campz.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor campz.nl

4.08/5.00

527 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb schoenen besteld, maar die bleken toch net te klein. Ze waren er binnen 5 dagen, en het retour sturen ging makkelijk. Geld is inmiddels binnen. Heb daarna grotere besteld. Ik ben zeer tevreden over service etc. Een webwinkel waar ik geen ervaring mee had, maar nu iedereen durf te zeggen dat ik tevreden ben over deze winkel en haar service.
Verder lezen

Een week geleden heb ik besteld en ik verneem niets over wanneer verzending plaats zal vinden. Er staat continu: 'bestelling wordt verwerkt'. Het wordt toegeschreven aan Corona, maar met mijn vorige bestelling, een jaar geleden, ging het precies zo. Daarom wilde ik eerst niet bij Campz bestellen. Want wat heb je aan een regenbroek als die niet bezorgd wordt. En de betaling moet wel meteen plaatsvinden. Het kan zijn dat er vertraging optreedt, maar vertel de klant dan wanneer er wel geleverd wordt. Nu hoor je helemaal niets. De volgende keer bestel ik niet meer bij Campz. Vriendelijke groet.
 Antwoord van campz.nl
Het spijt ons erg te horen dat u negatieve ervaringen heeft bij het bestellen van producten via onze site. Vanwege zeer hoge drukte zijn onze levertijden momenteel langer dan normaal. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt momenteel nog altijd verwerkt in ons magazijn. Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u een opvolgemail met daarin een trackingcode. Naar verwachting ontvangt u de bestelling binnen een paar dagen.

Antwoord van campz.nl
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over campz.nl

Sorteren relevantie
Belofte levering 6-8 werkdag en na een week heb je niet het idee dat aan je koop ook maar iets gedaan is. Klantenservice reageert gelukkig binnen 1 dag met vaag verhaal over drukte. Aangegeven dat als ik het pakket niet op dag 8 ontvang, het pakket retour gaat en dat is zonde van de kosten voor hun. Levering door UPS dus op dag 8, was niet thuis dus meteen naar afhaalpunt. In dit geval ok, want dagen erna was ik niet thuis zoals gemeld. Jammer dat UPS geen enkel tijdvak afgeeft. Het enige dat je ziet is dat om 06.00 uur het pakket in Amsterdam is .... en dan ineens is het geleverd.
Op dit moment nog steeds niets ontvangen. Wel drie mailtjes dat het vertraagd is. Maar wees duidelijk wanneer er wel geleverd wordt. Je weet nu alleen dat je niets weet of de bestelling moet annuleren omdat het al te lang duurt.
Deze crocs teenslippers als vervanger van precies dezelfde teenslippers Was blij dat ze er nog waren, precies dezelfde maat besteld.....maar deze zijn toch groter en breder! Jammer!
Snellere levering Dan verwacht. De prijs in de sale van het badpak was top. Scheelde 25 euro in vergelijking bij andere shops!
Prima webshop. Ik koop er wel vaker. Vaak goede prijs-kwaliteitverhouding. Groot assortiment, en een eigen merk.
Prima service. Helaas een verkeerde maat besteld, maar keurig opgelost en snel mijn geld retour ontvangen.
na problemen met administreren van de bestelling, daarna dubbel afgezonden. Geld snel terug gekregen.
Heerlijk een hoofdband. Voor het prachtige herfst weer dat gaat komen.
snelle service: ook snel een aantword gekregen. Top service.
Prima levering en de goederen zijn goed conform verwachting
Levering en materialen goed. Uitleg op de site wat mager
Vlotte levering, prima product tegen een prima prijs.
Hele snelle levering,waarvoor hartelijk dank
Scherpe prijs en snelle bezorging.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Prima materiaal goede pasvorm
Goede en snelle levering.
Snelle verzending
snelle levering