GoudseKaasShop.nl- Logo - Beoordelingen

GoudseKaasShop.nl

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
GoudseKaasShop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De snelle levering en zoals gewend goed verpakt. Daarom koop ik ook elk jaar een hele Beemster oude kaas die dan met een speciale zending (voor een bedrijf) meegaat naar Suriname. Tevens besteld ik dan ook een aantal kleinere stukken voor de mensen hier in Nederland die de zendingen versturen. Een zending van een paar kleine stukken naar een prive persoon in Suriname is helaas op een of andere manier bij de douane zoekgeraakt.

Ik had 3 kilo Top Hat Cheddar besteld. Het zou een heel kaaswiel zijn. Ik ontving, inclusief alle verpakking, 2,978 kilo, een wiel van ongeveer 2,5 kilo plus een stuk. Jammer. Ik weet dat het lastig is om exact 3 kilo af te wegen, maar om minder te leveren dan ik besteld (en betaald) had, vind ik niet klantvriendelijk. Het is al duur genoeg een om dan ook nog op het gewicht te beknibbelen, niet aardig. Zonder het plastic en rode was heb ik behoorlijk minder ontvangen dan 3 kilo. Dit was mijn eerste ervaring met GoudseKaas.nl

Beoordelingen voor GoudseKaasShop.nl

Product wordt professioneel behandeld voor verzending. Je wordt voldoende op de hoogte gehouden van het traject van je zending. Heel goed en lekker product. Ben heel tevreden over de service en het product.

Ik bestel er al sinds corona. Goed verpakt en altijd vers. Misschien zou het nog iets sneller kunnen maar dat is meer iets zoeken. Ben blij dat het met post nl kan worden verstuurd en dat je kunt kiezen.
Enorme keuze. Wij kiezen altijd voor een hele kaas omdat je dan voor goede kwaliteit kaas een redelijke prijs betaald. Verder wordt de kaas super snel geleverd en altijd keurig verpakt. Kortom, zeer 😊

Aan te bevelen!

Grote keuze kazen, vlotte levering en prima (gekoeld en hermetisch) verpakt. Komen zeker later nog derde, vierde etc. bestellingen. Dit was onze tweede keer dat we bij deze winkel besteld hebben.
Has my choices of non Dutch cheese and carries some good farmhouse cheddar for this British expat that’s been burned by stupid brexshite. Super fast and easy to order would always recommend.
Le fromage Belge me manquait depuis que je vie en France, je suis très contente d'avoir trouver ce site. Fromage delicieux, livraison rapide, merci beaucoup!!
Lekker snel geregeld en vlotte bezorging. Kazen zelf vielen me tegen maar dat is een kwestie van smaak en gelukkig hebben ze nog genoeg om uit te proberen.
AS
Annette S.
Rotterdam
31 mrt 2024
Redelijk veel keuze in buitenlandse kazen waar mijn voorkeur naar uit gaat, helaas bij veel kaaswinkels is deze beperkt, en zeer snelle levering, top.
GA
Gerda A.
Bergen NH
23 mrt 2024

Geweldig

Fijne webwinkel. heerlijke kazen van uitstekende kwaliteit. De levering is dik in orde! Zal hier zeker vaker bestellen. Een dikke aanrader!!
23 mrt 2024

Mooie samenwerking en goede ervaring

Goede dag. Dit is voor mij de eerste keer en hoop op meer samenwerking. Tot nu toe is alles bevallen en hoop met 18 april het op te halen.
Het heeft een goede smaak, zacht en romig met een kruidige smaak. Ik gebruik windkracht 6. Zelf had ik graag een windkracht 8 gehad.
16 mrt 2024

Beste kaas

Sinds enkele maanden bestel ik alleen nog mijn kaas bij de shop. Wat een variatie en kwaliteit. Voor mij geen ander meer.
Het bewijs dat eerlijk lekker eten zonder dierenleed heel makkelijk kan...gewoon een eerlijke prijs betalen...thats all!
Alleen de prijs!!! Maar ja, de idiooten in Den Haag, dan krijg je dat!!! Kazen van Goudse Kaas Shop zijn zeer goed!
Ben onzettend blij met snelle verzending. Het is alles perfect na wens gelopen en zeker niet laatste bestelling
JB
Johan B.
Aalsmeerderbrug
keurig verpakt en netjes op tijd geleverd. het zou ook mooi en prettig zijn als er ook een gesneden versie is.
De snelle levertijd. Wat ik ook waardeerde is mededeling hoe men de kaas moet bewaren. Zie je niet vaak.
verschillende keuzemogelijkheden en snelle, goede levering. Kaas voorzien van coolpack om deze te koelen.

De keuze is reuze!

Zeer uitgebreide keuze, goede beschrijving van producten en een uitstekende service.
AD
ACM D.
Eindhoven
Gebruiken al jaren Kees kaas: heerlijk Waarom kan ik geen punten kaas kopen???