shop.brouwerijdemolen.nl- Logo - Beoordelingen

shop.brouwerijdemolen.nl
Beoordelingen:

249 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden575 beoordelingen in totaal  

4,57
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
shop.brouwerijdemolen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geef vier sterren omdat eerdere bestellingen allemaal goed gingen. Laatste bestelling is een rommeltje, dit verdient eigenlijk 2 sterren. Een aantal bieren waren niet op voorraad. Daarom is de levering op hold gezet. Levering onbekend. Rest van de bestelling kwam in twee etappes. Hierover werd/wordt ook niet meet gecommuniceerd.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor shop.brouwerijdemolen.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(5)
(9)
Resetten
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

De levering is vlot en netjes maar bier is vlakjes

De levering is vlot en netjes. Het bier vinden wij helaas tegenvallen. Bijzondere smaken, dat zeker, maar voor wat we tot nu toe geproefd hebben vonden we het eigenlijk allemaal erg vlak. We missen de diepte in de smaak, de body van het bier. Jammer, maar voor ons geen herhaling.
Beoordeling melden
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een lang verhaal kort maken, heb 14 dagen op de bestelling moeten wachten, die ook nog eens incompleet geleverd werd. Antwoord op een eerste mail waar de bestelling bleef duurde een week. Geen enkele verontschuldiging vanuit het bedrijf. Zeer teleurstellende ervaring. 1 ster omdat het bier erg lekker is.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 jan 2024
Hi Suzan, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Groet, de klantenservice van De Molen
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Communicatie daar onderbreekt het aan. Een bierbox besteld. Moet tot nu toe nog geleverd worden. Contact gehad met klantenservice hierover. Gingen het uitzoeken. Mail gehad dat het pakket niet verzonden is. Bleek een bier niet op voorraad te zijn. Verder na die tijd geen reactie gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 jan 2024
Hi Andre, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Groet, de klantenservice van De Molen
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Broken beers / Damaged Box

The delivery arrived with 2 of the beers broken and the box heavily damaged. A little disappointing but the other beers were still great.
Beoordeling melden
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Echt compleet waardeloos...

Dit is al de derde review die ik invul, dus ben benieuwd of er nog wat mee gedaan wordt. 1) bestelling is niet goed afgehandeld. pakket werd niet geleverd op beloofde datum. Heb zelf na 2 dagen nagebeld en kreeg te horen dat de order tuseen wal en schip verdwenen was. Uiteindelijk maandagavond 22.00 uur pakket afgeleverd. 2) geleverd pakket is geen adventskalenderbox waarmee geadverteerd wordt, maar gewoon een bruine (itt tot witte doos zoals op de website) kartonnen doos met 12 cijfers erop. had beter een pakket van 12 flesjes kunnen kopen, was goedkoper geweest. Doos is van bruin karton, met grote adressticker erover geplakt, dus niet te gebruiken als sinterklaascadeau. 3) heb diverse malen gebeld met de Brouwerij om een en ander door te geven. belofte tot terugbellen wordt niet nagekomen, en op afhandeling van klacht heb ik ook nog niets gehoord. btw, heb eerdere review op de site ingevuld, maar die is ook nog niet geplaatst Zeer teleurstellend...
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
15 dec 2023
hi, Vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ik heb voornomen dat er inmiddels contact met je is opgenomen om je verder te helpen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, Brouwerij de Molen
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lekkere biertjes, waardeloos transport Budbee

Brouwerij de Molen heeft lekkere en bijzondere biertjes en heeft snel verzonden. Alleen de bezorgdienst Budbee waar De Molen mee samenwerkt is ronduit slecht! Eerste poging veel updates ontvangen dat hij er zo zou zijn, uiteindelijk bezorging is mislukt en komt een andere dag. Tweede dag wordt er om 22:45 !!! twee keer aangebeld en op mijn mobiel gebeld door een hardop telefonerende Arabische man. Hele huis in paniek. Derde dag, opnieuw poging tot bezorging maar op de avond bericht dat het weer is mislukt. Nu nog steeds niet ontvangen. Maar wat mij betreft wil ik het pakket ook niet meer. De Molen stop alsjeblieft met deze waardeloze partij en gebruik gewoon PostNL of DHL.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
3 okt 2023
Beste Sander, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Wij doen er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerders, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig kan leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. We hebben voornomen dat je pakket tijdens transport helaas schade heeft opgelopen. Er is een nieuwe order voor je aangemaakt en je pakket komt zo snel mogelijk naar je toe. Daarnaast gaan we dit terugkoppelen aan onze partner Budbee. Met vriendelijke groeten, Klantenservice De Molen.
BL
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vreselijk slechte levering. Het pakket zou op donderdag tussen 16.00 uur en 22.00 uur worden geleverd door Budbee. Ik krijg om 20.49 uur bericht we zijn er bijna. Ik wordt zelfs gebeld maar neem net te laat op. Terugbellen geen zin. Vervolgens ontvang ik het bericht Oh nee! Het is ons niet gelukt etc etc. Vervolgens zonder enige tijdsindicatie vooraf krijg ik op vrijdag om 16.29 uur bericht we zijn er bijna. Maar betwijfel of ik ooit via de site opnieuw zal bestellen :( MAAR HET BIER IS ECHTER HEERLIJK! NOG EVEN HET GEVOEL TERUG KUNNEN HALEN VAN HET BORFEST!
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
9 okt 2023
Hi Barbara, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Wij streven er naar om het pakket op de door jou gekozen tijd te laten leveren, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig levert. Daar hebben we helaas geen invloed op. Hopende op je begrip daarvoor en wij gaan dit terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Proost! Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas Budbee als bezorgdienst

Bestelproces ging prima, op een donderdag een zwik bieren besteld zodat de bieren vrijdag avond en desnoods zaterdag in huis zouden zijn. Helaas is de molen overgegaan naar een andere bezorgdienst (Budbee). Deze besloten uit zichzelf de bezorging maar te verplaatsen naar maandag i.p.v. vrijdag. Achteraf bleken ze ook nog eens geen zaterdagbezorging te doen. Dat is fijn met bier.. Uiteindelijk wel maandag geleverd en klacht serieus opgepakt door de molen. Ik hoop dat ze de keuze maken om weer terug te gaan naar PostNL, dit was geen prettige ervaring.
Beoordeling melden
JS
Johan S.
Leiden
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende ervaring

Bestellen op zich ging prima, kon zelfs aangeven wanneer het moest worden bezorgd, zelfs in de avond. Bezorgmoment aangegeven, kreeg ik op de dag van bezorging een bericht dat er helaas door omstandigheden niet kon worden bezorgd. Kan gebeuren, dus nieuw bezorgmoment afgesproken. Helaas weer een bericht dat er niet kon worden bezorgd, het pakket was beschadigd. De verkoper zou zijn geinformeerd en zou contact met mij opnemen, helaas is dit ook nog niet gebeurt. Ben inmiddels aardig teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
16 okt 2023
Hee Johan, Ik heb voornomen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Hopelijk ben je tevreden met de uitkomsten van dit gesprek. Onze excuses voor het ongemak en wij zullen dit gaan terugkoppelen aan onze partner Budbee. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Groet, De klantenservice van Brouwerij De Molen
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gewoon veel te laat geleverd

Gewoon veeel te laat geleverd. Vrijdags besteld, aangegeven bij de bezorgopties bezorgen op de volgende vrijdag. Hadden ze de tijd om de Black Friday leveringen te doen. Al wat er kwam, nakkes nada. Gebeld maar antwoord was ook vaag en weinig overtuigend. Uiteindelijk de dinsdag geleverd. Beetje jammer. Vorige leveringen waren wel prima, zonder bezorg optie. Dus, geef niet aan om het later te leveren want blijkbaar verdwijnt het dan in het verdom hoekje.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
14 dec 2023
Hi Eric, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij doen er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerders, maar helaas zien we het wel eens voorkomen dat de vervoerders onze pakketten niet tijdig leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. Wat betreft de klantenservice zijn wij constant bezig om de service optimaal te maken, we zullen je feedback hierin meenemen. Hopelijk heb je ondanks de te late levering toch kunnen genieten van je bestelling. Proost! Groet, Brouwerij De Molen
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Non-Trusted shop

Het is vast lekker bier, maar het komt maar niet. ik heb het bij een jarige laten bezorgen op vrijdagmiddag/avond. Gisteren zou het bezorgd worden, zes dagen later, maar toch ook weer niet, blijkt uit email van half elf 's avonds. <isschien vandaag? Dat is niet mijn idee van betrouwbaarheid. Non-Trusted shop
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
24 okt 2023
Hee John, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij gaan je feedback meenemen en terugkoppelen aan onze vervoerder. Groet, klantenservice van De Molen.
1 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan voor 3 cadeau pakketten special bier a 10 flesjes. Leuk om aan 3 personen cadeau te geven. Helaas ontving ik een grote doos met 30 flesjes. Bij navraag bij de Klantenservice om 3 doosjes op te sturen, heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Beoordeling melden
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling ook in tweede instantie niet goed geleverd.

Ik bestelde twee bierpakketten en een hoodie. In eerste instantie ontvang ik slechts één bierpakket. Nadat ik contact op had genomen met de klantenservice en om de rest van de bestelling vroeg, kreeg ik ook het tweede bierpakket maar nog steeds niet de hoodie.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
5 dec 2023
Hee Heinco, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. De hoodie sturen we naar je op zodra deze weer op voorraad zijn! Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, de klantenservice van De Molen
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Week wachttijd?

Meer dan een week geleden besteld, nog geen verzendbevesteging ontvangen. Nergens op de site staat aangegeven dat bestellingen langer kunnen duren of iets dergelijks. Dus nu kijken hoelang het gaat duren...
Beoordeling melden
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het inwisselen van cadeaubonnen werkt niet. Ik had één niet werkende cadeaubon en ben bijna 4 weken aan het heen en weer mailen geweest om de cadeaubon werkend te krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
14 dec 2023
Hi Maurice, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Groet, Brouwerij De Molen
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

slechte klantenservice

Levering zou na 1 dag geschieden. Melding dat pakket beschadig is en dat er contact opgenomen zou worden nu een week later geen nieuws en geen bierpakket.
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
24 okt 2023
Hee Justin, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, de klantenservice van De Molen.
19 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending

Mijn pakket zou een week geleden geleverd worden maar heb niks ontvangen. Krijg vervolgens geen antwoord op belletjes en emails
Beoordeling melden
Antwoord van shop.brouwerijdemolen.nl
21 aug 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ik heb onze klantenservice gevraagd zo snel mogelijk contact met je op te nemen om een passende oplossing te bieden. Helaas hebben wij niet altijd invloed op de verzending via onze vervoerder, Budbee in dit geval. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Brouwerij De Molen.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Budbee is heel naar. Alleen avond bezorging en dit was een zakelijke bestelling en dat kan alleen overdag bezorgd worden.
Beoordeling melden
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Prima bier, matige bezorgpartner

Prima bier, goede verpakking maar vreselijke slechte ervaring met bezorgpartner Budbee. Komen bezorgafspraken niet na.
Beoordeling melden
25 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Budbee is een absoluut waardeloze bezorgdienst
Beoordeling melden