Lazamani.nl

388 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden439 beoordelingen in totaal

1 jul 2023
Walking on clouds…..! Heerlijke slippers met een luxe uitstraling, door de prachtige bandjes en steentjes die erop verwerkt zijn! Ze zitten zeer comfortabel door de met leer en soft dempende zool die erin verwerkt zit. Hierdoor blijven de luxe slippers ook goed aan je voet zitten en schuift je voet er niet uit, zoals bij de meeste slippers….! Daarbij staat de slipper onder iedere outfit. Heel uniek en zeker een aanrader…..!

4 mrt 2024
De slippers die ik heb gekocht bleken achteraf verschillend te zijn. Ik had de bon enz al weggegooid. Ik koop altijd Lazamani slippers en heb er nooit over te klagen. Maar in dit geval voel ik mij een beetje belazerd. Ik vond het al vreemd dat mijn maat er nog was.. Ik heb niet gereageerd omdat ik geen bon meer heb dus kijk goed je slippers na als je ze hebt ontvangen. Mijn slipper waren ook nog 89,95 euro dus niet goedkoop!
CD
Christa D.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Beoordelingen voor Lazamani.nl

Ruilen gemakkelijk

Ik heb moeten ruilen, dat ging heel gemakkelijk. Echter was het fijn als de aanduiding van de maat beter zou zijn. Ik heb maat 40 maat heb 42 moeten kopen. Slippers zijn heel leuk!
21 mei 2024
Bedankt voor je feedback en fijn om te horen dat het ruilen soepel verliep! We waarderen je suggestie over de maatvoering en zullen dit zeker meenemen om onze producten te verbeteren. Het is geweldig dat je nu tevreden bent met je leuke slippers. Geniet ervan en laat ons weten als we nog ergens mee kunnen helpen! 😊👡#LazamaniService #LeukeSlippers
SD
Verliefd op deze slippers Snel bezorgd. Ik had een te kleine maat, via de website heel makkelijk gratis om te ruilen. Prachtige slippers met zelfs nog een zakje reserve kralen
20 mei 2024
Ik draag de sandaaltjes van Lazamani al een aantal jaren. Ze hebben een fijne zachte zool leuke kleuren en de prijs kwaliteitverhouding is prima.
21 mei 2024
Wat fantastisch om te horen dat je al jarenlang geniet van je Lazamani sandaaltjes! We zijn blij dat je de zachte zolen, de leuke kleuren en de prijs-kwaliteitverhouding waardeert. Bedankt voor je trouwe steun en positieve feedback. We hopen dat je nog vele jaren plezier zult hebben van onze schoenen! 😊👡#LazamaniLoyaliteit #StijlEnComfort
19 mei 2024
Snelle levering. Bij bestelling twijfelde ik over de maat, kwam er een vragenlijst om uitsluitsel te geven en het klopt ! De maat is goed !
20 mei 2024

Snel geleverd direct persoonlijk…

Snel geleverd direct persoonlijk contact nadat ik verkeerde huisnummer had ingevuld!
28 mei 2024
Snelle bezorging en je wordt al blij als je die kleurrijke schoenendoos ziet. Top
29 mei 2024
Wat geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle bezorging en de kleurrijke schoenendoos! We vinden het belangrijk dat de Lazamani-ervaring van begin tot eind plezierig is. Geniet van je nieuwe schoenen en bedankt voor je enthousiaste feedback!
20 mei 2024
Mooie elegante teenslippers en ze zitten prima door zachte zooltjes van leer.
21 mei 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je elegante teenslippers! De zachte leren zooltjes maken echt een verschil in comfort. Bedankt voor je positieve feedback en geniet van elke stap die je zet met je nieuwe slippers! 😊👡#LazamaniStijl #ComfortabelLopen
19 mei 2024
Schitterende schoentjes met fijn voetbed, snel geleverd, vriendelijke service
Super leuke slippers en snel bezorgt , alleen jammer dat weer niet mee zit 😂
Super mooie sandalen. Goed afgewerkt, zitten erg lekker en zien er mooi uit.
Niets op aan te merken. Zowel op de slippers als de levering top.
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent! Geweldig om te horen dat zowel de slippers als de levering naar wens zijn. Veel plezier met je nieuwe Lazamani slippers! 🌞👡😊
Omruilen ivm verkeerde maat ging erg snel en zonder problemen.
Antwoord van Lazamani.nl
Fijn om te horen dat het omruilen door de verkeerde maat snel en probleemloos is verlopen! Bij Lazamani doen we ons best om het ruilproces zo soepel mogelijk te maken. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met de juiste maat! 😊👟

Goed verpakt in een doos ,snelle verzending

Goed verpakt in een doos om de schoenendoos. top
Antwoord van Lazamani.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de verpakking! We willen graag dat je nieuwe schoenen in perfecte staat bij je aankomen. Veel plezier met je aankoop! 📦👟😊
17 mei 2024
Mooie schoenen die net een beetje anders zijn!
17 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn superblij dat je onze schoenen mooi vindt en dat ze net dat beetje anders zijn waar je naar op zoek was. Bij Lazamani draait alles om plezier en unieke stijl. We hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe aanwinst! Mocht je nog vragen hebben of iets anders willen delen, we horen het graag. 🥿💖
22 mei 2024
Altijd leuke slippers en snelle verzending!
28 mei 2024
Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze slippers en snelle verzending! We doen ons best om elke keer weer een leuke en vlotte winkelervaring te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je nieuwe slippers!
30 mei 2024
Vlug , juist , heel mooi product !
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat alles naar wens is! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en het mooie product. Veel plezier met je nieuwe Lazamani’s! 🌸👠✨
22 mei 2024
Snelle levering en top kwaliteit
Snel geleverd helemaal top
Antwoord van Lazamani.nl
Wat fijn om te horen dat de levering snel en naar wens was! We doen ons best om een uitstekende service te bieden. Bedankt voor je positieve feedback en veel plezier met je aankoop!
Leveren zoals afgesproken.
Tevreden met m'n aankopen
Antwoord van Lazamani.nl
Super bedankt voor je leuke review. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe Lazamani's