campz.nlBeoordelingen

Friedrichstrasse 6
70174 Stuttgart
Duitsland
Amtsgericht Stuttgart HRB 741359
Dr. Hans Dohrmann (CEO), Thomas Spengler (CCO)

Beoordelingen voor campz.nl

3.89/5.00

508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Besteld wandelschoenen dames Hanwag Tatra II GTX. Op advies van Campz 1 maat groter besteld dan mijn confectiemaat. Helaas had ik 1,5 maat groter moeten bestellen. De schoen valt erg klein en ook smal. Ik heb zelf een smalle voet dus voor mij geen probleem maar heb je een normale of brede voet dan deze zeker niet bestellen. De schoenen werden wel snel geleverd, namelijk met 1 week. Vind ik heel netjes. Ik hoop dat ik snel mijn geld retour krijg en dan ga ik zeker dezelfde schoenen bestellen maar dan een half maatje groter.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Een week geleden heb ik besteld en ik verneem niets over wanneer verzending plaats zal vinden. Er staat continu: 'bestelling wordt verwerkt'. Het wordt toegeschreven aan Corona, maar met mijn vorige bestelling, een jaar geleden, ging het precies zo. Daarom wilde ik eerst niet bij Campz bestellen. Want wat heb je aan een regenbroek als die niet bezorgd wordt. En de betaling moet wel meteen plaatsvinden. Het kan zijn dat er vertraging optreedt, maar vertel de klant dan wanneer er wel geleverd wordt. Nu hoor je helemaal niets. De volgende keer bestel ik niet meer bij Campz. Vriendelijke groet.
Antwoord van campz.nl
Het spijt ons erg te horen dat u negatieve ervaringen heeft bij het bestellen van producten via onze site. Vanwege zeer hoge drukte zijn onze levertijden momenteel langer dan normaal. Onze excuses hiervoor. Uw bestelling wordt momenteel nog altijd verwerkt in ons magazijn. Zodra uw bestelling klaar staat voor verzending ontvangt u een opvolgemail met daarin een trackingcode. Naar verwachting ontvangt u de bestelling binnen een paar dagen.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over campz.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Redelijk trage levering, daar werd goed over gecommuniceerd. En door Corona zijn alle pakketdiensten vertraagd. Verder was het pakket prima verpakt, de produkten ook prima verpakt en goed geprijsd. Ik ben helemaal tevreden en durf daar, ondanks negatieve reviews, toch in de toekomst wel weer te bestellen.
De serviceafdeling reageerde adequaat op mijn verzoek om de verzending te controleren, omdat deze ergens bleef liggen. Dit werd snel opgepakt door de serviceafdeling en binnen 2 dagen had ik alsnog mijn bestelling in huis.
Waarschijnlijk CAMPZ is een goed bedrijf , helaas levering van producten met UPS duurt erg lang .... Als mag ik advies aan CAMPZ geven ... Doe zaken met PostNL ... altijd snel en PostNL heeft goed klantservice .
Antwoord van campz.nl
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over de leverdienst. Wij werken samen met verschillende leveranciers. Helaas kan u de leverancier voor een bestelling niet kiezen. Dit wordt automatisch bepaald op basis van de inhoud en de afmetingen van het verzendpakket.
Duidelijk bestelproces. Vermeld op de site wat de benaming van de schoenen inhoud: wat betekent Hanwag Tatra II . Waar staat de II voor? Maat uitleg bij het product zou wenselijk zijn.
Ik verbaas me over het groote assortiment van outdoor producten. Goede service. Helaas nu niet, door de drukte, maar ander heb ik het nog snel in huis ook
Fijne wandelschoenen, dag van bezorging 1 keer gewijzigd, maar dat werd goed gecommuniceerd. We werken toch thuis in coronatijd.
Fijn dat ik bericht kreeg dat de levering wat langer zou duren wegens een groot aantal binnengekomen bestellingen.
Producten van het eigen merk CAMPZ gekocht. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Bezorging ook prima geregeld.
Mooie producten, goede communicatie, levering ok, helaas was de opbergbox kapot bij aflevering.
Jammer dat alle drie de producten in drieeen werden geleverd. Drie maal dpd aan de deur.
Goede site. Verzenden duurt wel wat langer maar begrijp in deze tijd.
Uitgebreid assortiment, gemakkelijk uitzoeken en bestellen.
Producten zijn prima bezorgd, maar het duurde wel een week.
mooie duidelijke website en regelmatig leuke aanbiedingen
Als ik bij jullie wat bestel weet ik dat het goed komt !
Communicatie over verzending zou wat beter kunnen zijn.
De site wat duidelijker maken. Verder alles perfect
eerste keer besteld en meteen zeer goed bevallen.
Mooi artikel ,netjes geprijsd en snel afgeleverd