GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

863 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.188 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 mei 2024
De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

2 mei 2024
Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

21 jul 2023
20 jul 2023
erbij zetten hoe ik de kaas kan bewaren,wel og niet in koelkasr wel of niet in doos/papier verder uitstekende service en kwaliteit
19 jul 2023
Goederen niet geleverd op het juiste adres
19 jul 2023

Heerlijke kaas, Snel bezorgd

Snel bezorgd, goed verpakt en heerlijke kaas.
18 jul 2023
top service , snel geleverd , heerlijke kaas .
ES
Elly S.
Westkapelle
Kaas heel goed verpakt.
18 jul 2023
de kaas was uitermate goed verpakt, had misschien wel wat minder verpakkingsmateriaal in gehoeven qua duurzaamheid want de edammer kan wel tegen een stootje. Zelfs handige koelzakjes erbij, die liggen nu in de vriezer voor eigen gebruik.
16 jul 2023

Kwaliteitskaas uit Nederland. Ontvangen in ZW Frankrijk

Vier dagen na het bestellen arriveerden drie verschillende Stolwijkse kazen in perfecte staat ondanks de warmte. Heel mooi verpakt omringt door koelpakjes en isolatie carton! Aanrader!
16 jul 2023
15 jul 2023
MS
14 jul 2023

Super kaasshop

Op moment van bestellen was het erg warm (hittegolf) Kreeg de bestelling zo keurig verpakt in extra verkoelende verpakking inclusief een vrieselement. Op moment van aankomst was deze weliswaar gesmolten maar nog steeds koud en de kaas was perfect. Voor herhaling vatbaar. Ben heel tevreden.
14 jul 2023
13 jul 2023
Het was heel goed en gekoeld verpakt. Verder werd ik snel te woord gestaan toen ik contact zocht. Erg prettig, kan niet anders zeggen.
13 jul 2023
Alles is goed en vers uitstekend
13 jul 2023
Bestelling niet ontvangen. Krijg geen reactie op mijn email vragen betreffende de status. DHL geeft aan dat de bestelling niet is verzonden, maar Goudsekaas site zegt dat de order is uitgevoerd. Geen communicatie.
JF
jo f.
sittard
Top
MH
M H.
Veenendaal
12 jul 2023
Ķaas netjes verpakt,gesealed met een ice pack dus kaas kwam koel aan.Helaas geen papier erbij om de kaas te bewaren.
RB
Ruud B.
Brunssum
12 jul 2023
Mooie producten worden met zorg ingepakt en snel bezorgd. Prijs/kwaliteit is prima. Veel keus
11 jul 2023

heerlijke kazen en keurig op tijd geleverd

heerlijke kazen en keurig op tijd en goed gekoeld geleverd!