melvin-hamilton.nl- Logo - Beoordelingen

melvin-hamilton.nl

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden319 beoordelingen in totaal

4 sep 2023
Alles goed verpakt aangekomen. De schoendozen openen is altijd een “feestje…”Ik kreeg 2 paar zwarte schoenen in mt 38 waaruit ik niet kon kiezen…dus beide gehouden! De blauwe enkellaarsjes die ik had besteld, in mt 39 voor een langere inlegzool, vond ik in eerste instantie qua kleur wat te licht, ik hou meer van klassiek donkerblauw, maar vond het model toch te leuk om terug te sturen… Maar zoals al in jullie beschrijving staat vallen jullie maten iets ruimer dan normaal, dus ik heb de laarsje nu ook in mt 38 besteld om te vergelijken. Én paar gaat dus terug. Daar kan ik dus nog geen beoordeling over schrijven en ook niet hoe het dan met de terugbetaling gaat…maar ik ga ervan uit dat dat voor elkaar komt!

3 feb 2024
Bij mijn laatste bestelling was het zeer teleurstellend hoe ik de nieuwe sneakers/slippers aantrof. De sneakers kwamen totaal niet overheen zoals getoond op de website. Bovendien waren beide hiel delen beschadig en de sneakers zagen er flets uit. De slippers waren 2 maal een linker slipper en bovendien waren ze al gedragen beide zolen vies en gekrast dat is ook van toepassing op bovenkant slippers beschadigd! Grote teleurstelling dat zijn we niet gewend van Melvin en Hamilton. Ik ben erg benieuwd welke reactie ik krijg buiten om het terugsturen en omruiling van een product.

Beoordelingen voor melvin-hamilton.nl

21 jun 2024
Een feest wanneer je de schoenendoos opent, leuk verpakt. Ben erg tevreden over de afhandeling van de koop, mooie schoenen en netjes geprijsd.
Prijs is acceptabel, kwaliteit is erg goed en de levering is snel. De geverfde schoenen zijn soms wat rommelig. Verpakking is perfect.
GH
Gerrit H.
Vleuten
23 jun 2024
Super fijne schoenen goede pasvorm, draag normaal 41,5 maar bij Melvin&Hamilton maat 40. Ben er zeer blij mee.
CB
c b.
nootdorp
25 jun 2024
Prachtige schoenen .Ze zitten fantastisch... Lopen prima...Aantrekken en je wilt ze nooit meer uitrekken ..
snelle levering... prachtig mooi verpakt, dat is al een cadeautje opzicht. super mooie schoenen
Prachtige en goede schoenen. Goed advies over de maat. Snelle levering. Goede communicatie.
Fijne schoen en mooi . Wil graag nog een paar bestellen, maar dan in een andere kleur

Klasse

Prachtige schoenen, mooi verzorgd verpakt en netjes bezorgd. Ben heel tevreden.
30 jun 2024

Goede kwaliteit / prijs verhouding

Kwaliteit is mooi omhoog gegaan ten opzichte van een paar jaar geleden.

Ik zou hier zo weer bestellen

Prachtige schoenen van degelijke kwaliteit en zeer zorgvuldig verpakt.
3 jul 2024
Deze Schoenen zijn heerlijk om te dragen en de kleuren super mooi .
Uitstekende kwaliteit en pasvorm. Stoere schoenen!!!
Mooie en eigenwijze schoenen! Uitstekende pasvorm.

Super snelle levering goede service

Super snelle levering erg mooie schoenen geleverd

perfecte schoenen handgemaakt

perfecte schoenen, kwaliteit straalt er van af!
Snel en zeer netjes geleverd. Top kwaliteit. .
Mooie schoenen.altijd vlotte levering.
27 jun 2024
Top mooie schoenen snelle service
Snelle levering,keurig verzorgd.
Helemaal niets!!