Lucardi Juwelier Beverwijk

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden111 beoordelingen in totaal

20 aug 2023
Ze zijn professioneel en weten waar ze het over hebben en nemen echt de tijd voor je. Ik heb hier een ring voor mijn vriendin gekocht. Ze is er onwijs blij mee en zij ja!

12 sep 2023
Eerste armbandje kwijt geraakt na 1 dag Vandaag een nieuwe gekocht en schakeltje ook stuk dus bijna kwijt . Vind dat echt niet kunnen . De meiden hielpen me wel goed Moet nog terug voor een nieuwe

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beverwijk

17 sep 2023
Prachtige vriendschaps ringen gekocht ter ere van ons 35 jaar samen zijn.Een hele aardige dame heeft ons heel fijn geholpen.
15 sep 2023
Vriendelijkheid en geduld van de medewerkster
14 sep 2023
Nee het was prima !
13 sep 2023
Wat een leuke behulpzame meides in De Zaak Beverwijk Mijn kleindochter ging blij de zaak uit met mij !!
12 sep 2023
24 aug 2023
Heb net gister mijn sierraad gekocht is het vandaag 20% korting dat heb ik weer heb het online gekocht verpakking weggegooit leuk weer
20 aug 2023
9 aug 2023
We werden netjes geholpen
2 aug 2023
De werknemer die ons hielp was erg behulpzaam en zocht mee naar een mooie ring.
27 jul 2023
Heel onduidelijk wat wel en niet in de sale is in de winkel. Voor mij dochter, die een cadeautje wilde kopen heel verwarrend.
20 jul 2023

Fijne winkel lekker veel om uit te kiezen.

Prettige sfeer in de winkel je word fijn geholpen. Heel veel mooie sieraden zoveel keus. Echt fijne winkel.
15 jul 2023
Goede uitleg en adviezen gekregen
9 jul 2023
Goed geholpen
27 jun 2023
Heel goed personeel
8 jun 2023
Leuke prijsjes voor mooie sieraden
26 mei 2023

De keuze is reuze!

Mijn vrouw heeft bij Lucardi te Beverwijk twee prachtige halskettingen gekocht. Daar zag ik ook heel mooie herenhorloges. Als mijn horloge naar de eeuwige jachtvelden gaat of minder wordt, ga ik op mijn witte ros in volle galop naar Lucardi. Want de keuze is echt reuze.
24 mei 2023
Top service! Armband gehad met de kerst. Vlak daarna een operatie gehad waardoor de armband te klein was en ik hem niet kon dragen. Zonder problem ruim 5 maandan na aanschaf om kunnen ruilen voor een grotere maat