SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

901 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.089 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep. 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul. 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

5 sep. 2023
Helaas is mijn koffer niet geleverd (bagagelabel en hoes wel). Vanwege de vele verhalen over zoekgeraakte pakketen, aangegeven bij een servicepunt mijn pakket op te willen halen. Ineens werd er een deel (label en hoes) bij mij thuis bezorgd. De bezorger heeft het beneden bij de trap gezet zonder handtekening of op mij te wachten. Het koffer ontbrak, ik ben er nog tevergeefs achteraan gerend. De bestelling staat op volledig geleverd en dit bevestigd de klantenservice van DHL. DHL verwees me door naar Suit Suit om een intern onderzoek te starten. De klantenservice van Suit Suit was gesloten met de mogelijkheid om een terugbelverzoek achter te laten in de voicemail. Ik ben niet teruggebeld over mijn kwijtgeraakte koffer en DHL biedt €3,40 per kilo van de kwijtgeraakte bagage, meer kunnen ze niet voor me doen. Koffer heeft me €200 gekost.

Beoordelingen voor SUITSUIT

Geweldige rugtas, alleen een fabrieksfout?

De levering was snel en ik ben gek op de rugtas. De kleur is prachtig en het formaat is perfect. Het enigste is (en ik denk dat het een fabrieksfout je is) is dat mijn Rits op meerdere punten vast loopt wanneer ik hem dichtrits waardoor ik bang ben dat de rits snel kapot zal gaan.

Suitsuit voor de juiste keuze.

Duidelijke site zodat ik mijn keuze kon maken. Geweldig mooi assortiment in verschillende kleuren. Ik heb gekozen voor de roze koffer van 76 cm hoog met bijpassende hoes. Goede kwaliteit en ziet er ook mooi uit. Superblij ermee.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat leuk om te zien dat jij een koffer en hoes set hebt aangeschaft. We wensen je hier heel veel plezier en mooie reizen mee.
8 feb. 2024
De bestelling verliep prima. Bestellen (Klarna, wat mij het meest aanspreekt), DHL verliep dit keer prima (zelfs mogelijk in de avond!) en dinsdag de tas in huis. Toppie
7 feb. 2024
Zeer vlotte en correct afhandeling. De koffers zijn echt mooi. We hebben ondertussen al verschillende koffers gekocht of aangeraden. Dus zeker een topper !
8 feb. 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je positieve beoordeling. Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze service en producten. Heel veel mooie reizen toegewenst met je SUITSUIT koffers.
Snelle en correcte levering. Volledig zoals omschrijving en foto's op de website. Niet alleen supermooie, maar ook degelijke koffers.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je positieve beoordeling. We wensen je heel veel mooie reizen toe met je nieuwe koffers.
Reiskoffer besteld voor onze dochter,maar helaas de verkeerde kleur. Binnen enkele dagen weer omgeruild. Helemaal Top
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat jij snel de juiste kleur bij je hebt thuis geleverd. Hopelijk is je dochter er heel blij mee. We wensen haar er veel plezier mee.
30 jan. 2024

Ziet er goed uit

Ik heb het nog niet gebruikt maar ziet er heel goed uit. Kleur komt overeen zoals op foto
30 jan. 2024
Bedankt voor jouw review. Goed om te horen dat de eerst indruk heel goed is. We wensen je heel veel plezier met je eerste reis met je nieuwe koffer.
DV
Debra V.
Blaasveld
Snelle levering, goede communicatie en top producten zoals beschreven kwalitatief.
Antwoord van SUITSUIT
Dankjewel voor je positieve beoordeling voor SUITSUIT. We zijn heel blij te zien dat je tevreden bent met onze services. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
Snelle levering, alleen thuis bezorgen aangegeven en ging naar ophaalpunt.
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je beoordeling. Het kan soms voorkomen dat wanneer DHL verhinderd is om te leveren, zij het pakket naar het dichtstbijzijnde service punt brengen. We hopen dat je desondanks wel heel veel plezier hebt van je nieuwe aankopen! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
26 jan. 2024
Goede en snelle afhandeling met duidelijk informatie over verzending
29 jan. 2024
Hartelijk dank voor je beoordeling. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
Erg mooie kwaliteit en top op tijd bezorgd. Erg blij mee
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te zien dat je zo blij bent met je bestelling. Heel veel plezier ermee.

Top

Mooie spullen, adequaat bestelproces en snelle levering
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aankopen.

Perfect!

Hele snelle levering, mooi product en goed detailwerk
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve review. Leuk dat je zo enthousiast bent over onze service en producten.
Snelle en correctie levering en goede communicatie
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor jouw beoordeling. We zijn blij te horen dat je het contact met ons zo positief ervaart. We wensen je veel plezier met je nieuwe aankopen.
Snelle bezorging en mooie kwaliteit koffers
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. We wensen je veel reisplezier met je nieuwe SUITSUIT koffer.
5 feb. 2024
Snelle levering. Koffer is zoals verwacht.
5 feb. 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel bij je thuis is geleverd. Veel plezier met je nieuwe koffer.
7 feb. 2024
Erg klant vriendelijk & snelle reacties!
7 feb. 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Daar doen we het natuurlijk voor!
PT
Paula T.
Mijnsheerenland
6 feb. 2024
Fijne mooie tas, snel geleverd Blij mee
7 feb. 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe tas. We wensen je er heel veel plezier mee.
11 feb. 2024
Snelle levering, kwaliteit van product!
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je positieve beooreling.
super snelle levering, past perfect
Antwoord van SUITSUIT
Hartelijk dank voor je positieve review. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankopen.