SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.390 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

2 aug 2023
Heel slecht drie keer iets besteld. Twee keer beschadigd en een keer bestelling geannuleerd. En mijn geld werd niet terug gestort. Pas na verschillende keren mailen en bellen had ik mijn geld terug gekregen Maar heeft wel 14 dagen geduurd
3 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je producten hebt geleverd gekregen die beschadigingen hadden. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Zou ik je mogen vragen om ons een mailtje te sturen met jouw klacht naar klantenservice@suitsuit.com? Dan zullen we binnen 24 uur reageren en naar een passende oplossing zoeken voor je. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet tevreden over de afhandeling van een klacht. Geen compensatie in retour of verzendkosten ondanks onvoldoende geleverde content informatie over de kofferhoes (dat hij doorzichtig is, is niet overduidelijk) Voor mij geen suitsuit meer.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedank voor je beoordeling en je feedback. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Op onze website staat bij het product vermeld dat het om een doorzichtige hoes gaat. Je kunt daardoor de mooie kleur van je koffer door de hoes heen zien. We zien dat jij wel een code hebt ontvangen van onze collega's voor gratis verzenden als compensatie. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
13 mei 2023
3 sterren omdat mijn koffer met krassen en beschadigingen is geleverd. Dat hoort niet voor een nieuwe koffer. Ik heb het een beetje kunnen weg poetsen. Op de foto is te zien wat ik niet meer weg krijg. Een wiel draait soms niet goed mee.
15 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat jou koffer beschadigd is. Laat het ons zeker even weten via klantenservice@suitsuit.com. We gaan dan een passende oplossing voor je vinden!
6 jun 2023

Jammer

Mooie koffer, alleen erg jammer dat hij defect aankwam. Ik moet nu erg veel haasten met het nog proberen op tijd te regelen van de koffer. Mijn moeder blij met mijn cadeau maar teleurgesteled met het resultaat. Bedankt SuitSuit.
13 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de koffer defect bij je aankwam! Is er inmiddels wel een nieuwe naar je onderweg? Laat het ons even weten via klantenservice@suitsuit.com
12 sep 2023
Wel betaald meer geen koffer afgeleverd. Gebeld en en zo contact worden opgenomen met DHL omdat track en trace code niet werkt. Vervolgens zou ik daarover gemalt worden. Nu na twee dagen geen enkel bericht ontvangen.
13 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er wat mis is gegaan met de levering van je pakketje. Als een pakketje niet wordt geleverd starten we altijd een onderzoek op om jouw pakketje te lokaliseren. Dit kan soms wel even duren. We zien echter dat jij al bent geholpen en dat jij een alternatieve oplossing bent geboden waar om gevraagd was. Ik wens je een mooie dag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Had valies met hoes besteld, enkel valies ontvangen, bleek hoes niet meer in stock? Heb ze wel betaald en nu maar wachten op mijn centen 😡 een andere kleur besteld en nochtans leveringskosten betaald !! Schande
11 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je berichtje! Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent over onze (klanten)service. We helpen je natuurlijk heel graag verder. Zou je je klacht per mail willen stellen aan onze klantenservice? Je mag dit doen naar het volgende e-mailadres, klantenservice@suitsuit.com. Zodra wij je mail hebben ontvangen, nemen wij deze binnen 24 uur in behandeling. Alvast bedankt voor je moeite en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
18 jul 2023

Uiterlijk en kwaliteit

De koffer en het uiterlijk ervan zijn mooi. De kwaliteit is gewoon minder goed. Het is jammer dat je betaalt voor het mooie uiterlijk van de koffer en er niet iets meer kwaliteit bij geleverd kan worden
18 jul 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent over het uiterlijk van de koffer. Het lijkt dat je niet helemaal zeker bent over de kwaliteit van de koffer. Mocht je hier problemen mee hebben, zouden we je vriendelijk willen vragen ons dit te laten weten via klantenservice@suitsuit.com. Dan kijken we graag wat we voor jou kunnen doen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 jul 2023

Mooie koffers

De koffers die ik heb besteld zijn super mooi en van goede kwaliteit. Enige minpunt bij mijn bestelling is dat ik een gratis shopper erbij zou krijgen, maar deze heb ik niet ontvangen jammer genoeg.
6 jul 2023
Dank voor je feedback! Goed om te horen dat je blij bent met je nieuwe koffers! Heel veel plezier en mooie reizen gewenst! Zou je ons een mailtje kunnen sturen via klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we direct even kijken of jij toch in aanmerking komt voor deze gratis shopper!
6 okt 2023

SuitSuit scoort + DHL scoort -

SuitSuit heeft snel en correct gehandeld, het is ook mogelijk om je keuze voor avond of overdag levering aan te geven. Wij kozen voor avondlevering echter DHL bracht de koffer vroeg in de middag.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je pakketje niet helemaal op het juiste moment werd geleverd door DHL. We wensen je wel heel veel plezier met jou nieuwe koffer.
29 jul 2023

Mooi maar kwaliteit matig

De S stond scheef gedrukt en de schermhoes was met vieze vlekken gegeven. Ook was dit een andere kleur als de koffer wat ik jammer vind. Dun materiaal verder mooie kleur en goed formaat
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden lijkt te zijn met onze producten. Het is uiteraard niet de bedoeling dat deze worden geleverd met beschadigingen. Dit willen we uiteraard graag voor je oplossen. Zou ik je mogen vragen om jouw klacht per mail naar ons te sturen via klantenservice@suitsuit.com? Dan zullen wij dit binnen 24 uur oppakken en met een passende oplossing komen. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
23 nov 2023
Hadden expliciet voor avondbezorging gekozen maar beide koffers werden op een verre DHL locatie geleverd zonder overleg. Zodat ik een taxi moest betalen om de koffers op te gaan halen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemorgen, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat DHL deze niet op de juiste tijd heeft kunnen afleveren. Het kan soms voorkomen dat wanneer DHL niet kan leveren doordat zij zijn verhinderd of als er bijvoorbeeld niemand thuis is, zij deze op een dichtstbijzijnd pakketpunt afleveren. Veel mensen vinden het prettig zodat zij dan kun pakketje toch kunnen afhalen wanneer het hen uitkomt. Echter is het begrijpelijk dat het erg vervelend is als het pakketpunt een stukje verderop ligt. We hopen dat je desondanks wel ontzettend veel plezier hebt met jouw nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
7 sep 2023

Mooie producten, helaas beschadigd

Mooie producten, helaas tot twee maal toe een koffer met flinke krassen ontvangen. Ik zou de kwaliteitscontrole uitgaande producten scherper stellen. Zonde, want het is niet nodig.
7 sep 2023
Dank voor het schrijven van je beoordeling. Wat vervelend dat jij beschadigde producten hebt ontvangen. Dat is uiteraard zeer zeker niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Zouden we je vriendelijk mogen vragen om ons een mail te sturen met jouw klacht en wat foto's van de beschadiging? Dan gaan wij jou een passende oplossing bieden. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Spijtig

Zo jammer. Bestelling geplaatst en pas 1,5 maand later krijgen we na heel veel contact de koffer geleverd zonder de bijbehorende actie tas. Geen enkele tegemoetkoming
21 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er wat mis lijkt te zijn gegaan met jouw bestelling. Ik zie inderdaad dat je bestelling pas na een paar weken bij je thuis is geleverd door een systeemfout. Dat had uiteraard veel eerder geleverd moeten zijn. Ons excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega je inmiddels een mail heeft gestuurd met een alternatieve oplossing voor de actie tas die helaas niet meer beschikbaar is. Hopelijk is dit een mooie tussen oplossing. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
8 jul 2023

Goed met een kleine teleurstelling!

Het bestellen en leveren was prima. Toch jammer dat we, door een zelfbetaalde korting via ING, niet de gratis shopper erbij kregen. Kleine teleurstelling!
11 jul 2023
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen je tevreden bent met het bestellen en leveren! De gratis shopper actie is inderdaad helaas niet te combineren met andere acties of kortingen. Hopelijk heb jij heel veel plezier van jouw nieuwe aankopen. Ik wens je veel mooie reizen ermee!
11 mei 2023

Strandtas is een tegenvaller

Strandtas zag er op de foto mooi uit. Ik vond hem heel goedkoop ogen toen ik hem thuis kreeg. Had echt wat beters verwacht. Helaas een tegenvaller.
12 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat de ontvangen strandtas niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Je mag een ontvangen artikel binnen 30 dagen kosteloos retour sturen. Zodra wij je retour hebben ontvangen en verwerkt, ontvang je het aankoopbedrag van ons terug. Mocht je nog meer informatie nodig hebben, mag je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
18 aug 2023
Een tas besteld voor een verjaardag, betaald, bevestigd en twee dagen later een mail, helaas, onze fout, maar het is uitverkocht! Heel slecht
21 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je je bestelling niet hebt kunnen ontvangen, zeker omdat het om een cadeau gaat. Het kan soms zo zijn dat wanneer meerdere klanten tegelijkertijd hetzelfde product bestellen, de voorraad sneller op raakt dan dat staat aangegeven op de website. Excuses hiervoor. Uiteraard krijg je het aankoopbedrag direct teruggestort. We hopen snel weer het product op voorraad te hebben zodat we je deze weer kunnen aanbieden. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 jul 2023
Ligt denk ik niet aan suitsuit maar zit al 1 week op mijn pakketje te wachten. DHL geeft geen aflever datum af. Denk dat ze hem kwijt zijn.
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakketje nog niet is afgeleverd bij je. Zouden we je vriendelijk mogen vragen om contact met ons op te nemen via klantenservice@suitsuit.com? Dan kunnen wij voor je onderzoeken waar je pakketje precies is en je eventueel een alternatieve oplossing bieden. We horen graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
14 jul 2023
Ik vond het heel onduidelijk over de gegeven informatie van mijn bestelling. Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat het nooit gaat komen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat er onduidelijkheid was over de levering van je bestelling. Ik zie in ons systeem dat jouw bestelling wel al geleverd is, klopt dit? Mocht dat niet het geval zijn, zou je dat ons kunnen laten weten via klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
9 jul 2023
Zorg dat je zaken op voorraad hebt. Heb bestelling in teee keer moeten doen en ook nu ik beschermhoezen wil kopen is niet alles op voorraad.
11 jul 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor jou berichtje! Wat vervelend dat jij je bestelling niet op de gewenste manier hebt ontvangen. Zou ik je vriendelijk mogen vragen om jouw klacht/vraag naar ons te mailen met de gewenste beschermhoes via klantenservice@suitsuit.com? We zullen dan direct gaan opzoeken wat de voorraad status is hiervan en een oplossing voor je vinden!
19 jul 2023
De koffer die ik besteld had is nooit gekomen. Een week lang contact met de klantenservice die ook niet kan helpen. Echt slecht allemaal.
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Omdat het hoogseizoen is, kan het wel eens gebeuren dat een bestelling wat vertraging oploopt. Excuses dat jij hier nu de dupe van bent. We zien dat jouw pakketje vandaag geleverd zal worden. We wensen je ondanks de vertraging heel veel plezier met je nieuwe aankopen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT