campz.nl- Logo - Beoordelingen

campz.nl

443 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.787 beoordelingen in totaal

Ten aanzien van de site van Campz: duidelijke en accurate productinformatie aangeboden op overzichtelijke wijze. Bij het instellen van filters bij zoeken zou activeren pas na selecteren van samenstel van filters plezieriger werken (dus niet telkens gelijk al na selecteren van een nieuw filter). Sorteringen en prijsstelling: met even zoeken kan je binnen de zeer ruime sortering vinden wat er nodig is. Daarbij is eventueel de adviesprijs te betalen voor noodzakelijke items waarvan de aanschaf niet kan wachten. Bij een behoorlijk aantal artikelen is de vraagprijs bij campz wat plezieriger. En in de opruiming is campz niet scheutig met afprijzen. Betaling: enige optie ten tijde van mijn laatste bestelling was om met creditcard te betalen. Campz zou er (nog) harder aan moeten werken om bij NL-site mogelijkheid van betaling via ideal ook weer te kunnen bieden. Levering: uitlevering is zondermeer snel. Leveringsinfo van bezorger (dpd) is behoorlijk, maar zou nog iets beter kunnen.

22 nov 2023
1) Telefonisch niet te bereiken, pas op! Dit bedrijf is of gaat wellicht failliet. . 2) Website klopt niet: dingen die op voorraad zijn, blijken dat toch niet te zijn. . 3) De kortingscode die eraf zou moeten gaan, gaat er niet af. . 4) contactformulier werkt ook niet: je moet verplicht een bestelnummer invoeren dat ik nog niet heb. . 5)Plus de "I'm not a robot" werkt maar 1x. Wacht je te lang, mag je weer helemaal terug en alles opnieuw schrijven. . 6) We krijgen al heel lang een voicemail te horen met "wegens een technische storing is onze klantenservice is momenteel niet bereikbaar". Dit blijft maar aanhouden. Je zou gaan vermoeden dat ze failliet zijn, of failliet dreigen te gaan.

Beoordelingen voor campz.nl

PP
P. P.
Brunssum
6 jun 2023
Normaal krijgt CAMPZ van mij alle 5sterren. Maar, helaas is er dit keer iets gigantisch mis gegaan. Het geleverde artikel is ABSOLUUT!! niet wat ik besteld heb, het voldoet evenmin aan de beschrijving en is helemaal niet gelijk aan de afbeelding. Dat vind ik ERG VERVELEND! Omdat ik altijd erg tevreden over CAMPZ ben, geef ik toch 5 sterren, want ik heb alle vertrouwen in een goede oplossing.
BV
29 jun 2023
Bestelling was vlot geleverd, terwijl in e-mail de dag na de bestelling werd gezegd dat het wat langer ging duren was de levering een dag later in alle vroegte. Helaas waren beide slippers niet prettig aan mijn voeten. Terugzenden ging perfect. Terugbetaling in 2 keer, maar alles tiptop! Blijven dus bij mijn favorieten/betrouwbare winkels staan!
27 sep 2023
Goede prijs, maar...! Helaas is het altijd afwachten of en wanneer het pakket komt. Je krijgt na de bestelbevestiging geen enkel bericht over de voortgang. De vervoerder is de eerste die zich weer meldt. Ik heb nu genoeg 'ervaring' dat het wel goed zal gaan, maar de communicatie rond bestellingen doen heel veel webwinkels 100% beter.
9 mei 2023
Best Fjällräven Pants catch for me. Got great summer pants, with one third of a price at Fjällräven store. Also the Regata polo shirt was a really good deal. And to be honest I was surprised by total contrast of delivery quality compared to last year, they improved a lot. Recommend to anyone in EU.
27 okt 2023

Mooie regenbroek, valt wel ruim.

De regenbroek is super, alleen met wat te groot. Voor fietsen prima, maar voor wandelen echt te groot. Ik dacht dat XL overeenkwam met maat 42, maar in het label zie ik EU46 staan. Misschien zelf niet goed gekeken. Voor het wandelen ga ik voor een maat kleiner.
RH
R,A, H.
Voorburg
4 aug 2023
uitstekende producten en assortiment . Qua prijs zijn de aanbiedingen cq kortingen marginaal.Goed zoeken naar echt goede aanbiedingen, maar dat kost tijd,waarin je verleid wordt om toch iets te kopen wat je eigenlijk niet nodig hebt.Slimme marketing!
JV
Jeroen v.
Amsterdam
24 okt 2023
Snelle levering en prima producten. Wel vreemd: extra producten besteld om aan geen verzendkosten te hebben, komen deze producten in aparte verzending.... Dat kan efficiënter (kosten/ proces) volgens mij!?
23 nov 2023
Sturen op wat beloofd is . Betalen met ideaal of klarna zou wel fijner zijn. Nu alleen creditkaart. Retour gestuurde schoenen is kosteloos! Fijn. Communicatie met klantenservice duidelijk en eerlijk
23 sep 2023

Prima kwaliteit en redelijk snelle levering

Prima kwaliteit en redelijk snelle levering. Beter zal het zijn als de verkochte waren beter passen in de verpakking en niet in een veel te grote doos. Doos was ook deels gescheurd bij aankomst.