heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.583 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

RL
Rene L.
Hengelo
10 jul 2024

Originele schoen voor een mooie prijs

Ik zag deze super coole shoes voor het eerst op onze vakantie op Texel. Bij thuiskomst direct online besteld en supersnel geleverd! Omdat ze erg fijn lopen recent nog een paar aangeschaft en eveneens heel snel in huis. Originele lekker lopende l zomer schoen die meegaat op vakantie ennnn voor een nette prijs ;)
10 jul 2024
Wat leuk dat je ons hebt ontdekt op Texel en meteen fan bent geworden! Super dat je zo blij bent met je HEYDUDE's en de snelle levering. We wensen je veel plezier met je nieuwe paren en fijne vakanties! 😊👟🌞
27 jun 2024
De levering verliep vlot, alleen twijfel ik een beetje aan de schoenmaat die ik bestelde. Omdat ik tussen 2 maten wat inzit heb ik deze keer voor een maat groter gekozen maar dit lijkt net iets te groot en een kleiner durf ik ook niet riskeren....
28 jun 2024
Wat jammer dat de maat niet helemaal goed lijkt te zitten. Geen zorgen, je kunt je schoenen altijd ruilen voor een andere maat. Bekijk onze retourpagina voor meer info: Retourneren bij HEYDUDE. We helpen je graag verder om de perfecte fit te vinden! 😊👟📦
8 jul 2024
Snelle levering. Inlegzool ontbrak in rechter schoen. Heel paar terugsturen terwijl alleen een inlegzool opsturen sneller en goedkoper is. Er wordt een nieuw paar gestuurd. In verband met drukte nog niet afgewikkeld. Dit kan zeker beter.
Mijn eerste paar Dudes waren comfy winterschoenen die ik in Spanje heb gekocht. Deze ultra lichte zalige stappers, die plaats bieden voor mijn speciale zolen zijn TOP! Ondertussen heb ik 5 paar in mijn collectie. Echt een aanrader.
Antwoord van heydude.nl
Wat super om te horen dat je zo'n fan bent van onze schoenen en al een mooie collectie hebt opgebouwd! Bedankt voor je enthousiaste review. Veel plezier met je HEYDUDES en blijf lekker comfy lopen! 😊👟🌟
2 jul 2024
Schoenmaat 48 ruim leverbaar. Duidelijk en snel besteld via website, heel snel geleverd. Na bestelling verkeerd paar schoenen snelle terugbetaling. Nu het juiste paar besteld. Zie boven. Ben erg tevreden over HeyDude.
2 jul 2024
Bedankt voor je geweldige review en je geduld bij het omruilen! Super om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je nu tevreden bent met je bestelling.
9 jul 2024
Fantastisch product. Heldere site, netje geleverd. Enige verbetering zou liggen in een accurate track and trace. Deze is nu dat de bestelling wordt behandeld en dan heb je ineens het pakket al. Dus daar zit een hiaat
9 jul 2024
Bedankt voor je positieve feedback en je suggestie! We zijn blij dat je tevreden bent met ons product en de levering. We gaan zeker kijken naar het verbeteren van onze track and trace. Veel plezier met je HEYDUDE's! 👟✨
9 jul 2024
Zeer correcte verzending en echt zeer leuke schoenen....ik heb een normale voet, maar veel last van blaren...bij deze schoenen echt niet....heb ze via mijn man leren kennen... geprobeerd....en TOP!
9 jul 2024
Wat een geweldige review, bedankt! Super fijn om te horen dat je geen last van blaren hebt met je nieuwe HEYDUDE's en dat je ons via je man hebt ontdekt. Geniet van je comfortabele schoenen! 👟😊
Zijn heerlijke schoenen om de zomer door te komen lekker licht, gemakkelijk om in te komen. Zowel met kleine / lage sokken ,als met blote voeten. Daar naast de grote keuze in kleur assortiment
11 jul 2024
1ste x besteld en is goed bevallen. Op plaatje minder mooi dan in het echt! De volgende dag de schoenen al in huis. Super snel en ik dus super blij. Volgende x dus zo weer bestellen
11 jul 2024
Wat een fijne review, dankjewel! 🎉 Super dat je zo blij bent met je nieuwe HEYDUDE schoenen en de snelle levering. We kijken uit naar je volgende bestelling! 👟💨😊
10 jul 2024
Het idee van de schoenen vind ik fijn. Als er verkooppunten bekend zouden zijn bij mij waar ik de schoenen kan passen, vind ik dat aanzienlijk prettiger als terugsturen
10 jul 2024
Fijn dat je het idee van onze schoenen goed vindt! We begrijpen dat passen in een winkel prettiger kan zijn. Je kunt onze verkooppunten vinden op onze website via deze link: https://heydude.nl/pages/store-locator Hopelijk zit er eentje bij jou in de buurt! 😊👟

Heerlijke schoenen!!

Heerlijke schoenen, snelle verzending en bestelling prima in orde. Het hele gezin loopt hier sinds een jaar op HeyDudes en daar stappen we zeker niet vanaf!
Ik ben al langer fan van deze schoenen. Superlicht, ademend,zitten en lopen top!. Heb ze nu bijna in alle kleuren. En netjes afgeleverd.
Antwoord van heydude.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo'n trouwe fan bent en bijna alle kleuren hebt! Bedankt voor je enthousiaste review.
11 jul 2024

Het wordt repeterend: top aankopen!!

Het wordt onwerkelijk maar ik kocht nu donkerblauwe luxe hey Dudes en oranje (tangerine) hey Dudes beide voor de olympics. Super!
12 jul 2024
Wat geweldig om te horen dat je onze donkerblauwe en oranje Hey Dudes hebt gekocht voor de Olympics! 🥳 We zijn blij dat je zo enthousiast bent. Veel plezier met je nieuwe schoenen en bedankt voor je support!
10 jul 2024
Snelle levering, en ik kijk er steeds naar uit om deze schoenen te hebben. Ondertussen al verschillende kleuren in mijn bezit.
30 jun 2024
De schoenen zitten heerlijk. Al velen gekocht. Alleen retour betaling na zoveel aan geschaft te hebben. Zou anders kunnen.
Snelle levering. De schoenen die ik heb gekocht voelen heel licht en zacht aan. Net wat je verwacht van zomerschoenen.
SH
Snel geleverd en goeie prijs Een leuke koffer riem erbij ik al hadden we maar 1 paar schoenen gekocht.
28 jun 2024
Bestelling eenvoudig levering op tijd. Ik heb deze schoenen eerder gehad, lekker licht en goed bevallen.
RR
13 jul 2024
Al eerder gezegd ,super schoentjes draag ze graag zelfs moeder 87 zo blij paar gekocht voor haar .
Antwoord van heydude.nl
Wat een mooie review, dankjewel! Geweldig dat jullie allebei zo blij zijn met jullie HEYDUDE schoenen. We hopen dat je moeder ook volop geniet van het comfort. 😊👟❤️ #GoodToGoTo
Zitten lekker. Zijn erg licht van gewicht. Goede pas vorm., echter afhankelijk van type sluiting.