campz.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor campz.nl

4.27/5.00

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Had mijn bestelling snel nodig. Wegens vertraging zou het langer gaan duren. Fantastisch, vriendelijk en zeer snelle service van de klantenservice betreft er uiteindelijk -blijkbaar- toe geleid dat alles in het werk is gezet het pakket zo snel als mogelijk te verzenden want het pakket kwam zelfs 2 dagen eerder dan verwacht aan Super service, super bedrijf en absoluut mijn steun
Verder lezen

Heb net een beoordeling ingevuld hierover bij GOOGLE. Er is vanalles mis gegaan bij deze bestelling. Verdere details als daar behoeft aan is wel vertellen. Eerst verkeerde schoenen gekregen, dit gemeld bij CAmpz, kreeg toen wel de juiste schoenen alleen de maat was niet goed, deze teruggestuurd, moet het geld nog terug krijgen. De verkeerde schoenen heb ik nog steeds hier staan. En kosten gemaakt

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over campz.nl

Sorteren relevantie
Na 7 dagen mijn besteling binnen. De tijd tussen bestellen en een e-mail met de track en trace was al 6 dagen dat is jammer en schept geen vertouwen. Telefonisch niet bereikbaar. Tevreden met producten. Betere klantenservice en naar mijn mening 3 dagen is max om te leveren
Snel, goede en correcte beschrijving, snelle levering. De kleur was eerst nog onduidelijk maar bleek bij levering precies wat we wenste. De gegevens over de lengte van het vest waren ons niet duidelijk. Achteraf ook nog goed. Daarom een 9.
snel door jullie verzonden, maar veel te laat geleverd door dpd.ze maken reclame voor snelle levering, 700 km van eindhoven binnen 1 dag, maar dit duurde 5 dagen.dpd goedkoper dan anderen die wel snel leveren?
Het artikel was prima verpakt en was wat ik er van verwachtte. Ik werd door DHL prima geïnformeerd mbt de leverdatum,alleen het tijdstip had wat preciezer gemogen ipv voor het einde van de dag.
Altijd netjes verpakt, meestal komt de bestelling binnen aangegeven tijd. soms stuur ik dan een bericht en komt de bestelling alsnog heel snel binnen. Over het algemeen heel tevreden
De twee schakelaars zijn keurig verpakt aangekomen en zien er prima uit. Tip: probeer wat minder plastic te gebruiken voor de verpakking.
Goede stoelen, goede verpakking, snelle verzending. Wel summiere communicatie en onduidelijk van welke winkel. maar dat is geen probleem.
10. Uitstekende service ook retour service naar behoren en snel afgehandeld. (In corona tijd) Producten als verwacht We blijven klant!
Prima schoen. Gaat/Is retour gezonden ivm de maattabel klopt niet. De schoen is behoorlijk te grot uitgevallen. Helaas.
Vandaag bestelling ontvangen Zag er precies zo uit als op de site. Heel mooi. Pasvorm prima Zijn heel tevreden.
Snelle verzending, product zoals omschreven. Verpakking was beschadigd bij aankomst. Product ongeschonden.
De levertijd, ik wacht nu al een week op 2 t-shirts, ook de vorige bestelling liet lang op zicg. Wachten
Het tijdstip van de bezorging is op het allerlaatste moment zodat we er niet op kunnen rekenen
Zocht stevige vouwstoel en gevonden. Is inderdaad stevig, compact om te dragen en zit lekker
Groot assortiment, in het algemeen een scherpe prijs, snelle levering en goede service
Duidelijke internetsite, goede producten tegen goede prijs, leuke aanbiedingen.
1e ervaring met campz is goed. Aantrekkelijke prijs, goede levering en op tijd
Fijne klantenservice, hoogwaardige producten, snelle levering
Ruime keuze, aantrekkelijke prijzen en levering goed.
Toegankelijke site. Snelle levering uit Duitsland.