dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden771 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

TV
Tineke V.
Doetinchem
Snelle levering!
Snelle service en juiste dak drager
snelle levering en juiste product geleverd
21 jan 2024
Snel binnen
21 jan 2024
Snelle en volledige levering
18 jan 2024
Goede service, snelle levering. En bij vragen een snelle reactie van de klantenservice.
Beschadigde drager ontvangen. Foto’s gedeeld maar geen reactie.
Mooi product snel binnen
Gewoon goed geleverd en prima webshop
DG
Daniel G.
Belgium
14 jan 2024

Dakdrager Expert: goed en redelijk geprijsd!

Duidelijke website, bestelling en betaling eenvoudig, snel geleverd, redelijke prijs.
gb
Gemakkelijke website en snel geleverd

Snel antwoord, meedenken met oplossing

Ik kreeg op mijn vragen snel een antwoord maar ook meteen met mogelijke oplossingen/alternatieven. De daaropvolgende bestelling was snel verzonden/ontvangen.

Onvoldoende

Produkt kwam in een verkeerde doos (van een andere dakdrager), er waren gebruikssporen. Stukje kunststof zat los. Voor een product wat tienduizenden kilometers mee moet geen veilig gevoel over. Op mijn mail voor retourzending wordt nu na 2 dagen nog niet gereageerd.
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u iets gekregen heeft wat niet naar het zin is! Maar dat er niet gereageerd wordt klopt niet, ik zie dat u de 8e om 23:32 een mail heeft gestuurd en daar heeft Jarno gister netjes op gereageerd. Vind een 1 ster review wel heel kort door de bocht. U moet ons ook de tijd geven om te kunnen reageren. Problemen worden altijd opgelost. MVG Pieter