Travelbags Nederland

3.761 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.798 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Uitstekende koffer met leuke nazorg!

Ik kwam bij Travelbags terecht, omdat ik een oersterke lichtgewicht koffer (Samsonite) wilde kopen voor een goede prijs. Dat is uitstekend gelukt en de levering was supersnel. Wat ik erg leuk vond was de mail die ik een paar dagen later van Travelbags kreeg, met als titel: 'We zijn de sleutels vergeten mee te geven...' Daarin word je nogmaals bedankt voor de aankoop en krijg je tevens een duidelijke handleiding voor het instellen van je TSA- cijferslot. Dat was me inmiddels al prima gelukt, maar wel sympathiek, zo'n extra uitleg. In mei neem ik 'm mee op vakantie in het vliegtuig; ik ga ervan uit dat ik dankzij de 5 jaar garantie nog veel mooie vakanties met deze koffer mag meemaken!
Betreft de secrid cardprotector. Duidelijke website. Idem qua prijzen e.d. Bij de toezending viel mij op, dat de suggestie werd gewekt dat de bestelling persoonlijk zou moeten worden overhandigd. De zending kon evenwel gemakkelijk in de brievenbus. Dus thuis zijn was niet noodzakelijk. Overigens geen enkel probleem. Kan mij voorstellen dat dit voor anderen wel prettig is om op voorhand te weten. Neemt niet weg:: mooi product en supersnelle levering.
De kwaliteit zit altijd in de combinatie tussen leverancier en bezorgdienst. De Travelbag afhandeling van de order ging zonder problemen. Bij bezorging komt de datum van aflevering niet overeen met de werkelijkheid. Het is misleidend DHL, om een klant te informeren via de app dat pakket bezorgd is en dan 2 dagen later pas fysiek afleveren.
Gewoon goede service ! Maar 1 ding, we hadden expliciet gevraagd tussen 17 uur en 21.30 uur te bezorgen maar ze werden gewoon geleverd tussen 10 uur en 15 uur. Dan is er niemand thuis en moeten we de koffers uiteindelijk op gaan halen bij een servicepunt. We vragen niet voor niets aan om de koffers in de avond te lezen !
Snel en netjes verzonden. Miste bij de informatie alleen een foto dat de tas gedragen wordt, dan is het formaat duidelijker. Voor een handtas een forse tas. Beveiliging prima, alles goed af te sluiten. De riem had zachter gemogen en doordat ik deze schuin wil dragen, zit de gesp in mijn nek.

Begripvol, attent, waar voor je geld, snelle verzending

Ivm persoonlijke omstandigheden snel koffers nodig gehad. In het weekend besteld netjes maandag geleverd. Ook reageerden ze begripvol op mijn bericht die ik had verzonden. Dus hartstikke bedankt voor jullie service. Dit is wat je wil en zoekt als klant in een bedrijf !!! Dank jullie wel!
Snelle levering, nette prijs alleen weinig voorraad, wilde 4 tassen hebben maar kom er maar twee bestellen. Andere twee bij Wehkamp besteld maar nog steeds niet ontvangen, ben bang dat jullie ook leverancier van Wehkamp zijn en de koppeling website cq voorraadbeheer niet actueel is.
Snelle levering.en en op mijn mail werd direct gereageerd . Op Google vind ik ook steeds dezelfde tas maar kleiner. Wat mijn voorkeur zou hebben. Maar dit ligt aan Flora en Co. Ik behoudt echter wel deze tas. Olijfgroen is nagenoeg niet te krijgen. En het is een mooie tas.
AB
Akim B.
Zwolle
zou mooi zijn als je een in de winkel besteld artikel in de winkel kan terugbrengen ipv terugsturen. Verder prima service. de tas die ik zocht was niet aanwezig in de winkel en werd de volgende dag bij mij thuis bezorgd. Retourneren ook prima, alleen retourkosten :)
Goede productinformatie en snelle levering. Heb nog ooit aanleiding tot contact met klantenservice gehad, dus dat kan ik niet beoordelen. Ik was wel verbaasd te zien dat ruien/retourneren in de winkel niet mogelijk is; dat is jammer, want ik woon dichtbij.
IW
IlseW W.
Groningen

De beste winkel voor koffers en tassen

We zijn al vele jaren klant en in onze ogen is dit nog steeds de beste winkel om koffers en tassen te kopen. Uitgebreide collectie, mooie kwaliteitsmerken, keurige levering en goede informatie, zoals ook per mail over het instellen van TSA sloten.

handige website, snel geleverd

website heeft handige zoekfunctie, je kan goed zien hoe groot de tassen zijn en wat voor vakjes erin zitten. had een goede aanbieding gevonden. snel geleverd, de dag erna al! heb een eastpack rugzak geleverd en heel tevreden mee.

Tevreden

Mooi assortiment, prima prijzen. Contact gehad met klantenservice, vriendelijk en vlot en correct geantwoord. Alleen DHL als vervoerder is naar mijn mening niet de beste keuze. Vaak te laat en onduidelijk waar pakket is.
Super shop en heel veel keus. Ik had toevallig de klantenservice nodig. Snelle reactie en keurig antwoord. Ga hier zeker vaker bestellen. Tip: kies voor een andere bezorgdienst. Ook nu weer zorgde DHL voor problemen.

Na de bestelling, snelle levering

Na de bestelling, de volgende dag de levering van mn koffertje. Helaas moest deze terug, duidelijke uitleg hoe dit proces gaat.Dezelfde avond een bericht dat het koffertje alweer bij Travelbags was aangekomen.

Fast delivery and reliable

I was a bit skeptical ordering from this site, as I never had previous experiences with travelbags. But everything went well. The delivery was fast and it arrived the next day after purchasing!
Netjes snel verstuurd en hier ontvangen. De inmiddels retour ook weer direct daar ontvangen. Nu even wachten op de tegoedbon zodat ik een nieuwe grotere koffer kan bestellen.
Het retoursysteem is m.i. niet klantvriendelijk, maar een telefoontje over dat systeem verhelderde veel en mijn bezwaar werd snel en goed opgelost. Snelle levering.
Een hele mooie tas. Omdat ik heel veel boeken nodig heb op een schooldag retour gestuurd. Maar ik denk dat als je minder bekeken nodig heb is dit de perfecte tas!
Fijne tas, past veel in. Ik gebruik het voor school. Er past een grote laptop in met oplader en wat eten voor een hele dag. Super fijn! De tas voelt lekker zacht