Lazamani.nl

340 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2022
Lazamani.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Goede service.

Slippers besteld zaten bij mij niet lekker. Andere besteld zitten perfect. Kreeg shoptegoed wat ik niet wilde. Na 1 telefoontje krijg ik toch mn geld teruggestort ( wat ook zo hoort naar mijn mening. Dank . En blij met mn slippers.

Kortingscode

Ik had geen mail gehad met een kortingscode in het weekend dat er korting was. Toen heb ik gemaild en kreeg ik een persoonlijke kortingscode die 3 dagen geldig was. Super netjes, top service!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze oplossing! We doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je met een glimlach kunt shoppen bij Lazamani. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel weer! 😊👠
BV
Bertien v.
Zaltbommel

Het betere werk

Snelle service, mooie producten, en de ene keer dat ik ooit een klacht had, is deze geweldig afgehandeld.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en producten, en dat je klacht naar tevredenheid is opgelost! Bij Lazamani streven we ernaar om altijd een uitstekende klantervaring te bieden, ook als er eens iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Ik was de kortingscode vergeten, héél erg aardig dat jullie deze alsnog hebben toegepast 🤗

Perfect

Super tevreden over mijn aankoop, de laarsjes zijn nog mooie dan ik gehoopt had.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop en dat de laarsjes zelfs nog mooier zijn dan je had gehoopt! 😊 We streven ernaar om producten te leveren die niet alleen aan de verwachtingen voldoen, maar deze ook overtreffen. Jouw feedback maakt ons heel blij en is een grote motivatie voor ons hele team. Geniet van je prachtige laarsjes en hopelijk brengen ze veel vrolijkheid in je dagen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie willen, weet dan dat we altijd voor je klaarstaan. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! 🌟✨

Oke

Op tijd geleverd en Ik heb heel goede ervaringen met de slippers van Lazamani.
Antwoord van Lazamani.nl
Heel fijn om te horen dat je goede ervaringen hebt met de slippers van Lazamani en tevreden bent over de levering! 😊 Jouw tevredenheid en comfort zijn voor ons erg belangrijk, en we zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van je slippers en dat ze je nog vele comfortabele en stijlvolle dagen zullen brengen. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Geniet van je Lazamani slippers! 🌟✨
TW
Mooie kwaliteit schoeisel, verpakt in een stevige, mooie, kleurrijke doos.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het schoeisel en de verpakking! Bij Lazamani besteden we veel aandacht aan elk detail, van de schoenen zelf tot aan de verpakking waarin ze aankomen. We zijn blij dat de kleurrijke doos je is opgevallen en bijdraagt aan de algehele ervaring. Geniet van je nieuwe schoenen en de vrolijkheid die ze met zich meebrengen. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, we staan altijd voor je klaar met een dosis enthousiasme en zorg! 🌟✨
13 apr 2024
Weer prachtige slippers, blij mee. Snelle levering top
Antwoord van Lazamani.nl
Wat heerlijk om te horen dat je blij bent met je nieuwe slippers en tevreden bent over de snelle levering! 😊 Bij Lazamani doen we ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke ervaring met ons merk een bron van vreugde is. Geniet van je prachtige slippers en hopelijk brengen ze veel plezierige momenten met zich mee. Als je in de toekomst nog vragen hebt of iets nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je aankoop en bedankt voor je positieve feedback! 🌟✨
Fijne webshop, alles vlot verlopen. Prima service.
Antwoord van Lazamani.nl
Dat is geweldig om te horen! We zijn blij dat je winkelervaring in onze webshop vlot en aangenaam is verlopen en dat je tevreden bent met onze service. 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring heeft, van het browsen op onze site tot het ontvangen van je bestelling. Jouw feedback is voor ons heel waardevol en een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je aankoop en mocht je in de toekomst hulp nodig hebben of meer informatie willen, staan we altijd voor je klaar met een dosis vrolijkheid en plezier! 🌟✨
Netjes op tijd geleverd volgens afspraak. Top!!
Supersnelle en bovendien gratis omruilservice!
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze supersnelle en gratis omruilservice! 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om jouw shoppingervaring zo plezierig en zorgeloos mogelijk te maken. Jouw positieve feedback is voor ons een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je nieuwe aankoop en weet dat we altijd klaarstaan om je te helpen, of het nu gaat om een omruiling, advies of iets anders. Veel plezier met je sandalen en we hopen je snel weer te zien! 🌟✨

Prima service

Snelle verzending. Goede informatie via mail.
Antwoord van Lazamani.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle verzending en de communicatie via e-mail! 😊 Bij Lazamani zetten we ons in om ervoor te zorgen dat je ervaring van bestelling tot levering soepel en plezierig verloopt. Jouw positieve feedback motiveert ons om deze hoge standaard van service te blijven bieden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of meer informatie willen, weet dan dat we altijd klaarstaan om je met open armen (en een dosis vrolijkheid) te helpen. Geniet van je aankoop! 🌟✨
7 apr 2024
Prachtige laarzen en super snel in huis
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fantastisch om te horen dat je blij bent met je prachtige laarzen en onze snelle levering! Geniet van elke stap in stijl met je nieuwe Lazamani laarzen.
16 apr 2024
Snel levering en fantastische slippers
Mooie sandaaltjes en op tijd bezorgd
Antwoord van Lazamani.nl
Heerlijk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe sandaaltjes en dat ze op tijd zijn bezorgd! Bij Lazamani doen we ons best om ervoor te zorgen dat je snel kunt genieten van je stijlvolle nieuwe aanwinsten. Draag ze met plezier en laat de zomer maar komen! 😊
afhandeling bestelling en kwaliteit
Antwoord van Lazamani.nl
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met de afhandeling van je bestelling en de kwaliteit van onze producten. Bij Lazamani streven we ernaar om elke ervaring zo plezierig mogelijk te maken. Jouw feedback is voor ons heel waardevol en een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Geniet van je aankoop en we hopen je in de toekomst nog vaak te mogen verwelkomen! 🌟✨

Super mooie sandalen

Super mooi en comfortabele sandalen
Antwoord van Lazamani.nl
Heerlijk om te horen dat je onze sandalen super mooi en comfortabel vindt! 😊 Bij Lazamani streven we ernaar om schoenen te maken die niet alleen stijlvol zijn, maar ook een genot om te dragen. Jouw tevredenheid is voor ons erg belangrijk, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Geniet van je sandalen en alle leuke momenten die nog komen gaan terwijl je ze draagt. Als je in de toekomst vragen hebt of meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je met een glimlach te helpen! 🌟✨
Mooie site, goede service!

Goed gegaan

Niets aan te merken