heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

857 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.071 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

I love hey Dude

Na vele hey dude's in Italië gekocht te hebben toch eens een kijkje genomen op de site. Meteen verliefd op een paar laarsjes. Besteld en de volgende dag al geleverd! Super snel! Helaas vielen de laarsjes groot en na contact met de klantenservice een maatje kleiner besteld en die zaten top! Ruilen koste niks extra's en het maatje kleiner kwam ook meteen de volgende dag. Zeer tevreden met de service.
Antwoord van heydude.nl
Wat leuk om te horen dat je ervaring met HEYDUDE zo positief is, van het vinden van je nieuwe laarsjes tot de snelle levering en onze klantenservice! Geniet van je perfect passende schoenen en we hopen je snel weer te zien op onze site. Bedankt voor je vertrouwen en de mooie review!
Tot twee keer toe niet ingelicht dat bestelling was verstuurd met DHL; die stuurden ook geen bericht dat ik die kon ophalen bij een servicepunt. Daarna 2 X goed te woord gestaan door de klantenservice en ook geholpen met de DHL-app. Zodoende de schoenen inmiddels naar tevredenheid in huis.
Snelle levering en heel soepel proces met het omruilen voor de juiste maat. Hele lekkere en leuke schoenen. Als ik ze draag ben ik gelijk in vakantiestemming.
Antwoord van heydude.nl
Wat een geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het soepele omruilproces. Geniet van je schoenen en die heerlijke vakantiestemming! 🌞👟✨
5 mei 2024
De schoenen zien er in het echt nog beter uit. Erg licht en goede loopeigenschappen. In en uitstappen is wat een worsteling. Ik gebruik een schoenlepel.
7 mei 2024
Dank voor je toffe review!! Super dat de schoenen je zo goed bevallen en zelfs beter zijn dan verwacht!
11 mei 2024
Alles was snel geregeld, ik had een keer geruild, ook heel vlot gegaan. Helaas kwam ik niet uit qua maat, toch tevreden over service. Bedankt.
Antwoord van heydude.nl
Wat fijn dat je tevreden bent over de service, ondanks de uitdaging met de maat. We zijn blij dat we je snel konden helpen met het ruilen! Hopelijk vind je snel het perfecte paar dat helemaal past. Bedankt voor je feedback en vertrouwen in HEYDUDE! 😊
9 mei 2024
Snelle verzending. Mega fijne schoenen. Echte aanraders. 1 paar heb ik terug gestuurd en werd snel afgehandeld. Echte aanraders.
10 mei 2024
Wat fijn om te horen dat je blij bent met je HEYDUDE schoenen en onze snelle service! Bedankt voor je positieve review en dat je ons aanbeveelt. We zien je graag snel weer! 😊👟
RR
Schoenen gedragen in thailand ,hele dag op gelopen vind ze super daarom thuis tweede paar besteld. Super tevreden
Antwoord van heydude.nl
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je HEYDUDE schoenen, zowel in Thailand als thuis! Bedankt voor je enthousiaste review en voor je vertrouwen in ons merk. Veel plezier met je tweede paar! 🌟👟
Slijtage van de zolen gaat vrij snel. Na een zomer lang gedragen te hebben waren de zolen zo goed als op.

Maat inschatten

Er werd gezegd bij twijfel over de maat, Neem een maat groter.. Maar dat is echt niet nodig… Vallen ruim
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback! Het is altijd lastig inschatten met schoenmaten en we horen graag jouw ervaring. Fijn om te horen dat de schoenen ruim vallen. We zullen jouw opmerking zeker meenemen om ons maatadvies te verbeteren. Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar!
3 mei 2024
Ruilen zonder kosten is heel fijn en super snel, volgende dag de nieuwe schoenen al weer in huis
7 mei 2024
Top dat alles zo snel en soepel is verlopen met het ruilen! Veel plezier met je nieuwe HEYDUDE schoenen!
Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Product hetzelfde als op de foto
Antwoord van heydude.nl
Super dat alles naar wens was: van de bestelling tot de levering en het product zelf! Geniet van je nieuwe HEYDUDE schoenen en bedankt voor je positieve feedback! 🌟👟
De kleuren zijn divers, ze zitten soepel en gaan makkelijk aan en uit!
Antwoord van heydude.nl
Wat een top review! Geweldig om te horen dat je blij bent met de kleuren en het comfort van onze schoenen. Bedankt voor je enthousiasme en we wensen je veel draagplezier! 🌈👟
Heerlijke schoenen, heel licht, net of je niets aan je voeten hebt.
2 mei 2024
Heel snelle levering, goede prijs en perfecte kwaliteit schoenen.
3 mei 2024
Super om te horen dat alles naar wens is, van de snelle levering tot de kwaliteit van je schoenen! Veel plezier met je HEYDUDEs en bedankt voor je review! 😊👟
27 apr 2024
Alles was goed. Verzending verpakking en snelheid van bezorgen
29 apr 2024
Super om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag terug bij Bartogi. 😊
3 mei 2024
Geweldig vlugge service Super schoenen helemaal tevreden
3 mei 2024
Super om te horen dat je tevreden bent met je schoenen en onze service! Geniet van het comfort en de stijl van je nieuwe HEYDUDEs. 😊👟
25 apr 2024

Goede ervaring

Besteld, snel geleverd, mooi verpakt en prachtige schoenen

Levertijd

Fijne levertijd en communicatie. Website overzichtelijk.
Mooi produkt niet duur zit lekker en betrouwbare levering
10 mei 2024
Mooi product. Correcte levering. Vlotte afhandeling.
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat alles naar wens was! Geniet van je nieuwe HEYDUDE schoenen en we zien je graag weer terug. 😊👟