Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
15 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Boerenjuweel is redelijk goed en is smaakvol.
De overjarige kaas is ook goed.
Helaas vond ik de jonge kaas niet goed smaken, dan wat ik eerder gewend was; de kaas voelt een beetje hard aan, net alsof het belegen kaas is. Het smakelijke en smeuïge van jonge kaas proef ik hier helemaal niet meer in, wat echt jammer is. Ik had er echt meer van verwacht. Zonde.
Wat ik ook zonde vind, is, dat de telefoon NIET wordt opgenomen; heb verscheidene keren geprobeerd, maar telefoon wordt niet beantwoord. Dat is jammer, want dan kan er vooraf duidelijke afspraken gemaakt worden en toelichting gegeven op bepaalde vragen. Toch blijf ik jullie klant, want er kan altijd nog verbetering komen ook met bepaalde suggesties. Wie weet ? Toch bedankt voor de 3 verzoeken, waarvan 2 werden gehonoreerd! Veel succes en fijne feestdagen toegewenst ! Rob Hall.
Der Käse schmeckt gut, aber Ich ziehe 1 Stern ab für den schlechten Service: Auf mehrere Anfragen keine Rückmeldung, erst als ich deutlicher wurde, bequemte man sich, mir zu antworten. Ich ziehe einen weiteren Stern ab für das Vorgehen beim Abwiegen: Bei einem Stück fehlten 50 g. Mir wurde erzählt, dass sich das ausgleichen würde, da bei anderen Stücke mehr dran war. Wenn es sich um 1 o. 2 g handelt, kein Thema, aber die Firma kann doch nicht bestimmen, von welchem Käse sie mir mehr / weniger geben. Wenn das die Masche ist, weniger vom billigen Käse und mehr vom teuren, läppert sich das auch bei einer großen Zahl von Kunden. Ich will hier eindeutig der Firma kein Fehlverhalten unterstellen, aber ich finde das nicht in Ordnung und es hinterlässt keinen guten Eindruck bei mir. Schade!
Kundenservice geht anders.
Automatische Übersetzung:
De kaas smaakt goed, maar ik trek 1 ster af voor de slechte service: geen reactie op verschillende vragen, pas toen ik het duidelijker maakte vonden ze het prettig om mij te antwoorden. Ik trek nog een ster af voor de weegprocedure: Bij één stuk ontbrak 50 g. Er werd me verteld dat dit zou worden verrekend omdat er meer in de andere stukken zat. Als het 1 of 2 g is, geen probleem, maar het bedrijf kan niet beslissen van welke kaas ze me meer/minder geven. Als dit de zwendel is, minder van de goedkope kaas en meer van de dure, zal het zelfs bij een groot aantal klanten optellen. Ik wil het bedrijf niet beschuldigen van iets verkeerds, maar ik denk niet dat het klopt en het laat geen goede indruk op me achter. Wat jammer!
Klantenservice is anders.
Als eerste is zijn de kazen van uitstekende kwaliteit en hebben een heerlijke smaak lekker vol romig. Maar uiteraard ligt dat wel aan welke soort kaas je koopt.
Ze hebben een uitstekende service en leveren snel aan huis.
Beoordeling melden
1 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
De kaas is heerlijk . Maar de administratie was iet optimal veel telefoon en e-mail verkeer voor 1 bestelling. In jet verleden liep alles correct
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.