GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

TM
Tineke M.
Corsept
23 mei 2023
Snelle levering, alles prima verpakt, lekkere kaas wat natuurlijk het belangrijkste is.
23 mei 2023
Goed verpakt en snel geleverd
22 mei 2023
simply the best
21 mei 2023
Bij een zending opnieuw bestellen komt alles dubbel in de winkelmand. Dan moet je een voor een minderen en dat functioneert niet zo goed!
RV
ron v.
Zwanenburg
21 mei 2023
keurig netjes geleverd en echt top kwaliteit
21 mei 2023
De kwaliteit is uitstekend. De bezorging van de vrijdagbestelling kan sneller.
21 mei 2023
Risiko! De bijliggende koel zakjes. Als die scheuren.
20 mei 2023
20 mei 2023
Keurig verpakt, snelle levering, en heerlijke kaas
19 mei 2023
steeds lekkere kaas en goed verpakt
16 mei 2023
15 mei 2023
Zoals steeds: snelle levering, heerlijke Hollandse kaas!
14 mei 2023
Praktisch en nuttige website. Duidelijk zijn de verschillende kaassoorten omschreven.
De kaas
12 mei 2023
12 mei 2023
11 mei 2023
TK
Trudy K.
Den Bosch
10 mei 2023

Alles is prima heerlijke kaas. Wel duurder geworden. Maar is overal zo. Kan geen supermarkt tegen op. Chapeau trudy

Alles is prima. Heerlijke kaas. Wel stuk duurder geworden. Maar blijft klasse