SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.090 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.419 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

11 feb 2024
zeer snelle levering en mooie koffers, alleen er komen direct krassen op.. zorg ervoor dat je de koffer op een zachte ondergrond legt tijdens het inpakken en een beschermhoes is echt noodzakelijk !
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Het is inderdaad een goed idee om de beschermhoes bij je koffer te nemen. Deze geeft de extra bescherming die je koffer nodig heeft. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
We missen nog steeds ons eerste koffer, deze tweede bestelling ging prima.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat jouw koffer nog niet is geleverd. We hebben even gekeken en zien dat er al een onderzoek is opgestart door mijn collega's. We laten je direct weten wat hier uit zal komen. Mocht dit te lang duren, zullen we je een alternatieve oplossing bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het zeker even weten per mail! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
We hebben de koffer nog niet ontvangen terwijl gisteren gezegd is dat hij al bezorgd was om 23.05 uur….
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling wat vertraging lijkt opgelopen te hebben. Het kan zijn dat door de feestdagen en door de nieuwjaar drukte je bestelling wat vertraging heeft opgelopen, excuses hiervoor. Mocht jij jouw bestelling deze week nog steeds niet ontvangen, horen wij heel graag van je. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en zorgen we ervoor dat jouw bestelling alsnog bij je thuis komt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Mijn beschermhoes is kapot gegaan na 1x gebruiken. Heel teleurstellend dat je zoveel betaald en het vervolgens kapot gaat na 1x gebruiken. Over een paar dagen vlieg ik terug met een kapotte beschermhoes en nu moet ik een andere oplossing zoeken om mijn koffer te beschermen. Jammer dit!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw hoes kapot is gegaan op je reis. Zou ik je mogen vragen om hiervoor ons garantieformulier in te vullen? We kijken heel graag met je mee en lossen dit graag zsm voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Prima, op tijd
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling!
Beter op de hoogte houden van levering. Na 5 dagen nog niets gehoord.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jij jouw bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Daarna kwamen de kerstdagen. In het weekend en met kerst zijn wij gesloten, vandaar dat jij vanuit ons geen antwoord hebt ontvangen. Hopelijk heb jij jouw pakket inmiddels wel ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten. Dan gaan we dit onmiddellijk voor je uitzoeken en voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
25 dec 2023
Lege doos ontvangen. Gebeld en gemaild. Geen reactie. Sta je dan met lege handen met kerst
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een lege doos hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. We zien dat jij ons hebt proberen te bellen in het weekend. Helaas zijn wij in het weekend en met kerst gesloten. Gelukkig is mijn collega al aan het onderzoeken wat er precies is misgegaan. We gaan dit voor je uitzoeken en zsm voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
24 dec 2023
Had een stoffen hoes verwacht ipv van een plastic
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor jouw beoordeling. De hoezen zijn gemaakt van PVC/Lycra zoals bij het product staat vermeld. Dit is doorzichtig waardoor jij de mooie kleur van je koffer ook kunt zien wanneer de hoes om de koffer heen zit. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je nieuwe aankopen.
16 dec 2023

Ik heb de binnen koffers niet ony

Ik heb de binnen koffers niet ontvangen
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw bestelling niet compleet hebt ontvangen. Bedoel jij de packing cubes met de binnen koffers? We zoeken dit graag voor je uit en willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Zou jij ons hierover een mail willen sturen? Dan gaan we dit voor je oppakken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet tevreden over de afhandeling van een klacht. Geen compensatie in retour of verzendkosten ondanks onvoldoende geleverde content informatie over de kofferhoes (dat hij doorzichtig is, is niet overduidelijk) Voor mij geen suitsuit meer.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedank voor je beoordeling en je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Op onze website staat bij het product vermeld dat het om een doorzichtige hoes gaat. Je kunt daardoor de mooie kleur van je koffer door de hoes heen zien. We zien dat jij wel een code hebt ontvangen van onze collega's voor gratis verzenden als compensatie. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
levering was opgesplits in 2 delen bij verschillende afhaalpunten op dezelfde dag. Beetje vreemd
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het kan wel eens voorkomen dat een bestelling in meerdere delen wordt geleverd omdat het om vrij grote pakketten gaat bij koffers. Het is wel apart dat deze op verschillende afhaalpunten worden geleverd. Mocht jij jouw bestelling niet compleet hebben ontvangen, horen we dit graag. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en oplossen. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Ik heb mijn pakket 2 weken geleden besteld deze is tot op heden niet aangekomen. Het is vandaag donderdag 7 december volgens track en trace komt het aan op 30 december. Er is dus geen actuele bezorgdatum bekend. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, ze zouden mij mailen maar dit hebben ze niet gedaan.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit zou zeker niet zo lang moeten duren. Wij willen onze producten altijd graag zo spoedig mogelijk bij onze klanten laten leveren. Ik zie in de track&trace dat jouw bestelling retour is gegaan met de bezorgdienst omdat deze is geweigerd aan de deur. Mocht dit niet het geval zijn, zou ik je vriendelijk willen vragen om ons dit even per mail te laten weten, dan zullen we dit voor je oplossen. Mocht dit wel de bedoeling zijn, zal er automatisch een terugbetaling voor je worden gedaan. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
er is geen middelgrote maat zwarte koffer beschikbaar. de ruimbagage koffer is echt te groot
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat de Black Friday koffer inderdaad enkel de handbagage en grote maat koffer heeft. Van veel andere collecties hebben wij wel een middenmaat. Wellicht zit daar ook iets leuks voor je tussen. Mocht je vragen hebben hierover, horen we dit uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
3 dec 2023
Vraag gesteld via de mail maar geen reactie gekregen
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Omdat het momenteel erg druk is door de nasleep van Black Friday, Cyber Monday en komende pakjesavond, kan het wat langer duren voordat jij een reactie vanuit ons ontvangt. We zien dat jij jouw vraag vrijdagmiddag hebt gestuurd. In het weekend zijn wij niet open en beantwoorden wij geen klantvragen. We zien dat een van onze collega's je vraag echter al heeft opgepakt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet via DHL laten bezorgen! Dit is erg zonde want ben nu 5 dagen verder en nog niks!!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw pakket niet op tijd hebt ontvangen. Door alle Black Friday en Cyber Monday gekte, kan het zijn dat de levering wat is vertraagd. We zien dat je pakket afgelopen zaterdag bezorgd zou moeten zijn. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, stuur ons zeker even een mailtje. Dan zullen we dit direct voor je uitzoeken. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Hallo, ik heb nooit antwoord gekregen op mijn vraag.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We hebben je berichtje afgelopen vrijdag na werktijd ontvangen. In de weekenden zijn wij gesloten en worden klantvragen niet beantwoord. Ik zie dat mijn collega je vraag al heeft opgepakt. Mocht je verdere vragen hebben, helpen we je uiteraard graag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Nog steeds niet binnen gekregen, DHL stelt de bezorging steeds uit
Antwoord van SUITSUIT
Hi Henny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat jouw bestelling afgelopen vrijdag bezorgd zou worden om 17:00 uur. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, horen we dit graag van je per mail. Dan gaan we hier direct voor je achteraan en lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Jullie service is superrrr slecht
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. We hebben even naar je vraag gekeken en helaas kunnen wij niet 2 verschillende bestellingen bij elkaar voegen om daar dan vervolgens een korting op te geven. We wensen je desondanks wel ontzettend veel plezier met jouw nieuw koffers. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Pakket nooit ontvangen

Pakketje voor een dichte deur afgeleverd, niet in ontvangst kunnen nemen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakket niet juist is afgeleverd. Ik zie al dat je in contact met met een van onze collega's die dit heel graag voor je wilt oplossen. We gaan uiteraard een gepaste oplossing voor je vinden zodat jij alsnog jouw pakketje snel bij je thuis krijgt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

nat en niet aan huis aangeleverd

helaas is het pakket 800 m van ons huis afgeleverd aan het begin van onze eigen weg, het lag onder de brievenbus in de regen in een kletsnatte doos. Ik heb DHL hierover geïnformeerd, echter niets van hen terug gehoord. Via telefonisch contact bleken er 34 wachtenden voor mij te zijn.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakketje zo is afgeleverd. Dat is vanuit ons absoluut niet de bedoeling. Mocht jouw koffer hierdoor beschadigd zijn, laat het ons zeker even weten. Dat willen we dan graag voor je oplossen. We hopen dat je desondanks de aflevering wel heel veel plezier hebt van jouw nieuwe SUITSUIT koffer. Met vriendelijke groet, SUITSUIT