traumapet.nl

635 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

24 feb 2024
Oortjes opgeknapt
Snel geleverd
Goed product!
27 jan 2024
Werkt snel bij onze hond. Vind heet flesje lastig te gebruiken lekt erg
Top service, super snelle verzending!
9 jul 2023
Fijne produkten! Maar, in de post.nl app stond dat we het pakket al hadden moeten hebben. (In de brievenbus bezorgd, ik was de hele dag thuis en niets ontvangen. Het lag ook niet bij de buren. Het antwoord van Traumapet was: hier kunnen wij ook niets aan doen. Gelukkig werd het pakketje 2 dagen later alsnog bezorgd, maar de service laat dus wel een steekje vallen.
28 aug 2023
Huidspray besteld en nu 1 x gebruikt. Ruikt heerlijk, ik denk dat het ook erg goed is voor de vacht/huid. Onze teckel eerst gewassen om vlooien te verwijderen (huis en mand schoon gemaakt) en daarna ingesprayed maar helaas springen de vlooien nog steeds op hem...wellicht dat het met vaker gebruiken minder wordt...
3 dec 2023
Het is heel fijn dat het per brievenbuspakje verstuurd wordt. De huidcreme bevalt goed maar ik kan in zo'n korte tijd niet zeggen of het ook constante verbetering gaat geven. Huid is in ieder geval nu stuk zachter en soepeler. Vind de tubetjes wel wat klein. Gelukkig had ik er 2 besteld.
1 jul 2023

Oogdruppels hond.

Wij hebben de oogdruppels besteld voor onze hond, omdat ze zoveel last had van slijmerige oogjes en traanstrepen. Het lijkt nu al stukken minder na een week gedruppeld te hebben. Het flesje is alleen niet heel handig in gebruik, dat is het enige nadeel.
20 okt 2023
Deze vraag kwam net iets te vroeg. Ik had het product net in huis.Nu ik twee weken de oordruppels gebruik gaat het beter. Dus ik ben tevreden! Groetjes, o.j.sutter.
23 sep 2023
Simpel om order te bestellen. Negatief. De aflever datum niet zoals beloofd. Voor mij geen probleem want er was geen haast bij.
20 okt 2023

oordruppels

Binnen een paar dagen merkte ik al verschil bij skye met zijn oren is nu een heel andere hond veel releaxter
26 mei 2023
Goed verpakt . Goed product. Het ontvangen van het pakket duurde langer dan er op de site wordt meegegeven.
11 nov 2023
De huidcreme werkt goed voor jeuk en roodheid ...met deze creme houd je het goed onder controle
Snelle levering van de oordruppels! Het is wel moeilijk om goed te druppelen met het flesje.

Het kan beter

Het was snel, maar ik heb twee producten besteld en kwam alleen maar eentje
Antwoord van traumapet.nl
1 jan 2024
Goedemorgen Joice, Onze excuses nogmaals voor het ongemak. We hebben reeds contact gehad via de mail en als het goed is heeft u het 2e product inmiddels ook thuis. Gelukkig nieuwjaar! Groetjes, TraumaPet NL Team 🐕🐈
15 aug 2023
De uitleg hoe te gebruiken en de acceptatie door de hond. Geen bijwerkingen.