dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden837 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

Niet nieuw product

De sleutel die we hebben gekocht is duidelijk niet nieuw en vaker gebruikt! Dit verwacht je niet van een ‘nieuw’ product. De sleutel begint al wat rond te worden en het zwarte staal heeft al lakbeschadigingen. Dit is niet van transport
29 jun 2024
Verkeerde huisnummer erop gezet nr 13 in plaats van nr 23 gelukkig was de buurman thuis (etiket stond verkeerd huisnummer op). Wij hadden op de factuur nr 23 gezet.
RB
11 mei 2024
24 apr 2024
Foto gestuurd. Toch foute sleutel. Teruggestuurd. Nog steeds geen geld terug
5 apr 2024

2de keus materiaal voor nieuwprijs???

Snelle en correcte levering. Dakdragers passen op de wagen en doen hun werk. Materiaal vertoond wel gebruikssporen en was dus niet nieuw, dit was echter niet vermeld op website of bij de bestelling. Nieuwprijs vragen voor 2de keusproduct = niet correct volgens mij. Volgende keer toch maar elders bestellen.
5 apr 2024
Heb fietsendrager met lift besteld en betaald. Ze gaven aan niet op.voorraad, wel.leverbaar. kreeg ik paar dagen later te horen dat hij pas in juni geleverd wordt. Hadden ze van te voren moeten zeggen. Slechte communicatie. Ben ontevreden
28 jul 2023
3 sep 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd, ik krijg ook geen updates over de levertijd. Ik ga er van uit dat het nog wel goed komt maar het zou fijn zijn als ik op de hoogte gehouden werd
4 feb 2024
Communicatie via e-mail ging erg traag. Ik heb twee keer om een snellere reactie moeten vragen. Er werd wel meegedacht en verwerking bestelling ging ook snel
27 jul 2023
Snelle verzending. Alleen jammer dat er verkeerde onderdelen bij zaten. Helemaal vervelend als je op vakantie gaat
15 nov 2023

Slechte voorraad en slechte communicatie

Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.
22 nov 2023
Bedankt voor uw review, na de review hebben wij contact gehad en het geld was netjes zoals afgesproken 8-11 terug geboekt en binnen een paar dagen bij de klant op zijn rekening terug gestort, de klant had hier in eerste instant overeen gekeken. MVG Pieter
9 jan 2024

Het product was al gebruikt

Het product was duidelijk al een keer gebruikt en weer retour gestuurd; er zaten twee dubbele (en dus ietwat misleidende) 'original' stickers op de doos, de houders waren al volledig gemonteerd, en er zaten krassen op de stangen+houders. We hebben ze maar bewaard want we hadden geen zin in het retour proces, maar het was niet netjes. Misschien licht beschadigde retour producten met korting aanbieden..
11 jan 2024
Goedemorgen Donna, bedankt voor uw review. Vervelend dat u het idee heeft dat u iets gekregen heeft dat is gebruikt, ik kan u garanderen dat dit niet zo is, retouren gaan niet terug in het magazijn, retouren worden vernietigd, gaan terug naar de leverancier of naar een opkoper! Als we producten opsturen kijken we niet in de doos om te kijken over er krasjes op zitten, dat is helaas niet mogelijk. MVG Pieter
26 jul 2023

Slecht. Geen communicatie en geen levering.

Ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en wilde deze ophalen, en wilde info of de onderdelen al binnen waren maar kon ze telefonisch niet te pakken krijgen (antwoordapparaat). Hierna heb ik een mail gestuurd met een verzoek om een update over de leveringstermijn, maar daar heb ik een week later nog nog steeds geen antwoord op gekregen.
GP
G. P.
Niederlande
5 aug 2023

Verkeerd advies op de website: geen retourprocedure

Verkeerd advies op de website voor mijn auto: dus verkeerde set besteld en geleverd. Bij reclamatie weigert men dit - vriendelijk - te accepteren. Er is geen retourprocedure voor terugzenden, dat moet op eigen kosten. En dat ga ik dan maar doen, met eis tot terugbetaling.
10 jan 2024

Onvoldoende

Produkt kwam in een verkeerde doos (van een andere dakdrager), er waren gebruikssporen. Stukje kunststof zat los. Voor een product wat tienduizenden kilometers mee moet geen veilig gevoel over. Op mijn mail voor retourzending wordt nu na 2 dagen nog niet gereageerd.
11 jan 2024
Vervelend dat u iets gekregen heeft wat niet naar het zin is! Maar dat er niet gereageerd wordt klopt niet, ik zie dat u de 8e om 23:32 een mail heeft gestuurd en daar heeft Jarno gister netjes op gereageerd. Vind een 1 ster review wel heel kort door de bocht. U moet ons ook de tijd geven om te kunnen reageren. Problemen worden altijd opgelost. MVG Pieter
15 aug 2023
MAANDAG TOT VRIJDAG VOOR 14:00 BESTELD, ZELFDE DAG VERSTUURD is een loze belofte. Het heeft bijna een week geduurd voor ze werden verzonden, gelukkig waren ze net op tijd voor onze reis. Als je dit niet kan waarmaken, zet het dan ook niet op je website.
31 jan 2024
Helaas nummer op website klopt niet met product en nalevering wordt niet goed gelezen wat het moet zijn. Doen hun best maar uitvoering ver beneden peil niet aan te bevelen. Jammer advies andere leverancier helaas