GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Betrouwbaarheid levering
24 mrt 2024
Ben tevreden ,alleen de fragt firma deugt niet,dat was Bing bracht het pak niet aan ons huis,we moesten de auto starten om het pak 2km verder op te halen.
10 feb 2024

verder alles prima

alles prima, behalve de afstemming van de bezorging. Doos heeft 3 dagen naast mijn huis in de regen gestaan
11 feb 2024
Komt snel , en het is een lekkerstukje kaas wat je ook besteld
heerlijke kaas met het gemak van online bestellen
Website sterk verbeterd, daarvoor dank
Goede gewichten en lekkere kaas
De snelle en correcte levering. Kaas was netjes vacuüm getrokken, op de verpakking stond het soort kaas vermeld. Netjes verpakt met cool pack. De goede reviews en de keuze in soorten raclette kaas was mijn trigger. Tip: het zou makkelijk zijn wanneer de raclette kaas ook in plakjes geleverd kan worden.
Ik zie op de verpakking geen vervaldatum staan en dat vond ik heel spijtig.
Goed verpakt binnen Moet het nog proeven.
De snelle levering 👍
heusden gem. asten
snelheid
21 jan 2024
5 nov 2023
Levering en verpakking op zich prima, maar PostNL en DHL maken er vaak een zootje van en zijn niet betrouwbaar als leveringsverantwoordelijke. Asociale mensen die pakketten neerflikkeren zonder aan te bellen en niet bereid zijn het naar de deur te brengen. Denk eens aan UPS!