GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.188 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2024
De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

29 jun 2023
Perfect snelle levering keurig verzorgd/gekoeld Aan te bevelen
28 jun 2023
28 jun 2023
goed, correct en coulant
27 jun 2023

Gewoon heel goed!

Het advies en de snelle levering in de USA.
26 jun 2023
Makkelijk te bestellen, snelle levering en top verpakt.
HV
Herman V.
OELEGEM
26 jun 2023

ALTIJD IN ORDE

100 WEKEN ROTTERDAMSE KAAS UIT HET VUISTJE OF MET EEN BROOD IS ALTIJD LEKKER
25 jun 2023
Snelle levering. Uitstekend verpakt tegen het zeer warme weer
JF
jose F.
maastricht
23 jun 2023
lekkere verse kaas heel veel keuze aandacht voor het verpakken met vrieszakjes gekoeld en snelle levering
JP
Jan P.
Pulderbos
20 jun 2023
Ik ben heel te vreden over de levering en de smaak van de extra belegen kaas .
18 jun 2023
Goed assortiment Makkelijk te bestellen. Perfecte verpakking en snelle levering.
FM
Fred M.
Zandvoort

Kwaliteit

Snelle levertijd. Prima verpakking. Kwaliteit.
17 jun 2023
Vlot contact en goede afhandeling van de mail
16 jun 2023
Deze webshop kiest voor DHL als carrier van bij haar geplaatste ( internationale) bestellingen. 👎🏿 dat is een ernstige inbreuk op de door deze webshop beoogde kwaliteit en betrouwbaarheid; DHL is struktureel NIET capabel om bestellingen degelijk, vlot en betrouwbaar af te handelen.
MW
Martien W.
heusden gem. asten
Nog beter hoef niet
16 jun 2023
Heerlijke Graskaas, héél goed verpakt met koelelementen en kaaspapier erbij!!!! Gewoonweg een hele goede verkoper, die alles “begrijpt” wat de klant graag heeft. Kortom, geweldige service!! Bedankt!!
15 jun 2023
Gewoon goede service en heerlijke kaas. En levering in het buitenland gaat prima.
15 jun 2023

Voor herhaling vatbaar

Zeer snel en goed gekoeld geleverd en de kaas smaakt heerlijk!
14 jun 2023
Uitstekende service met een groot assortiment van binnenlandse en buitenlandse kazen van top kwaliteit!
14 jun 2023
Zeer lekkere kazen, goed verpakt en snel geleverd. Zeker een aanrader.