campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

443 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.787 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

11 jun 2023

All other sites made it easy to unsubscribe, but not CAMPZ!

I have bought something from CAMPZ only one time, but for many years i can not get rid of their newsletters. I do not want them, i do not need them, i do not like them. All other sites made it easy to unsubscribe, but not CAMPZ!
Stop met adviesprijzen van duizenden of honderden euros zodat je 95% korting kan geven en alsnog op de eigenlijke adviesprijs uitkomt. Pure misleiding. Buiten dat is de service en levering goed voor zover ik dat ervaren heb.
helaas kwam het product kapot aan. De draden van de bestelde aclima woolnet waren niet goed gevlochten en zijn binnen de kortste keren gebroken. Ik heb daarover de klantenservice tevergeefs benaderd. Geen reactie
24 mei 2023
Moet veel te lang wachten op mijn bestelling. Producten zijn divers en goed maar ga over 2 dagen op reis en de wandelspullen zijn dan helaas te laat. DPD helpt Campz niet aan goede klantervaring
2 nov 2023
Geen product ontvangen na 5 dagen, geen beloofde update ondanks toezegging en nog steeds geen producten. Wordt aan lijntje gehouden want is verdacht stil vanuit Campz.
3 sep 2023
Bestelling wordt verlaat uitgeleverd wegens 'plotselinge' drukte. Melding wordt verstuurd vlak nadat de bestelling is gedaan. Niet netjes om zo met kopers om te gaan.
20 aug 2023
Regeren op een retour zending en terugbetalen! Het pakket is nu zes dagen bij jullie binnen en ik krijg geen enkel bericht laat staan geld terug
XX
14 nov 2023

Lang wachten op je geld retour

Inmiddels zijn we 16 dagen verder sinds de melding dat ze mijn retour hebben ontvangen, van de terugbetaling heb ik nog niets gezien of gehoord
27 aug 2023
Ik zou binnen 2 dagen de tent hebben en nu heb ik m nog steeds niet ontvangen. Ik weet niet of ik de tent op tijd ga krijgen!
6 okt 2023

Klant informeren bestelling verzending

Klant informeren bestelling m.b.t. vertraging etc. Nu weet ik helemaal niks en vanaf vorige week maandag aan t wachten
Antwoord van campz.nl
10 okt 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas was uw trackinglink niet bijgewerkt, we worden hier zelf niet over geïnformeerd en helaas hebben we niet de mogelijkheid om alle trackinglinks van klanten te volgen, het pakket is binnen 3 werkdagen verzonden, helaas ligt de fout en vertraging bij de vervoerder. Het lijkt erop dat één van onze collega's u al geholpen heeft. Met vriendelijke groeten Uw Campz Team
2 nov 2023
ik helemaal ( nog) niets ontvangen hoe kan ik dat dan beoordelen? En de verzendlink werkt ook niet.
29 mei 2023
Ik heb tot twee maak toe contact gezocht over mijn bestelling en geen enkele reactie ontvangen.
6 jun 2023
Er wordt gevraagd naar een beoordeling terwijl mijn bestelling nog steeds niet is geleverd!
4 sep 2023
Levering duurt veel en veel te lang ! Al bijna 2 weken nu en jog steeds niets ontvangen
2 sep 2023
Afspraken worden niet nagekomen. Lever tijd te lang. Op mail wordt niet gereageerd!
26 mei 2023
Eerlijk alles terug betalen. en niet alleen het goedkoopste shirt van 13,99
Antwoord van campz.nl
2 jun 2023
Beste Marieke, De terugbetalingen werden in delen gedaan waarvan het goedkoopste shirt het eerste was. Met vriendelijke groet, Uw Campz team
Een week geleden schoenen besteld, ze zijn nog steeds ergens onderweg??
3 sep 2023
Nog steeds niet ontvangen en trackandtrace DPD verandert niet
13 jun 2023
3x klantenservice geprobeerd te bereiken geen terugkoppeling.
26 aug 2023
Ik kan niets beoordelen, ik heb nog steeds niets ontvangen.