Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

256 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden256 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

10 apr 2024
Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

22 mei 2024
vertraagde levering, waarbij communicatie uitbleef. Wel telefonisch vriendelijk te woord gestaan.
Bedankt voor uw review!
1 jun 2024
Bedankt voor uw sterren!
31 mei 2024
Metaalshopper is de firma List en Bedrog. Van de beloofde levertijd van max. 3 dagen klopt niets. Werkelijke levertijd was meer dan 10 werkdagen. Bij navraag waar mijn bestelling werd ik opgescheept met de smoes dat door drukte er 1 dag vertraging was opgetreden en dat mijn bestelling een dag eerder zou zijn verzonden. Een nieuwe Track & Trace code (moest daar extra om vragen, terwijlk dit standaard zou moeten zijn volgens het bedrijf) aangevraagd en de transporteur had mijn bestelling nog niet ontvangen. Dus zeggen dat het verstuurd is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Maar goed toch maar weer een dag gewacht op mijn bestelling maar weer niets ontvangen. Pas na herhaalde telefoongesprekken werd eindelijk mijn bestelling geleverd. Metaal Shopper zegt dat de geleverde producten ontvet en afgebraamd zijn. Ik weet niet wat zij onder afbramen verstaan maar mijn profielen waren duidelijk niet afgebraamd. (Als docent metaalwerkplaats techniek weet ik heel goed hoe een afgebraamd profiel er uit moet zien, zeker niet zo als Metaal Shopper zijn werk afleverd.). Een klein pluspuntje: De dame die mij telefonisch geholpen heeft heeft naar mijn mening wel haar best gedaan om mij te helpen. Neemt niet weg dat ik nooit meer iets bij deze oplichters zal bestellen. Hoezo oplichters: iets beloven maar dat niet nakomen is oplichterij. Rob Molenaar
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste Rob, wat jammer dat u het zo ervaren heeft! wij doen namelijk met als ons personeel ons uiterste best voor alle klanten. alleen was het in deze periode erg druk binnen ons bedrijf en iedereen doet dan zijn uiterste best om alles soepel en vlot te laten verlopen.
27 mei 2024
Uw bedrijf is niet bereikbaar. Vorige week vrijdag was het zogenaamd nog Pinksteren toen wij belden en werd de telefoon er op gegooid. Net weer gebeld en dan wordt aangegeven dat we tot 12 uur kunnen bellen maar wordt vervolgens ook de telefoon erop gegooid. Via trust klacht ingevuld maar daar gebeurt ook niets mee. En dat alleen maar om te vragen waar ons betaalde pakketje blijft.
Antwoord van Metaalshopper.nl
beste, over wat u over de telefoon schrijft zou ik graag even toelichten. het bandje van Pinksteren kregen wij om een of andere reden niet van de telefoon afgehaald. echter over het bellen tot 12.00uur dit klopt. maar als de medewerker al iemand anders aan de telefoon heeft krijgt u ook dit bandje omdat er maar een bandje op een telefoonlijn kan. voor de verder rest was het in deze periode erg druk binnen ons bedrijf en al onze medewerkers doen ontzettend hun best voor alle klanten om het dan allemaal soepel en snel te laten verlopen. hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.
22 mei 2024
Malgré une confirmation de commande très rapide ( mail et sms), je n’ai plus aucune nouvelle de celle-ci !!!! J’ai essayé de les contacter via mail et formulaire de contact… aucune réponse!!! Très déçu
Antwoord van Metaalshopper.nl
Nous faisons toujours tout notre possible pour pouvoir parler correctement à tous nos clients au sujet de leur commande.

Verkeerd product, slecht bereikbare klantenservice

Verkeerd product geleverd en klantenservice slecht bereikbaar. Ik moet door met mijn project en kan nu niet verder omdat ik niet eens weet of ze het bestelde product wel hebben.
23 mei 2024
Niets, maar dan ook niets ontvangen,het bestelde en betaalde product opsturen.
Antwoord van Metaalshopper.nl
Helaas was het erg druk op dit moment waardoor de levertijd wat was opgelopen. echter zullen wij altijd leveren! wij doen altijd ons uiterste best voor alle klanten!
3 jun 2024
betere bereikbaarheid van de klantenservice
Antwoord van Metaalshopper.nl
onze klantenservice afdeling doet hen uiterste best om iedereen optijd en beleeft van een goed antwoord te voorzien!
27 mei 2024
Niets ontvangen en ook geen briefje
Antwoord van Metaalshopper.nl
Helaas was het in deze periode erg druk en kon de levertijd hierdoor wat oplopen!
3 jun 2024
levertermijn klopt niet
Antwoord van Metaalshopper.nl
Helaas is het op het moment er druk binnen ons bedrijf waardoor de levertijden een kleine afwijking kunnen hebben. wij doen ons uiterste best om dit niet te laten gebeuren!
1 jun 2024
26 mei 2024
6 mei 2024
Vier inoxplaatjes 25 x 40 cm 0,8 mm dik. Mooie plaatjes en op eerste zicht goed verpakt. Echter alle 4 met een omgebogen hoek over 1 cm, 90° omhoog: "ezelsoren" eraan. Blijkbaar keihard tegen de stenen gegooid door GLS, juist op die punt. Ook na terugplooien in de bankvijs blijven de sporen zichtbaar: jammer van het mooie materiaal... Leveringstermijn van 10 dagen kon wat beter.
Antwoord van Metaalshopper.nl
Bedankt voor uw review! helaas hadden we het erg druk waardoor de levertijd wat opliep. normaal netjes optijd!
25 apr 2024
Website en proces zag er goed uit. Prijzen waren ook goed. maar we zijn wel een week verder en ik heb nog niets mogen ontvangen. Verwacht wel dat het komt.
Antwoord van Metaalshopper.nl
Bedankt voor uw review. helaas hadden we het erg druk!
7 mei 2024
Maandag 29 -04 besteld, zou 3 -05 geleverd worden, mail gestuurd waar bestelling bleef geen reactie, dinsdag 07-05 proberen te bellen na 5 x proberen eindelijk opgenomen. Vertelde dat de fout bij GLS lag maar kreeg 07-05 bericht dat het toen pas is aangemeld bij GLS en hoop het 8-5 dan eidelijk binnen te krijgen. Helaas geen bericht van metaalshopper over de voortgang van mijn kleine bestelling.
15 mei 2024
10 mei heb ik de order geplaatst, het is nu 15 mei en heb nog helemaal niets ontvangen geen materiaal maar ook geen melding wanneer ik het materiaal kan verwachten. Jammer dat er naar je ervaring gevraagd wordt terwijl er nog niets gebeurd is.
17 mei 2024
beste, helaas is het binnen ons bedrijf erg druk i.v.m. het wegwerken van de achterstand door onze sluiting met hemelvaart. echter hebben wij ook op onze webshop aangegeven dat de leveringen iets langer kunnen duren op onze webshop omdat wij tijdens hemelvaart gesloten waren. we doen ons uiterste best iedereen zijn bestelling netjes te leveren en op de hoogte te houden. hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.
10 mei 2024

Slechte ervaring

Tot op heden niets gehoord of gekregen van hun.enkel een automatische bevestiging van bestelling.wacht nog sltijd
Antwoord van Metaalshopper.nl
Helaas was het erg druk op dit moment waardoor de levertijd wat was opgelopen. wij doen altijd ons uiterste best voor alle klanten!
13 mei 2024
Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen, alhoewel 7 mei als laatste leveringsdatum werd opgegeven.