campz.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor campz.nl

4.02/5.00

522 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De levering ging sneller dan op de site stond aangegeven. Het product werd vanuit Duitsland verstuurd vandaar de wat langere levertijd. Het produkt, een jas, was goed verpakt. Ik ben blij met mijn jas en met de snelle afhandeling van mijn bestelling.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een week geleden heb ik besteld en ik verneem niets over wanneer verzending plaats zal vinden. Er staat continu: 'bestelling wordt verwerkt'. Het wordt toegeschreven aan Corona, maar met mijn vorige bestelling, een jaar geleden, ging het precies zo. Daarom wilde ik eerst niet bij Campz bestellen. Want wat heb je aan een regenbroek als die niet bezorgd wordt. En de betaling moet wel meteen plaatsvinden. Het kan zijn dat er vertraging optreedt, maar vertel de klant dan wanneer er wel geleverd wordt. Nu hoor je helemaal niets. De volgende keer bestel ik niet meer bij Campz. Vriendelijke groet.
Antwoord van campz.nl
Het spijt ons erg te horen dat u negatieve ervaringen heeft bij het bestellen van producten via onze site. Vanwege zeer hoge drukte zijn onze levertijden momenteel langer dan normaal. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt momenteel nog altijd verwerkt in ons magazijn. Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u een opvolgemail met daarin een trackingcode. Naar verwachting ontvangt u de bestelling binnen een paar dagen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over campz.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Tot nu toe altijd goede ervaring gehad t.a.v. Producten en levering. Nu helaas een slechte ervaring. Een product geretourneerd en helaas geen teruggave gehad van mijn geld. Ik vind dat de communicatie erg moeizaam verloopt via email. Helaas geen telefonisch contact mogelijk. Erg jammer.!
Bij mijn bestelling was 1 artikel vergeten. Na een mailtje aan de klantenservice werd dit direct nagezonden. Pas als iets een keer mis gaat (wat altijd kan gebeuren), geeft de wijze van afhandeling aan hoe het gesteld is met de service: prima dus!
Fijne kleding, heerlijk om te dragen en mooi bovendien, kwaliteitsartikelen! De levering duurt meestal wat langer, maar ik heb begrepen dat artikelen regelmatig uit Duitsland moeten komen.
Prima site. Overzichtelijk. Mooie spullen. Jammer dat de optie om direct bij een UPS leverpunt op te halen ontbreekt. Nu moet je er voor thuisblijven...
Goed adres voor de kampeerder en buitensporter!Tent en footprint vlot geleverd.
Proberen om sneller te leveren. Wacht al 6 dagen op een pakketje.
Gewoon goed. Fijne prijs en binnen gestelde termijn geleverd
Pakketen snel (vanuit Duitsland) en goed verpakt geleverd.
Prijs is goed en er wordt snel geleverd.
Superservice! 100% Betrouwbaar bedrijf!
Mooi product, levering binnen en week
Volgens verwachting
Snelle levering.
alles als beloofd
Helemaal toppie!
Super service!
Snelheid site
Antwoord van campz.nl
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de service.