SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 jul 2023
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

11 jul 2023
Pakket niet geleverd zodat stond aangegeven voor 23:00 besteld die dag verzonden. Pakket is niet aangekomen en weer retour naar afzender
12 jul 2023
Goedemiddag, Dank voor het delen van je review. Wat vervelend om te horen dat er wat mis is gegaan met het leveren van jouw bestelling. Het klopt inderdaad dat wanneer jij een pakketje voor 23:00 besteld wij deze de volgende dag bij je thuis willen bezorgen. Het kan zo zijn dat wanneer de postbezorger je mist, het pakketje naar ons geretourneerd zal worden. We zullen het aankoopbedrag dan uiteraard z.s.m. naar je retour sturen. Bedankt voor jouw begrip.
4 okt 2023
Koffer is op zich mooi en groot Koffer zelf is al zwaar Koffer werd beschadigd geleverd Klantenservice onvriendelijk
4 okt 2023
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat je koffer is geleverd met een beschadiging. Dat is zeker niet de bedoeling, excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega's je al direct een aantal oplossingen hebben geboden om dit probleem voor je op te lossen. Mocht jij hierna nog verdere vragen hebben, horen we dit uiteraard heel graag. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
18 jun 2023
Ik ben tevreden over de product maar mijn na bestelling is kwijtgeraakt bij dhl hoop dat dit nog goed komt
Antwoord van SUITSUIT
Hoihoi, bedankt voor jou feedback! Wat vervelend dat je product zoek is geraakt! Ik zie dat mijn collega je al een mail heeft gestuurd betreffende. je pakketje en je een alternatieve oplossing heeft aangeboden! Hopelijk heb jij je pakketje snel in huis!
18 jul 2023

Beloofd cadeautje zat er niet bij.

Bij mijn bestelling stond dat ik een mooie shopper bij geleverd zou krijgen. Helaas zat deze er niet bij.
18 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Helaas is het zo dat deze shopper bag actie alleen hoort bij de Fab Seventies collectie. We zien dat je een koffer hebt besteld uit een andere collectie, vandaar dat deze tas niet bij je bestelling zat. We hopen uiteraard wel dat je heel tevreden bent met jouw nieuw koffer en hier heel veel mooie reizen mee mag maken. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
We hebben de koffer nog niet ontvangen terwijl gisteren gezegd is dat hij al bezorgd was om 23.05 uur….
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat jouw bestelling wat vertraging lijkt opgelopen te hebben. Het kan zijn dat door de feestdagen en door de nieuwjaar drukte je bestelling wat vertraging heeft opgelopen, excuses hiervoor. Mocht jij jouw bestelling deze week nog steeds niet ontvangen, horen wij heel graag van je. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en zorgen we ervoor dat jouw bestelling alsnog bij je thuis komt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
21 sep 2023
De design is mooi, materiaal voelt niet stevig en kwalitatief aan. Prijs/kwaliteit verhouding te hoog.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de kwaliteit van je koffer. Mocht jij hier problemen mee hebben, laat het ons dan zeker even weten. We zullen binnen 24 uur reageren en gaan direct kijken wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Niet via DHL laten bezorgen! Dit is erg zonde want ben nu 5 dagen verder en nog niks!!
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij jouw pakket niet op tijd hebt ontvangen. Door alle Black Friday en Cyber Monday gekte, kan het zijn dat de levering wat is vertraagd. We zien dat je pakket afgelopen zaterdag bezorgd zou moeten zijn. Mocht jij jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen, stuur ons zeker even een mailtje. Dan zullen we dit direct voor je uitzoeken. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
levering was opgesplits in 2 delen bij verschillende afhaalpunten op dezelfde dag. Beetje vreemd
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het kan wel eens voorkomen dat een bestelling in meerdere delen wordt geleverd omdat het om vrij grote pakketten gaat bij koffers. Het is wel apart dat deze op verschillende afhaalpunten worden geleverd. Mocht jij jouw bestelling niet compleet hebben ontvangen, horen we dit graag. Dan gaan we dit direct voor je uitzoeken en oplossen. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
Heb een weekend tas voor 79,95 gekocht en zie dezelfde tas een week kater bij bol.com voor 39,95
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je beoordeling. We hebben even gekeken en zien de tas die jij hebt besteld bij Bol.com niet voor deze prijs staan. Zou je ons een mailtje willen sturen met daarin de link naar de Bol.com pagina waar deze tas voor 39,95 EUR wordt aangeboden? We willen dit graag voor je uitzoeken en zonodig je klacht daarbij oplossen. We horen heel graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
9 jul 2023
Ik vulde de middelmaat in, omdat ik eigenlijk niet kan oordelen, ik kreeg mijn zending nog niet.
11 jul 2023
Dankjewel voor jouw feedback! Zou ik je mogen vragen om jouw vraag met ordernummer op te sturen naar klantenservice@suitsuit.com? Dan kijken we meteen met je mee en lossen we jouw vraag voor je op!
er is geen middelgrote maat zwarte koffer beschikbaar. de ruimbagage koffer is echt te groot
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat de Black Friday koffer inderdaad enkel de handbagage en grote maat koffer heeft. Van veel andere collecties hebben wij wel een middenmaat. Wellicht zit daar ook iets leuks voor je tussen. Mocht je vragen hebben hierover, horen we dit uiteraard graag van je. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Duidelijk zijn

Je krijgt een gratis tas bij je bestelling en vervolgens zie ik dat ik ervoor heb betaald
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor jouw beoordeling. Wat vervelend dat de actie met gratis shopper tas niet helemaal duidelijk lijkt te zijn. Het klopt dat deze actie niet geldig is in combinatie met een andere actie of kortingscode. Dit kun je het beste terugvinden bij de actie op onze website. Mocht je de tas toch liever willen retourneren, zullen wij het aankoopbedrag hiervan na ontvangst zo spoedig mogelijk naar je terugstorten. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
7 jul 2023
Kwaliteit van de producten is ondermaats. Betaalt veel voor tegenvallende kwaliteit.
Antwoord van SUITSUIT
Wat vervelend dat de kwaliteit tegenvalt Elvera. Zou je ons een mailtje kunnen sturen op klantenservice@suitsuit.com, dan helpen we je hiermee graag verder!
VZ
Vicky Z.
Brasschaat
23 jul 2023
Mijn koffer is kaput uit het vliegtuig gekomen. Er is een hoek volledig gebarsten.
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat je koffer is beschadigd tijdens je reis. Ik zou je graag willen vragen om ons garantieformulier in te vullen via onze website. We zullen jouw aanvraag dan in behandeling nemen en kijken wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
1 aug 2023
Een van de letters is eraf gevallen, direct bij het uitpakken van de koffer
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Oei, het hoort uiteraard niet zo dat er een letter loslaat van de koffer. We controleren onze koffers hier altijd goed op maar het lijkt dat er eentje is doorgeglipt. Excuses dat deze net bij jou terecht is gekomen. We willen dit graag voor je oplossen. Zou je ons kunnen contacten via klantenservice@suitsuit.com? Dan helpen we je binnen 24 uur met je klacht. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
LG
Laura G.
Almere
24 jul 2023
Website niet up to date. Daardoor is door hun onze bestelling geannuleerd.
24 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling is geannuleerd doordat het product niet meer op voorraad is. Het kan wel eens voorkomen dat een product veel wordt besteld en dit sneller gaat dan wat onze website weergeeft. Excuses dat je hier net de dupe van bent geworden. Mocht je toch nog graag dit item willen bestellen, zou ik je willen aanraden om op de website naast het product op de knop "hou mij op de hoogte!" klikken en daar je email adres invullen. Je zult dan zodra het product weer op voorraad zou komen een mailtje ontvangen zodat je deze direct weer kunt bestellen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT

Pakket nooit ontvangen

Pakketje voor een dichte deur afgeleverd, niet in ontvangst kunnen nemen.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw pakket niet juist is afgeleverd. Ik zie al dat je in contact met met een van onze collega's die dit heel graag voor je wilt oplossen. We gaan uiteraard een gepaste oplossing voor je vinden zodat jij alsnog jouw pakketje snel bij je thuis krijgt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
27 mei 2023

Als het maar makkelijk is

Wanneer een bestelling niet vlekkeloos verloopt. Totaal niet behulpzaam.
Antwoord van SUITSUIT
Goedemiddag Fatima, Bedankt voor je berichtje! Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden bent over onze (klanten)service en/of onze producten. We helpen je natuurlijk heel graag verder. Zou je je klacht of vraag per mail willen stellen aan onze klantenservice? Je mag dit doen naar het volgende e-mailadres, klantenservice@suitsuit.com. Zodra wij je mail hebben ontvangen, nemen wij deze binnen 24 uur in behandeling. Alvast bedankt voor je moeite en een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
6 okt 2023
Ik heb zaterdag een tas besteld, en hij is nog steeds niet gearriveerd
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Ik zie dat mijn collega wel al een onderzoek voor je heeft opgestart. Mocht jij eind vandaag nog steeds niets hebben vernomen, laat het dan zeker even weten. Dan gaan we jouw een alternatieve oplossing bieden. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
30 jul 2023
Verkeerde artikel geleverd, Geen tegemoetkoming wegens te laat cadeau
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij een verkeerd artikel hebt ontvangen van ons. Dat is uiteraard niet de bedoeling. We willen dit uiteraard graag voor je oplossen door deze van je terug te nemen en je het aankoopbedrag z.s.m. retour te sturen. Uiteraard ontzettend jammer dat het een cadeau was wat nu te laat is. Zou ik je mogen vragen om ons een mail te sturen met je klacht naar klantenservice@suitsuit.com? Dan gaan we kijken of we wat voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, SUITSUIT