GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Goed verpakt en goede customer service. Alleen een punt, graag van tevoren (in de website of bij de bestel/verzend pagina) informeren dat de bestelling die op vrijdag geplaatst wordt, wordt pas op maandag verzonden.
SK
Sebastian K.
Saint Germain en Laye
16 apr 2024

Het andere kaasland

Ik woon in Frankrijk en dankzij Goudse Kaasshop kan ik goede Nederlandse kazen en andere Produkten genieten. Een beetje duur wel maar het is het mij wel waard !! Altijd goed verpakt en probleemloos verstuurd.
Product wordt professioneel behandeld voor verzending. Je wordt voldoende op de hoogte gehouden van het traject van je zending. Heel goed en lekker product. Ben heel tevreden over de service en het product.

Ik bestel er al sinds corona. Goed verpakt en altijd vers. Misschien zou het nog iets sneller kunnen maar dat is meer iets zoeken. Ben blij dat het met post nl kan worden verstuurd en dat je kunt kiezen.
Enorme keuze. Wij kiezen altijd voor een hele kaas omdat je dan voor goede kwaliteit kaas een redelijke prijs betaald. Verder wordt de kaas super snel geleverd en altijd keurig verpakt. Kortom, zeer 😊
SB
Soof B.
Zwolle
21 apr 2024
Super service, besteld en hardstikke snel geleverd. Goed gekoeld verpakt, heel netjes. En dan hebben we het nog niet eens over de kwaliteit van de geleverde kaas! Top, aanrader. Ik bestel zeker vaker.
Online kaas besteld en de volgende zaterdag aan de marktkraam opgehaald. De kaas was keurig gesealed en voorzien van een stukje kaaspapier. De kaas is, zoals altijd, heerlijk.

Kaas zo als het hoort.

De Friese nagelkaas is overheerlijke, de Deense kaas is ook heerlijk maar moet nog even rijpen om de typische “Deense” smaak te krijgen.
20 apr 2024
Super snelle levering. Kleine 400 gr kaasjes netter afwerken. Worden veel als cadeau gegeven !!!

Top!

Snelle verzending, keurig verpakt en -het aller belangrijkste- super lekkere kaasjes hmmmm
alles is goed aan dit bedrijf . geweldigen bediening en snel geleverd ook . top bedrijf .
18 apr 2024
Snel Geleverd lekkere kaas! A2 kaas eindelijk geen last van de allergie meer!
18 apr 2024
Snelle levering, uitstekend assortiment, prima verpakking, scherpe prijs
Snel bezorgd en zat verpakkingsvel bij voor de kaas. Zeer tevreden👍
Fast delivery overseas, product always exactly what I asked for
Super snelle levering naar Polen. En de kaas is erg lekker!

Uitstekende service

Prima assortiment, snelle verzending en uitstekende service
DD
Doriane D.
Leffinge
Heel lekkere kaas en goed verpakt met koelelement.Bedankt
17 apr 2024
Snelle en correcte levering. En goede producten.