SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT
Beoordelingen:

1.092 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.416 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
SUITSUIT voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en snelle bezorging. Blijkbaar was bij de autofill van windows het huisnummer vergeten. Volgende dag mail ontvangen en de dag erop de koffer. De koffer is erg solide en ruim. Accessoires kun je apart erbij kopen. De hoes is een must voor evt beschadegingen. Aangezien het voor onze dochter de verjaardag is krijgt ze de accessoires van anderen.

de meest kritische beoordeling

2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor SUITSUIT

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(29)
(56)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De website. Dacht dat ik een toilettas bij mijn bestelling kreeg. Bleek alleen bij bepaalde kleuren. Was verwarrend op dd website. Mailcontact hierover gehad met klantenservice. Zij begrepen dat dit verwarrend is, gaan kijken om dit duidelijker op website te krijgen, maar verder geen compensatie voor mij. De aanbieding heeft mij over de streep gehaald…Jammer. Wel snel antwoord op mijn mail richting klantenservice hierover. Ik heb de witte koffer. Op website staat echt + gratis toilettas
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
11 uur geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat het vervelend is dat wanneer je een extra product verwacht, deze er niet bij zit. Onze actie was specifiek voor onze nieuwe kleuren uit de Fusion collectie. Het tasje geldt enkel bij de eerste kleur in de rijtjes op jouw bijgevoegde foto. We hebben op de website dan ook gezet dat bij aankoop van een nieuwe kleur, je er een toilettasje bij krijgt. Bij de kleuren die wij al in onze collectie hadden, geldt dit helaas niet. Vandaar dat jij deze er niet bij hebt gekregen. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker en we wensen je ondanks alsnog heel veel plezier met jouw nieuwe koffer. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
koffers wegen zwaar
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
5 dagen geleden
Hi, Bedankt voor je eerlijke review. Wij vinden het jammer om te horen dat jij niet tevreden bent met het gewicht van onze koffers. Onze Fab Seventies handbagage weegt 2.7 kg en onze reiskoffer weegt 4.4 kg. Wij hopen dat je desondanks het gewicht nog steeds tevreden bent met jouw aankoop. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn dochter en ik hebben voor onze vakantie nieuwe koffers gekocht. Zij een zwarte en ik de witte (met handbagage koffer erbij). Mijn dochter kreeg er een hoes bij en een naamslabel. Haar hoes heeft ervoor gezorgd dat de koffer netjes is gebleven naar onze reis naar Turkije. De levering was perfect, dag voor ons vertrek. Mijn koffer ziet er na 1 heenreis nu zo uit (zie foto). Wat ben ik verdrietig! Zoveel geld en nu dit.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
1 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat jouw koffer deze vlekken heeft gekregen. De meeste vlekken kunnen meestal zonder problemen met een lauwe zeepoplossing van afwasmiddel of groene zeep worden verwijderd. Gebruik wel altijd een zacht doekje of sponsje of een klein borsteltje (tandenborstel doet wonderen). Gebruik in ieder geval geen agressieve reinigingsmiddelen zoals wasbenzine, ammoniak, e.d.. We raden inderdaad aan om een hoes om de koffer te gebruiken. Deze beschermt je koffer tegen deze vlekken. Zeker bij lichte kleuren kan dit snel gebeuren. Mocht je nog vragen hebben of meer willen weten, laat het ons zeker even weten. We staan je graag te woord. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

2 koffers en 1 tas besteld levering drama

Ik had 2 koffers en 1 tas besteld afgelopen zaterdag bestekd. Kreeg 3 verschillende leveringen met verschillende tijden. Tas kwam dinsdag avond binnen, koffer 1 zou eerst dinsdag in de avond komen maar werd 13 u, gauw andere datum geboekt en omgezet naar donderdag. Koffer 3 kon ik niet omboeken en moest ik in n ophaalcentrum in amsterdam halen. Koste mij een kwartier incl benzine kosten. Beetje echt drama dit. Maar vindt alles wel mooi! Gr sabine
Beoordeling melden
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer besteld, maar deze bleek niet meer op voorraad te zijn. Uiteindelijk geld terug gekregen maar een ander aanbod was fijner geweest zoals de koffer leveren als deze weer op voorraad is of een andere kleur voor dezelfde prijs leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
10 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jouw koffer uit de sale is en dat deze niet meer op voorraad zal komen. Vandaar dat wij de koffer niet nogmaals hebben kunnen opsturen. Uiteraard zijn de andere koffers uit de sale die online staan nog wel te verkrijgen. We hebben jouw betaling zo spoedig mogelijk naar je teruggestort. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Had een bestelling gedaan, pas nadat ik ben gaan bellen krijg ik per mail te horen dat de bestelling geannuleerd is.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
9 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jouw bestelling niet geleverd kon worden. We zien dat het gaat om een artikel dat in de sale zat. Het kan soms voorkomen dat als een product bijna is uitverkocht en deze op hetzelfde moment wordt afgerekend door 2 verschillende klanten, deze beide een bevestiging krijgen. Dit gaat dan net niet snel genoeg in ons voorraad systeem. Het is dan natuurlijk ook ontzettend vervelend dat we jouw product niet kunnen leveren. Ons excuses hiervoor. Uiteraard maken we zo snel mogelijk het aankoop bedrag van jouw bestelling naar je terug over. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer is erg mooi, maar letters laten al los bij aankomst.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
11 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de letters los laten van je koffer. Dat is uiteraard niet de bedoeling, excuses daarvoor. Zou jij ons een mailtje kunnen sturen hierover? We willen dit uiteraard graag voor je oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Valse beloftes & een beschadigt product aangesmeerd gekregen..

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 mrt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat jij onze service als slecht ervaart. Dat vinden wij uiteraard ontzettend jammer. Nu is het zo dat wij eigenlijk nooit beloven om koffers retour te nemen als deze al zijn gebruikt om mee te reizen. Ook een flinke beschadiging die de airline heeft veroorzaakt, wordt vaak afgehandeld door de airline zelf en niet door ons. Hier maken wij eigenlijk nooit een uitzondering in. Als een koffer beschadigd wordt ontvangen, kunnen wij deze voor je terugnemen en deze omruilen voor een nieuwe. Mocht dit niet lukken door tijdsdruk, zoeken wij graag naar een alternatieve oplossing die passend is. Wij zien helaas nergens in ons systeem dat er deze keer wel een uitzondering gemaakt mocht worden waardoor je de koffer alsnog beschadigd en gebruikt mag ruilen tegen een nieuwe. Vandaar dat wij je graag de alternatieve oplossing hebben geboden. Hierbij hebben wij ook een uitzondering gemaakt zodat jij een grotere geldteruggave hebt ontvangen dan wat wij normaliter mogen aanbieden. We vinden het uiteraard ontzettend jammer dat je ontevreden bent met onze service. Ik hoop dat deze uitleg de procedure een beetje meer duidelijk maakt. Alvast bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice erg slecht Koffers wel heel fijn
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
4 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je onze service als slecht ervaart. Dat is ontzettend vervelend. We horen graag je feedback hierover. Zou je ons dit per email kunnen laten weten? Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij niet leverbaar van artikel. Beschermhoes 55 cm heb ik 2x verzendkosten moeten betalen van 6.95 euro. Beetje jammer dit.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Bestellingen onder de €50 komen inderdaad met verzendkosten. Ik zie in je bestelgeschiedenis dat je maar 1x de verzendkosten hebt moeten betalen. Mocht dit niet kloppen, zou je ons een mailtje kunnen sturen met meer informatie hierover? We kijken graag met je mee. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
zeer snelle levering en mooie koffers, alleen er komen direct krassen op.. zorg ervoor dat je de koffer op een zachte ondergrond legt tijdens het inpakken en een beschermhoes is echt noodzakelijk !
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
12 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je bestelling snel bij je is geleverd. Het is inderdaad een goed idee om de beschermhoes bij je koffer te nemen. Deze geeft de extra bescherming die je koffer nodig heeft. Veel plezier met je nieuwe aankopen.
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We missen nog steeds ons eerste koffer, deze tweede bestelling ging prima.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
11 jan 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend vervelend dat jouw koffer nog niet is geleverd. We hebben even gekeken en zien dat er al een onderzoek is opgestart door mijn collega's. We laten je direct weten wat hier uit zal komen. Mocht dit te lang duren, zullen we je een alternatieve oplossing bieden. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het zeker even weten per mail! Met vriendelijke groet, SUITSUIT
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn beschermhoes is kapot gegaan na 1x gebruiken. Heel teleurstellend dat je zoveel betaald en het vervolgens kapot gaat na 1x gebruiken. Over een paar dagen vlieg ik terug met een kapotte beschermhoes en nu moet ik een andere oplossing zoeken om mijn koffer te beschermen. Jammer dit!
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
2 jan 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jouw hoes kapot is gegaan op je reis. Zou ik je mogen vragen om hiervoor ons garantieformulier in te vullen? We kijken heel graag met je mee en lossen dit graag zsm voor je op. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima, op tijd
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
28 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling!
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter op de hoogte houden van levering. Na 5 dagen nog niets gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
28 dec 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat jij jouw bestelling op een zaterdag hebt geplaatst. Daarna kwamen de kerstdagen. In het weekend en met kerst zijn wij gesloten, vandaar dat jij vanuit ons geen antwoord hebt ontvangen. Hopelijk heb jij jouw pakket inmiddels wel ontvangen. Mocht dat niet zo zijn, laat het ons dan zeker even weten. Dan gaan we dit onmiddellijk voor je uitzoeken en voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Lege doos ontvangen. Gebeld en gemaild. Geen reactie. Sta je dan met lege handen met kerst
Beoordeling melden
Antwoord van SUITSUIT
27 dec 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat jij een lege doos hebt ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. We zien dat jij ons hebt proberen te bellen in het weekend. Helaas zijn wij in het weekend en met kerst gesloten. Gelukkig is mijn collega al aan het onderzoeken wat er precies is misgegaan. We gaan dit voor je uitzoeken en zsm voor je oplossen. Met vriendelijke groet, SUITSUIT