GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.155 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

31 aug 2023
Snel, nauwkeurig en netjes ingepakt en bezorgd. Ik ben uitermate tevreden over jullie. Het aanbod is heel divers en duidelijk op categorie terug te vinden op de site. Ik kan geen negatieve feed ack verzinnen, ga zo door!
28 mei 2023

Aanrader.

Snelle levering, goed verpakt en heel goede communicatie. Omdat alles zo goed is, zou ik zo graag een nóg breder assortiment, zodat ik al mijn kaas hier kan bestellen.
24 dec 2023
Kaasmerk is prima. Snelheid van leveren rondom het einde van het jaar iets langer. Jammer is wel dat de smaak is omgewisseld. Meer oude kaas minder jonge kaas.
Mooie snelle levering , netjes verpakt, jammer dat bij de Emmertaler aan 3 kanten korst zat waardoor je minder kaas krijgt .

Gewicht-prijsverhouding

Ik verzocht om mijn bestelling korstloos te maken - hierdoor werd het gewicht minder dan het gewicht waarvoor ik had betaald
automatisch de 5 % van de rekening afschrijven. dat zou al heel fijn zijn want je hebt niet altijd de code bij de hand
27 okt 2023

dus blokkaas weggegooid sorry niet aan foto gedacht

het is heerlijk jullie kaas ik geniet ervan alleen de blokkaas zat scheurtje in de verpakking was niet vacuum meer
9 nov 2023
Fijn dat kaas snel geleverd wordt. Raclettekaas in plakjes leveren of die mogelijk bieden zou heel fijn zijn.
7 okt 2023
Vlot. Behalve levering door Post.nl. Bestelling kwijt. Niet geleverd. Maar netjes geld terug. Prima
17 nov 2023
Alles top behalve dat het wel lang duurt voordat ik de bestelling in huis had
3 dec 2023
Tilaus tuli nopeasti ja tilattu tavara sitä mitä piti. Suosittelen!
Het is oké ,alleen dhl bezorgt niet aan het gevraagd afhaal punt
Verpakking prefect, verzending waardeloos met post.nl, post.be
Correct verwoorden van de actie. Goede verzending eb bezorging
GO
Gerrit O.
Tilburg
Snelle levering, alles netjes vacuum verpakt en koel geleverd
2 nov 2023
Snelle service! Een halve raclettekaas wordt wel erg prijzig.
9 mei 2023
Snelle en goede levering van kwalitatief goede producten.
21 mei 2023
Risiko! De bijliggende koel zakjes. Als die scheuren.
21 nov 2023
Altijd goede kwaliteit en betrouwbare levering.
27 sep 2023
Lange levertijd en producten kwam niet koud aan