Lazamani.nl- Logo - Beoordelingen

Lazamani.nl

414 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden536 beoordelingen in totaal

Ik was erg blij met de service, de kwaliteit van de schoenen en de vrolijke doos waar ze in zaten. Iets minder blij was ik met het tarief van het retourneren. Het laarsje sneedt in mijn voet bij de overgang van leer naar stof en ik durfde het niet aan. Omdat de retourneringskosten (ik snap dat het niet gratis is!) bijna EUR8,- bedragen, denk ik niet dat ik opnieuw bestel. Kwaliteit van de laarsjes was ik serieus verbaasd over. Ze sneden wel (ik heb dramavoetjes) maar wat een mooi spul.
AR
Astrid R.
Barendrecht

12 jul 2024
Ik had een kleine berg sandalen besteld en heb ze allemaal weer terug gestuurd. Kwaliteit is oké (maar heb nog geen schoenen van jullie, dus weet niet hoe de kwaliteit op den duur is). Van het paar schoenen waar ik mij het meest op verheugde was de leest zó afwijkend (te smal en ik had een extra paar tenen aan mijn tenen kunnen plakken) dat ik ineens begreep waarom ze nog op veel plaatsen te koop waren. Daarbij komt dat ze er heel anders uit zagen dan op de foto en veel minder leuk waren. Verder lijkt jullie leest niet bij mij te passen, maar daar zijn jullie niet de enigen in, het breedste gedeelte van mijn voet zit bij mij dichter op mijn hiel dan bij jullie zool waardoor mijn voet over de zool uitsteekt. Als er bandjes op de die plek zitten zou het nog te doen kunnen zijn, maar de schoen voelde niet stevig genoeg aan om dat risico te nemen en ik geef niet graag geld uit aan iets dat eigenlijk niet past, zeker wat schoenen betreft.

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Ondertussen deze zomer alweer 3 paar slippers gekocht en vorig jaar idem dito. Ik vind ze heerlijk zitten en lopen, vallen een maat kleiner, maar dat wordt ook al aangegeven Helemaal blij met al mijn kleurige slippers. Had alleen vorige week graag bij mijn bestelling zo'n vrolijke tas van Lazamani ontvangen. Wie weet mag dat alsnog ???

Uitstekende klantenservice

Opvallend vond ik de snelle actie van Lazamani toen mijn bestelling bij DHL was zoekgeraakt. Ik kreeg een vriendelijk mailtje dat ze het gingen onderzoeken. De volgende dag was het opgelost!
1 jul 2024
De kwaliteit is erg goed. Veel handwerk met steentjes die goed vast zitten en gemaakt in Portugal, niet door kindjes in een derde wereldland. Ik koop elk jaar Lazamani, top.
6 jul 2024
Levering netjes op tijd met een geldige track en trace code. Product netjes verpakt inclusief een tas cadeau gehad. Zeker aan te raden!
9 jul 2024
Wat fijn om te horen dat de levering op tijd was en dat je blij bent met de track en trace code en de nette verpakking. We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop en de shopping bah. Bedankt voor je positieve aanbeveling en veel plezier met je product!

Cadeautje om te ontvangen. Briljant soepele en snelle omruilprocedure.

Fantastische levering Cadeautje bij bestelling. Heel netjes verpakt. Omruil proces briljant soepel en supersnel. Heel blij mee.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We doen ons best om elke bestelling speciaal te maken, inclusief een leuk cadeautje en nette verpakking. Geweldig dat het omruilproces ook soepel en snel verliep. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! 😊🎁

Erg tevreden!

Snelle levering en de omruil service voor een andere maat werkt uitstekend! Mooie slipper, die wel wat klein valt.
TD
Tineke d.
Etten-Leur
11 jul 2024
Voor mij dé zomerslipper! Lazamani, handgemaakt en altijd weer prachtige slippers. Koop geen ander merk meer.
11 jul 2024
Wat geweldig om te horen dat Lazamani jouw favoriete zomerslipper is! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze handgemaakte en prachtige slippers. Bedankt voor je vertrouwen en loyale steun. Geniet van elke stap in je Lazamani slippers!
3 jul 2024
prachtige schoenen, alleen waren de zolen te zacht en dat verdraag ik niet (vanwege een whiplash). Jammer...
ST
Saraj T.
VEENENDAAL
30 jun 2024
Snelle levering, maat was niet goed en ik kon het via de website heel makkelijk een omruiling doen!
2 jul 2024
Fijn om te horen dat de levering snel was en dat het omruilen via de website makkelijk ging! We doen ons best om het zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met de juiste maat! 😊👟
Zacht en comfortabel. Heb zelf brede voorvoet, voelt voor mij iets te smal
Antwoord van Lazamani.nl
Bedankt voor je feedback! Het is fijn om te horen dat de schoenen zacht en comfortabel zijn. Jammer dat ze voor je brede voorvoet iets te smal aanvoelen. Wellicht pas een ander model beter bij je voet?
SV
Goede en snelle levering. En goed op de hoogte gehouden van je verzending.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en communicatie over je verzending! We doen ons best om je altijd goed op de hoogte te houden. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop!
27 jun 2024
Erg snelle bezorging en supermooie , heel fijn lopende sandaaltjes !!!
Het is fijn om elegante sandalen in maat 43 te kunnen dragen.
7 jul 2024
De schoenen zitten comfortabel en zijn mooi ontworpen!
9 jul 2024
Wat geweldig om te horen dat de schoenen comfortabel zitten en je het ontwerp mooi vindt! We hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe Lazamani schoenen. Bedankt voor je positieve feedback! 😊
27 jun 2024
Mooie slippers, goed verpakt, snelle levering
8 jul 2024
Snelle service en super mooie sandaaltjes!
MH
M. H.
Noordwijk
Makkelijk bestelllen en snelle levering
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat het bestelproces makkelijk was en de levering snel! We doen ons best om je een uitstekende winkelervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop!
SB
Sara B.
Alkmaar
Snelle levering en communicatie vooraf.
2 jul 2024
Heel snelle levering! Goed geregeld.
2 jul 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en service! Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop! 😊📦 #LazamaniService #SnelleLevering
6 jul 2024
Snelle levering. Mooi product.