traumapet.nl

623 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.268 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 feb 2022
traumapet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Mijn Amerikaanse bulldog van bijna 12 jaar met allergie heeft al zijn hele leven op en aan last van zijn oren. 2 jaar geleden bleek dat hij resistent was tegen alle oormedicatie. Toevallig kwam toen traumapet op ons pad en na alle positieve reacties een flesje besteld. Dit spul werkt echt top! Het geeft vrijwel meteen verlichting. Ik gebruik het nu als onderhoud. Mocht het toch weer opspelen dan gebruik ik het weer dagelijks en zijn de klachten binnen no-time over. Let wel op met de oordruppels. Deze zijn bruin en waterig, dus buiten druppelen is beter ivm het kopschudden. Pas geleden had hij last van zijn oog: rood, zwelling, oog dichtknijpen en tranen. Oogdruppels van de dierenarts geprobeerd en deze hielpen niet. Traumapet oogdruppels besteld op vrijdagmiddag om 15:00 uur en de volgende ochtend al binnen. Een uur na het druppelen had hij zijn oog weer open. Twee keer daags gedruppeld en na 2 dagen de klachten bijna volledig verdwenen. De druppels op een wattenschijfje en de bruine traanstreep schoonmaken haalt het bruine ook snel weg. Het is wel een klein flesje van 10ml dus is snel op. Oog en oordruppels topmiddel!

9 sep 2023
De vlooienpoeder heeft en geeft totaal geen resultaat ,vreselijk ,elke dag toch nog 20 vlooien en dat bij elk 2katten ,foto toont slechts nu 3 vlootjes want de katten zijn al weggesprongen v schoot met deze temperaturen . Bah en dacht nog wel zo goed bezig te zijn met n NIET zo chemisch middel..(als dat met het onlangs bestelde en ontvangen anti oorsmeeiddel ook zo afloopt ….😏

Beoordelingen voor traumapet.nl

Super oordruppels

Mijn hondje had heel veel last aan de binnenkant van haar oor hee erg rood en heel veel jeuk weken bezig geweest om het op te lossen wat niet lukte jullie oordruppels besteld echt waar na 3 keer druppelen al verbetering echt waar ik ga er voor zorgen dat ik het altijd in huis zal hebben het werkt super

Niets op aan te merken.

Producten zijn netjes verpakt en in een stevige verpakking verzonden. Het was ook zeer snel in huis. Via de mail goed op de hoogte gehouden van het proces. Dus ben zeer tevreden. Nu hopen dat het product ook goed werkt dat is nog even afwachten
16 mrt 2024

Producten

Vachtspray: laat een gele schijn op witte hondenvacht, wel effectief Oogdruppels: optie groter formaat voorzien. Weinig effect voor traanstrepen Oordruppels; effectief maar gele kleur moeilijk op witte hondjes.

Perfect service

Wij hadden per ongeluk een verkeerd product besteld. Na retourzending kregen wij snel ons geld terug. En het goede product hebben wij na een nieuwe bestelling snel ontvangen.
Goede ervaring, hond had erge jeuk en krabde zijn oren stuk. Na een aantal dagen achtereen gebruikt te hebben, is de jeuk over en zien zijn oren er weer rustig uit.
Jip vindt het druppelen geen feestje,maar als de druppels erin zitten gaat hij niet met zijn kop scheef zitten en hij heeft er geen last en dat vind ik erg prettig
JG
10 mrt 2024
Super service. Ik had oordruppels besteld . 1 flesje was helaas uitgelopen .Bij melding hiervan kreeg ik onmiddellijk mail dat er een nieuw flesje onderweg was
Snel verzonden en past door de brievenbus. Erg handig! Of de producten doen wat ze beloven is nog even afwachten. Laat ik weten zodra ik ze wat langer gebruik.
10 mrt 2024
Vlotte afhandeling van de bestelling en levering snel. Het product zelf (oordruppels) kan ik nog niet beoordelen vermits pas mee gestart.
Top producten bij problemen en handig als ehbo kit voor de hond en sommige probleem ook handig ter voorkoming van problemen!
Ik had een verkeerd product van ze gekregen. Dit hebben ze prima opgelost, maar voorkomen zou beter zijn....
Duidelijke omschrijving producten en gebruik, Goede reviews. Snelle verzending goege service
Zeer tevreden , snelle levering en het product doet zijn werk dus wij zijn zeer tevreden
3 mrt 2024
Fijne producten, snelle levering. Huid kat wordt na een paar keer smeren al beter .

Top product.

Snelle levering. Product (oordruppels) werken super. Al meerdere keren besteld.
DV
Dirk V.
Moorsele
Zeer vlot om te bestellen zeer snel en degelijk verzonden en bezorgd.

Super firma

Heel vlug contact bij vragen. Oplossingen worden heel vlug aangeboden

Zeer tevreden

Oordruppels voor de hond besteld. Snelle verzending. Zeer tevreden.
Dank! De reuk en jeuk van onze lieve hond is zo goed als weg!
Mooi verpakt alleen wel vertraging voor levering bij bpost