grotere maten en smalle voetwijdte F

Zijn 1 van de weinigen die grotere maten ook in div. wijdten hebben, zoals mijn 44 F. Levering geschied altijd snel en prijzen zijn ook "normaal"
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze ruime keuze aan maten en snelle leveringsservice waardeert. Ons doel bij Shoes "Gabor" is om aan alle maten tegemoet te komen en tijdige service te bieden tegen redelijke prijzen. Wij waarderen uw feedback zeer en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
8 okt 2024
binnen een week een heerlijk zittend paar schoenen in huis; had alleen fijn geweest als ik bericht had gehad wanneer de levering zou zijn..
2 okt 2024

Blij met Gabor!

Al mijn gabor aankopen zijn gewoon goed! Goed voetbed in verschillende breedtematen. Veel keuze....ik blijf gabor- fan!
7 okt 2024
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u een trouwe Gabor fan bent! We zijn blij om te horen dat onze schoenen met hun comfortabele voetbedden en ruime keuze aan maten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten de beste kwaliteit en variatie in schoenen te bieden. We stellen uw steun zeer op prijs en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
IB
I. B.
Borne
28 sep 2024
leuk laarsje, zoals de afbeelding aangeeft. Goede pasvorm en mijn eigen steunzool past er goed in. ben er blij mee.
1 okt 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze "Gabor" schoenen te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het ontwerp en de pasvorm van uw nieuwe paar. Ons doel is om al onze klanten comfortabele en stijlvolle schoenen te bieden, en we zijn blij dat u uw eigen inlegzolen bij onze schoenen kon gebruiken. Het was een genoegen om u van dienst te zijn, en we hopen u nog eens terug te zien in onze winkel.
YK
Ruime keus aan grote damesmaten en versch. wijdtes. Is het enige merk waar ik mn maat 44 F kan bestellen.
25 sep 2024
van bestellen tot ontvangst helemaal goed. Maar de schoenen zij dan ook pareltjes.
25 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons bestel- en leveringsproces positief was, en we zijn nog blijer dat u uw nieuwe Gabor-schoenen zo mooi vindt. Bij Gabor streven we ernaar om onze klanten stijlvolle schoenen van hoge kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier met uw nieuwe schoenen!
Prima Ik kreeg geen melding over de bezorgtijd. Verder uitstekend
al eerder schoenen van Gabor gehad. gewoon fijne schoenen
Prachtige schoenen, mooi op tijd. Prima service. Dank!
2 okt 2024
Alles klopt geweldige mooie goedzittende laarsjes
Antwoord van Gabor Shoes AG
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze "Gabor" laarzen. We zijn erg blij om te horen dat u ze mooi en comfortabel vindt. Het is altijd fijn om te weten dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. Wij streven ernaar om schoeisel van hoge kwaliteit te leveren dat zowel aan de stijl- als comfortbehoeften voldoet. Bedankt voor het kiezen van "Gabor" en we hopen u snel weer te zien.
Goede schoenen, snel bezorgd. Perfect allemaal
DZ
Daniëlle Z.
Bloemendaal
Snelle levering en laarzen waren goed verpakt.
MK
MaAn K.
Middelburg
24 sep 2024
Geen op of aanmerkingen, alles perfect
25 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een perfecte ervaring heeft gehad in onze Schoenen "Gabor" winkel. Ons team werkt hard om uitzonderlijke producten en diensten te leveren, en we zijn dankbaar voor uw feedback. We hopen u snel weer te zien en u de beste winkelervaring te kunnen blijven bieden.
Keurig op tijd en netjes verpakt
4 okt 2024
Snel geleverd en prima bedrijf.
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten voor Schoenen "Gabor". We zijn blij om te horen dat onze levering snel was en dat u een positieve ervaring met ons bedrijf had. Bij Shoes "Gabor" streven we ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren aan al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw steun. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
4 okt 2024
Goede service
Antwoord van Gabor Shoes AG
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze service bij Schoenen "Gabor". Het leveren van uitstekende service is een topprioriteit voor ons, en we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in onze klantenservice. Bedankt voor het kiezen van Schoenen "Gabor" en we hopen u snel weer te zien.
Fijne service