Lucardi Juwelier Delft Paradijspoort

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden125 beoordelingen in totaal

16 sep 2023
Wij zijn 2 weken geleden bij deze locatie geweest en zijn erg vriendelijk geholpen. Ik mocht een verlaat verjaardags en moederdag cadeau uitzoeken. Ik koos voor een zilveren bedelarmband met een bedeltje van een meisje eraan, de bedel van een jongenshoofd was uitverkocht. De mevrouw die ons hielp gaf aan dat zij de gravure die ik op het bedeltje wilde met een uurtje klaar kon hebben en dit was inderdaad na een uur klaar. Ook heeft zij verteld dat het bedeltje met jongens hoofd er een week later weer zou zijn. Vandaag terug geweest voor het jongens bedeltje, helaas kon het dit keer niet gegraveerd worden en kan ik het bedeltje ergens maandag ophalen gegraveerd en al. Dit is uiteraard geen probleem, wij zijn erg tevreden over de manier hoe deze medewerker ons als klant te woord staat. Hier kunnen andere locaties nog wat van opsteken. Enige advies puntje is als iemand komt voor een gravure, in dit geval een naam er even geveri wordt hoe het geschreven moet worden, in dit geval ging mevrouw eruit dat de naam eindigde met 2 keer een x op het einde. Ik zag haar de naam verkeerd noteren en heb aangegeven dat de naam niet met 2 maar met 1 x op het einde is. Dit heeft mevrouw aangepast.

29 aug 2023
Weinig personeel..degene die hielp was erg jong

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Delft Paradijspoort

Ik hou van goud en zilver daarom mag van mij meer artikelen te koop komen, en aanbiedingen zijn altijd welkom,

Toevallig leuke korting!

Toevallig leuke korting, kwalitatief mooie dingen……
Vriendelijk personeel
het personeel was super lief en behulpzaam stond er gelijk voor ons klaar
Mogelijk beter is het assortiment, het oogde wat rommelig.
18 feb 2024
Vriendelijke en behulpzame verkoopster
Aardig personeel
Vriendelijke verkoopster en erg attent. Pakte mijn oorbellen mooi in. Gaf goed advies.
20 jan 2024
Heel vriendelijke verkoopster. Keurig geholpen. Deed zelfs mijn kettinkje om bij me :)
3 feb 2024
Ze beantwoordde mijn vragen die ik had over hetgeen wij kochten.
28 jan 2024
Ik ben heel goed en vakkundig geholpen in de winkel in Delft!
11 feb 2024
We konden rustig rondkijken en werden goed geholpen.
Nee het is prima. Leuke winkel. Leuk personeel. Top
JK
Jo K.
Lisse
Fijne medewerksters goed geholpen
Ze dacht goed mee
23 dec 2023
Leuke en behulpzame verkoopster.Heb een horloge gekocht en het bandje moest ingekort worden.Heeft ze gelijk gedaan.Goede service en leuke aanbiedingen👍😃
Aardig geholpen door de dames. De verwarming stond wel erg hoog waardoor het echt te warm was voor ons klanten met jas aan. Oorbellen bevallen goed.
13 jan 2024
Behulpzaamheid verkoopster! En mooie prijs voor gouden ring met diamanten
Ik werd superaardig en snel geholpen. Personeel weet ook hoe te handelen.