Lucardi Juwelier Delft Paradijspoort

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

16 sep 2023
Wij zijn 2 weken geleden bij deze locatie geweest en zijn erg vriendelijk geholpen. Ik mocht een verlaat verjaardags en moederdag cadeau uitzoeken. Ik koos voor een zilveren bedelarmband met een bedeltje van een meisje eraan, de bedel van een jongenshoofd was uitverkocht. De mevrouw die ons hielp gaf aan dat zij de gravure die ik op het bedeltje wilde met een uurtje klaar kon hebben en dit was inderdaad na een uur klaar. Ook heeft zij verteld dat het bedeltje met jongens hoofd er een week later weer zou zijn. Vandaag terug geweest voor het jongens bedeltje, helaas kon het dit keer niet gegraveerd worden en kan ik het bedeltje ergens maandag ophalen gegraveerd en al. Dit is uiteraard geen probleem, wij zijn erg tevreden over de manier hoe deze medewerker ons als klant te woord staat. Hier kunnen andere locaties nog wat van opsteken. Enige advies puntje is als iemand komt voor een gravure, in dit geval een naam er even geveri wordt hoe het geschreven moet worden, in dit geval ging mevrouw eruit dat de naam eindigde met 2 keer een x op het einde. Ik zag haar de naam verkeerd noteren en heb aangegeven dat de naam niet met 2 maar met 1 x op het einde is. Dit heeft mevrouw aangepast.

Vandaag was de service goed, maar een half jaar geleden heb ik een batterij laten vervangen. Waarschijnlijk is de achterkast van mijn horloge niet goed dichtgemaakt. Ik heb de horloge direct omgedaan na het plaatsen van de batterij. Het is een horloge met ruimte tussen de pols en de band. Bij thuiskomst was de acheterkast en batterij weg. Ik ben terug gegaan en de medewerkster( de manager notabene) vond het niet haar fout. Het geval is dat dit horloge een dierbaar geschenk is van iemand en nu kan ik het horloge niet meer gebruiken door de laksheid van de medewerkster. Tijdens de reparatie stond de medewerkster met haar collega te praten en stond de medewerkster weggekeerd van mijn horloge. Ze deed de plaatsing op gevoel. Zo jammer dat ik er toen niet direct iets van heb gezegd. Nu heb ik een mooi horloge dat ik niet meer kan gebruiken. Er werd ook niet aangeboden om het op te lossen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Paradijspoort

De extra mijl

Ik heb rustig kunnen rondkijken terwijl er geduldig op mij werd gewacht. Ik ben direct geholpen en vriendelijk behandeld. Ik heb vragen kunnen stellen en men heeft ze voor mij uitgezocht. Ik ben duidelijk begeleid en men is met mij de extra mijl gegaan. Ik wil graag het prijskaartje mogen behouden van mijn aankoop.
30 mei 2024

Gaatjes prikken

Mijn dochtertje kreeg gaatjes geprikt. Er werd de tijd genomen om haar op haar gemak te stellen en alles werd duidelijk aan haar uitgelegd. Het was daardoor zo gebeurd en niet te spannend. Heel fijn.
we werden goed geholpen door een aardige verkoopster die wist hoe het moest zeker een dikke pluim
23 mei 2024

Review Lucardi Delft

Aardige, meedenkende verkoper! Met een mooi cadeautje voor mijn schoonmoeder naar huis gegaan!
27 mei 2024
Geholpen door een aardige medewerkster. Prima sfeer in de winkel
Leuke meiden. Goed advies. Enthousiast. Klant vriendelijk.
Zo vriendelijk geholpen, geen moeite was teveel
Juiste informatie en vriendelijk personeel
Altijd leuke artikelen en gezellig geholpen
Prima service en vriendelijk geholpen
Is echt leuke winkel en goedkoop
Prima geholpen
25 mei 2024
Goeie service
21 mei 2024
prima alles
20 mei 2024
17 mei 2024

Vandaag was de service goed/half jaar geleden niet

27 apr 2024

Langs voor wisselen van oorpiercing

Langs geweest voor het wisselen van mijn oorpiercing en dat ging beetje moeilijk maar door het personeel perfect geholpen aardige en deskundig zeer tevreden over deze winkel.
23 apr 2024

ring gekocht

de medewerkers waren enorm vriendelijk ik liet een voorbeeld zien van mijn oude ring en hun vonden er een die er precies op leek.