baptist.nl- Logo - Beoordelingen

baptist.nl
Beoordelingen:

1.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.848 beoordelingen in totaal  

4,84
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 feb 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
baptist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een bestelling geplaatst die ik nog niet gekregen heb. Een medewerkster van Baptist heeft gisteren telefonisch contact met me opgenomen en excuseerde zich omdat 1 van de 3 bestelde items niet meer voorradig was maar dat ze snel een levering van dat item verwachten. Ze vroeg me of ik hierop graag wil wachten en zo de hele bestelling in één keer zou ontvangen of dat ik de twee andere items al wenste te ontvangen en dan het derde later zou krijgen. Ik heb geopteerd om te wachten tot de bestelling volledig was. Nu DAT noem ik klantvriendelijkheid! Zo moet het! Top Baptist!

de meest kritische beoordeling

22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alles was perfect maar de mindere score… Ik bestel iets bij julie en 2 min later krijg ik een mail of ik het paketje extern wil verzekeren … Geeft een raar gevoel van is het niet gewoon de bedoeling dat het aankomt ? Als ik in de toekomst iets bestel moet ik rekening houden dat het verloren gaat beschadigt wordt en dat dat dat voor mij is …
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor baptist.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(9)
(5)
(6)
Resetten
BD
Bert D.
Amsterdam
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
het boek wat ik bestelde was bij bol.com. ongeveer 5 euro goedkoper.Dus kijk uit voordat je koopt.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
4 dagen geleden
Goedendag, Bedankt voor uw review. Zou u misschien willen delen wat er niet goed ging aan uw bestelling zodat wij onze service daarop kunnen verbeteren? Met vriendelijke groet, Team Baptist
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Gereedschaprol is niet diegene op de foto’s , spullen in de 12 vaks rol, kan je maar aan 1 kant insteken. Dus de 12 vaks is geschikt voor 6 pcs.
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
4 jan 2024
Goedendag, Aan uw foto te zien lijkt het erop dat u het foudraal op een onjuiste manier gebruikt. De vakken zitten aan de binnenkant van het foudraal. De vakken herkent u aan de zwarte rand bij de ingang. Zie voor verduidelijking deze afbeelding: https://baptist.nl/uploads/products/large_15785679001560.jpg Mocht u het foudraal willen retourneren bekijk dan onze retourvoorwaarden op: https://baptist.nl/pagina/retourneren Met vriendelijke groet, Team Baptist
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkoop de producten die je op de site zet en geen aftands b-merk
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
23 jan 2024
Bedankt voor uw review. We zijn bekend met uw situatie. Dit betrof de Gupfo TS Boy uit uw bestelling. We vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft gehad, daarvoor dus ook onze excuses. De leverancier van de Gupfo TS Boy heeft wegens problemen in de keten een alternatief naar ons verzonden. Dit is ons helaas niet opgevallen. We zijn met de leverancier in gesprek hierover. Van mijn collega begrijp ik dat u het artikel inmiddels retour heeft verzonden. Als deze bij ons binnen is, zullen wij het aankoopbedrag retour storen. Met vriendelijke groet, Team Baptist
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzekeren paketje

Alles was perfect maar de mindere score… Ik bestel iets bij julie en 2 min later krijg ik een mail of ik het paketje extern wil verzekeren … Geeft een raar gevoel van is het niet gewoon de bedoeling dat het aankomt ? Als ik in de toekomst iets bestel moet ik rekening houden dat het verloren gaat beschadigt wordt en dat dat dat voor mij is …
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
22 dec 2023
Goedendag, Bedankt voor uw review. Ik kan uw gevoel begrijpen, dit horen we weleens vaker, maar er zit een idee achter. Wij zijn aangesloten bij Trusted Shops. Dit is een dienst die webshops controleert en beoordeelt door middel van een keurmerk. Daarbij worden ook de product- en shopreviews via Trusted Shops verzameld, waarbij zij kunnen garanderen dat deze betrouwbaar en echt zijn. Een derde dienst die Trusted Shops geeft, is een kosteloze verzekering tot 100,- euro van het aankoopbedrag. Ongeacht bij welke webshop je bestelt, als de webshop is aangesloten bij Trusted Shops dan staan zij garant voor uw aankoop. Uiteraard bieden wij zelf deze garantie natuurlijk ook, maar mocht u ons niet kennen en daarom nog niet vertrouwen, dan zou onze aansluiting bij Trusted Shops u dat extra vertrouwen moeten geven dat u veilig uw bestelling kunt plaatsen. Hopelijk geeft dit wat meer uitleg. Met vriendelijke groet, Team Baptist
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nooit iets ontvangen ….

Nooit iets ontvangen …. Wel telefonische feedback nadien maar geen resultaat
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
27 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw pakket niet goed is aangekomen. PostNL is op 20 december een onderzoek gestart naar uw zending, maar wij hebben helaas nog niets daarover terug gehoord. Dat duurt langer dan gebruikelijk is, maar PostNL zal het extra druk hebben deze periode. Mijn collega neemt contact met u op om samen naar een oplossing voor u te kijken. Met vriendelijke groet, Team Baptist
MH
Marco H.
Loon op zand
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product is van slechte kwaliteit wat geleverd is
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
12 dec 2023
Goedendag, Bedankt voor het achterlaten van uw review. U geeft aan dat het product van slechte kwaliteit was. Ik zie dat u Rustins Danish Oil 500 ml heeft gekocht. We verkopen dit product al jaren en hebben nog nooit een melding ontvangen dat er iets mis was met de kwaliteit. We nemen uw melding daarom graag serieus. Kunt u aangeven wat er volgens u mankeerde aan dit product? U kunt ook contact opnemen met verkoop@baptist.nl of bellen naar 026-3512856, dan kijken we graag samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Baptist
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurt erg lang voor dat het er is..
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
3 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wegens de drukte van de feestdagen is het bij uw bestelling helaas niet gelukt deze in de standaard bezorgtermijn te verzenden. Ik begrijp van mijn collega's dat uw bestelling op 30 december alsnog succesvol geleverd is? Met vriendelijke groet, Team Baptist
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog altijd niet aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
27 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is aangekomen. PostNL is vandaag een onderzoek gestart naar uw zending. We houden u op de hoogte als er een update is hierover. Mocht dit te lang duren, dan kijken we graag samen naar een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Baptist
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is acht dagen geleden besteld maar nog niet ontvangen. Volgende keer kies ik niet voor Baptist.Sorry.
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
14 nov 2023
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u 8 dagen heeft moeten wachten op uw bestelling. Ik ben even in uw order gedoken en zie dat deze gelukkig inmiddels wel geleverd is. Het product wat u heeft besteld heeft een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Dit is een artikel wat we niet standaard op voorraad hebben en moeten nabestellen bij onze leverancier. Doorgaans lukt dit met een levertijd van 2 tot 5 werkdagen, maar helaas is dit voor uw bestelling niet gelukt. Hiervoor willen we graag onze excuses aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Baptist
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geweldige winkel! Goed kundig personeel.openingstijden jammer op maandag gesloten. Prijzen aan de hoge kant.
Beoordeling melden
8 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden en communicatie is goed. Geleverde product voldoet niet altijd aan verwachting, niet noodzakelijk Baptist hun verantwoordelijkheid maar enige controle op de geleverde kwaliteit van de aangeboden producten zou het kaf van het koren scheiden.
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
10 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat het product niet aan de verwachtingen voldeed. Zou u contact willen opnemen met verkoop@baptist.nl en ons kunnen laten weten wat er mis is met uw product? Dan gaan we graag op zoek naar een oplossing voor u. Met vriendelijke groet, Team Baptist
1 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bsteling is na een week nog steeds niet binnen, de tijden die worden aan gegeven voor de levering worden niet nagekomen, nu twee dagen voor niets thuis gebleven. Dit is echt ver onder de maat
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
2 mei 2023
Wat vervelend om dit te horen. Ik kan me goed voorstellen dat u hier van baalt, vooral als u hiervoor thuis bent gebleven. Van onze vervoerder begrijp ik dat de bestelling vandaag gelukkig wel succesvol is afgeleverd. Het is goed dat u dit aan geeft zodat wij ook kritisch kunnen blijven naar onze verzendpartners.
20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
We wachten nog op de levering terwijl op de website stond als voorradig stond in de bevestiging na betaling dat het nalevering wordt zonder een datum.
Beoordeling melden
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Omdat ik niet thuis was heeft de bezorger het pakket onbeheerd bij de voordeur neergezet, Dit heeft daar zeker 2 dagen gestaan.
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
17 aug 2023
Dat is vervelend om te horen. Dat zouden de bezorgers van PostNL nooit ongevraagd mogen doen. Gelukkig is er zo te lezen niets ernstigs met het pakket gebeurd in de periode dat deze onbeheerd was achtergelaten. Met vriendelijke groet, Team Baptist
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slijpsteen Record Power maakt teveel omwentelingen voor CBN wielen. 2800 ipv 2000. En er is veel onbalans.
Beoordeling melden
27 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Send tracking info on time. Answer emails.
Beoordeling melden
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vlot geleverd echter verkeerd bersteld
Beoordeling melden
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering duurt iets te lang sorry
Beoordeling melden
Antwoord van baptist.nl
27 jul 2023
Bedankt voor uw review. U heeft helemaal gelijk, de levering duurde inderdaad te lang, daarvoor onze excuses. Het bleek dat één van de vijlheften die u besteld had, zoek is geraakt in het magazijn. U had hierover tijdig geïnformeerd moeten worden. Onze oprechte excuses, we proberen er alles aan te doen om te voorkomen dat dit soort zaken gebeuren, maar bij u hebben we dit niet waar kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Baptist
12 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden