dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

15 mei 2024
Ik heb eerst gebeld om te vragen of het op voorraad was. En meteen gevraagd of ze zsm wilden versturen. De medewerker heeft goed meegedacht en daardoor waren de fixpoints van Thule net op tijd voor onze vakantie. Top service!

15 nov 2023
Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

RH
24 jul 2024

Product nooit geleverd

Na herhaaldelijk contact na geen (werkende) track en trace ontvangen. Ook het product is nooit aangekomen. Op de mail met het verzoek de koop te ontbinden en het geld terug te sturen wordt heel traag reageert. Maar eerlijk is eerlijk na herhaald contact op Mijn initiatief is het betaalde bedrag netjes terug gestort.
17 jul 2024

Niet nieuw product

De sleutel die we hebben gekocht is duidelijk niet nieuw en vaker gebruikt! Dit verwacht je niet van een ‘nieuw’ product. De sleutel begint al wat rond te worden en het zwarte staal heeft al lakbeschadigingen. Dit is niet van transport
20 aug 2024
Vervelend dat u dat idee heeft dat het gebruikt is, maar ik kan u 100% verzekeren dat product nieuw is, wij kopen ze per 10 stuks in en hebben geen producten waar wij dit eventueel zouden kunnen gebruiken. MVG Pieter
29 jun 2024
Verkeerde huisnummer erop gezet nr 13 in plaats van nr 23 gelukkig was de buurman thuis (etiket stond verkeerd huisnummer op). Wij hadden op de factuur nr 23 gezet.
RB
Remco B.
Amsterdam
17 jul 2024
9 jun 2024
8 jun 2024
15 nov 2023

Slechte voorraad en slechte communicatie

22 nov 2023
Bedankt voor uw review, na de review hebben wij contact gehad en het geld was netjes zoals afgesproken 8-11 terug geboekt en binnen een paar dagen bij de klant op zijn rekening terug gestort, de klant had hier in eerste instant overeen gekeken. MVG Pieter

Het product was al gebruikt

Het product was duidelijk al een keer gebruikt en weer retour gestuurd; er zaten twee dubbele (en dus ietwat misleidende) 'original' stickers op de doos, de houders waren al volledig gemonteerd, en er zaten krassen op de stangen+houders. We hebben ze maar bewaard want we hadden geen zin in het retour proces, maar het was niet netjes. Misschien licht beschadigde retour producten met korting aanbieden..
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Goedemorgen Donna, bedankt voor uw review. Vervelend dat u het idee heeft dat u iets gekregen heeft dat is gebruikt, ik kan u garanderen dat dit niet zo is, retouren gaan niet terug in het magazijn, retouren worden vernietigd, gaan terug naar de leverancier of naar een opkoper! Als we producten opsturen kijken we niet in de doos om te kijken over er krasjes op zitten, dat is helaas niet mogelijk. MVG Pieter

2de keus materiaal voor nieuwprijs???

Snelle en correcte levering. Dakdragers passen op de wagen en doen hun werk. Materiaal vertoond wel gebruikssporen en was dus niet nieuw, dit was echter niet vermeld op website of bij de bestelling. Nieuwprijs vragen voor 2de keusproduct = niet correct volgens mij. Volgende keer toch maar elders bestellen.

Onvoldoende

Produkt kwam in een verkeerde doos (van een andere dakdrager), er waren gebruikssporen. Stukje kunststof zat los. Voor een product wat tienduizenden kilometers mee moet geen veilig gevoel over. Op mijn mail voor retourzending wordt nu na 2 dagen nog niet gereageerd.
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u iets gekregen heeft wat niet naar het zin is! Maar dat er niet gereageerd wordt klopt niet, ik zie dat u de 8e om 23:32 een mail heeft gestuurd en daar heeft Jarno gister netjes op gereageerd. Vind een 1 ster review wel heel kort door de bocht. U moet ons ook de tijd geven om te kunnen reageren. Problemen worden altijd opgelost. MVG Pieter
Heb fietsendrager met lift besteld en betaald. Ze gaven aan niet op.voorraad, wel.leverbaar. kreeg ik paar dagen later te horen dat hij pas in juni geleverd wordt. Hadden ze van te voren moeten zeggen. Slechte communicatie. Ben ontevreden
Helaas nummer op website klopt niet met product en nalevering wordt niet goed gelezen wat het moet zijn. Doen hun best maar uitvoering ver beneden peil niet aan te bevelen. Jammer advies andere leverancier helaas
7 nov 2023
Dakdragers 14dagen geleden besteld en reeds betaald nog steeds geen dakdragers gekregen als de dak dragers deze week niet worden geleverd zal ik verdere stappen ondernemen
10 nov 2023
Beste Serge, heb zojuist een credit gemaakt van uw bestelling. Dakdragers zijn niet op voorraad, staat ook bij het product. Collega heeft een andere set aangeboden maar is niet op gereageerd dus vandaar de credit. MVG Pieter
4 feb 2024
Communicatie via e-mail ging erg traag. Ik heb twee keer om een snellere reactie moeten vragen. Er werd wel meegedacht en verwerking bestelling ging ook snel
voorraad niet conform bestelling na betaling komen ze aan met niet voorradig en dat het weken gaat duren. zeer slcht zeker als je eerst moet betalen
Antwoord van dakdragerexpert.nl
Vervelend dat u een vervelende ervaring heeft. Klopt, we waren door de kitsets hebben, heb van dit model maar 2 sets liggen en als het dan bij Thule op is en 2 weken weer duurt dat het op voorraad is komt het wel eens voor dat we meer bestelling hebben dan directe eigen voorraad. 100% dekkende voorraad is helaas niet mogelijk omdat we meerde shops hebben met een voorraad vertraging in het weekend. MVG Pieter
De bestelde dakdrager konden niet meer geleverd worden. Ze hebben geen alternatief aangeboden.
20 okt 2023
Bij de advertentie staat dat het direct verzonden wordt. Nu blijkt het 3 weken te duren.
27 okt 2023
Er staat bij dit type sneeuwketting dat het product niet op voorraad is, de grote voorraadorder is besteld en komt in delen binnen. MVG Pieter
24 apr 2024
Foto gestuurd. Toch foute sleutel. Teruggestuurd. Nog steeds geen geld terug
30 sep 2023
Bestelling te laat ontvangen, vaak moeten bellen, kortom niet aan te raden.
2 okt 2023
Hallo Mohamed, vervelend dat het zolang heeft geduurd. Heb even uw review bekeken en uitgezocht wat er fout is gegaan, wij hebben de order aan de leverancier doorgegeven voor dropship en ze hadden de stalen stangen niet meer, daarvoor hebben wij akkoord gegeven voor de aluminium versie, helaas heeft het allemaal daardoor langer geduurd door de moeizame communicatie met de leverancier. Onze excuus. MVG Pieter
8 nov 2023
Wat kunnen we verbeteren..... Om te beginnen de order gewoon uitleveren
10 nov 2023
Goedemorgen Niels, we hebben het product gisteren binnengekregen en ook gelijk verstuurd. MVG Pieter