Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

251 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden251 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

28 mei 2024
Service. Had een foutieve maat doorgegeven. Mailtje gestuurd met de juiste maat en de andere morgen een telefoontje gedaan ter controle Fijn gesprek gehad en alles netjes kunnen oplossen. Perfect.
Bedankt voor uw mooie review!
De materialen zijn keurig geleverd, exact volgens bestelling en het bestellen was ook duidelijk en pretrig om te doen. We zullen hier wel vaker gaan bestellen!
20 mei 2024
Mooie rail, goede maat. Jammer geen verzonken schroeven erbij, maar bolle kop, afdekplaat past dan niet goed. Dat afdekplaatje moest ik zelf nog lijmen anders blijft deze los hangen.
29 mei 2024
Makkelijk besteld. Geleverd conform bestelling in goede staat. Iets duidelijker over levertijd zou wenselijk zijn, is nog steeds snel geleverd.

Perfecte en snelle levering

Ik heb een metalen plaat besteld. Deze is snel en perfect op maat geleverd. Goede kwaliteit en prijs. Top bedrijf!
Snelle en correcte levering
DP
Dolf P.
Bemmel
Gewoon zo doorgaan.
Correct uitgevoerd
Bedankt voor uw mooie review!
al het rvs ziet er super uit , netjes gezaagd en zelfs afgebraamt , als ik weer wat nodig hebt , is metaal shopper de 1e waar ik kijk
Goede prijs, snel klaar en makkelijk te bereiken om het bestelde op te halen.
28 mei 2024
Mooie roede. Goed verpakt en snel geleverd! Makkelijk te monteren. Top
Bedankt voor uw mooie review!
Makkelijk te bestellen en netjes opmaat aangeleverd gekregen! Top.
DW
Douwe W.
Alkmaarze
29 mei 2024

Prima adres voor rvs

Snelle levering, goede prijs, goed verpakt, keurige afwerking
30 mei 2024

Prima service

Spullen keurig op tijd binnen ( alles prima op maat ) 👍
22 mei 2024
Snelle levering, product precies zoals omschreven
23 mei 2024
Prima en snel geleverd wat besteld was :)
31 mei 2024
Snelle levering. Precies op maat.
gewoon goed
Levering binnen goede termijn van het bestelde product. Netjes ingepakt

Op maat gemaakt en snel geleverd

Alles perfect op maat volgens bestelling en snel geleverd