heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

819 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden988 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

16 apr 2024

Goede service

Schoenen besteld, maatje te klein. Er ging iets mis met verzendlabel voor om te ruilen. Snel contact met de klantenservice en goed opgelost. Loop nu op wolken!
Snelle levering, schoenen bleken toch te klein te zijn maar zonder probleem kunnen ruilen en ook de juiste maat binnen 3 dagen in huis!
Zeer goede service: snelle levering van mijn bestelling én super snel schoenen kunnen omwisselen naar kleinere maat. Cool dude!!
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je toffe woorden en fijn dat alles zo vlot is verlopen met de levering en het omruilen van je schoenen! Veel plezier met je perfect passende HEYDUDEs! Cool dat je blij bent, dude! 😎👟
14 apr 2024
Prachtige schoenen, ander model dan de vorige. Voor mij geen goede pasvorm helaas Jammer van de retour kosten.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback en het spijt ons te horen dat de pasvorm van het nieuwe model niet helemaal naar wens is. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn, vooral met de bijkomende kosten voor retourneren. Mocht je advies willen over een model dat mogelijk beter bij je past, helpen we je graag verder. We streven ernaar om elke ervaring bij HEYDUDE zo positief mogelijk te maken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
Geen aanvullingen, verzending en retourneren is prima verlopen en ben ook goed op de hoogte gebracht hiervan.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat alles naar wens is verlopen met de verzending en het retourneren. We hopen dat je veel plezier hebt van je HEYDUDE schoenen. Tot de volgende keer! 😄👟
Geheel naar wens voor wat ik ze voor gebruik. Vakantie en vooral het rijden in de zomermaanden
Antwoord van heydude.nl
Geweldig dat je HEYDUDE schoenen helemaal voldoen aan je wensen, vooral voor vakantie en tijdens het rijden in de zomermaanden! Ze zijn inderdaad perfect voor die ontspannen, zonnige dagen. Geniet van je avonturen met comfort aan je voeten. ☀️🚗
AD
Ada D.
Soest
Mooie schoenen. Ze lopen heerlijk en zijn licht aan de voeten. Snelle levering. Netjes!

Heerlijke schoenen

Fijne schoenen, zitten als pantoffeltjes 😁 Inmiddels heb ik ze al in heel wat kleuren
Antwoord van heydude.nl
Wat leuk dat je zo blij bent met je HEYDUDE collectie en dat ze zo comfortabel zitten! Bedankt voor je enthousiaste review en veel plezier met al je kleurrijke paar! 😄🌈
Goede communicatie, snelle verzending, mooie, veganistische, comfortabele schoenen.
De maten waren goed en op tijd bezorgt en de kwaliteit van de schoenen is uitstekend
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat alles naar wens is gegaan en dat je tevreden bent met de kwaliteit van je nieuwe HEYDUDE schoenen! Veel plezier met je comfortabele stappers en we zien je graag terug. 😊
Heerlijke lichte convertable schoenen. Ook fijn voor op vakantie. Licht gewicht.
Altijd goede maat en een fijne lichte schoen en loopt fijn. Snelle levering.
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de maat, het comfort en de snelle levering van je HEYDUDE schoenen! Bedankt voor je positieve feedback en geniet van je lichtgewicht stappers! 🚀💙
31 mrt 2024
Snelle en correcte levering. Voor mij zijn Hey Dude schoenen het summum!
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat je blij bent met je HEYDUDE schoenen en de levering! We staan altijd klaar om je stap voor stap te ondersteunen op je avonturen. Geniet van het comfort en de stijl! 🌟

Prima koop, prima service

Snel geleverd, lekkere lichte zomerschoenen. Kost niet de wereld.
Antwoord van heydude.nl
Fantastisch dat je tevreden bent met de snelle levering, het lichte comfort van de zomerschoenen en de prijs! We hopen dat je veel plezier zult hebben van je HEYDUDE schoenen deze zomer. Bedankt voor je positieve reactie! ☀️👟
7 apr 2024
Heerlijke schoenen. Al mijn 5e paar. Ik ben fan. Snel bezorgd.
Antwoord van heydude.nl
Wat fantastisch om te horen dat je al voor je vijfde paar HEYDUDE schoenen gaat! Super dat je fan bent en blij met de snelle bezorging. Welkom in de HEYDUDE familie en geniet van elk paar! 🎉👟
Alles was goed. Verzending verpakking en snelheid van bezorgen
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug bij Bartogi. 😊

Goede ervaring

Besteld, snel geleverd, mooi verpakt en prachtige schoenen

Service is top!

Super snelle verzending. Uitstekende retour service!
14 apr 2024
Geweldige schoenen die ook nog eens zeer fijn lopen
Antwoord van heydude.nl
Heerlijk om te horen dat je zo tevreden bent met je schoenen en dat ze geweldig lopen! Bij HEYDUDE streven we ernaar om zowel stijl als comfort te bieden. Geniet van je schoenen en de fijne ervaring. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! 🌟👟
Prijs/ kwaliteitverhouding en keuzemogelijkheid