happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.515 beoordelingen in totaal

Netjes verpakt, snel geleverd, leuke attenties bij elke bestelling. Wat beter zou kunnen is dat niet alle stenen 100 procent echt zijn. Zo had ik een smaragden armband besteld bij happy spirits maar binnen 2 weken vielen er al stukjes af en de kleur begon inderdaad als mooi diep smaragd groen maar helaas zijn er een aantal compleet geel geworden en de rest is nu lichtgroen tegen turkoois achtig aan en veel kralen zijn bruin geworden. Ik heb de armbanden niet met schoonmaakmiddelen aangeraakt en ook niet lang onder water gehouden. Gewoon netjes mee omgegaan zoals ik met al mijn stenen doe. Dit vind ik wel vervelend omdat ik een zeer vervelende (ongeneeslijke) ziekte heb en ik geloof in de werking van stenen. Maar als de foto die ik heb bijgevoegd smaragd is dan ben ik een flamingo

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

9 jul 2024

Te veel kranten in de doos, staat niet geschreven of geplakt op smudge welke smudge wat is

Te veel kranten in de doos. En de PostNL was vertraagd dat was niet jullie schuld. Ik zou t al vrijdag of zaterdag moeten ontvangen op n PostNL dat ik had gezegd. Op de doos is dan geplakt gewoon mn huisadres. Ik was niet thuis. Zaterdag dan doorgeschoven naar maandag en bij de buren terecht met handtekening. Erg irritant. Want dat heb ik liever niet. Er staat niet goed geschreven op de producten wat n product is. Er waren 2 smudge in n zak. Handiger om stickers te plakken voor de personen die pas beginnen met smudgen.
7 jul 2024
De website is niet handig om iets te zoeken , te gebruiken.. De bergkristal als hangertje is niet zo kristal, hoekje afgebroken en n barst erin. De snelle service was wel fijn.
29 jun 2024
Ik heb armbanden ontvangen. Ik heb er een vraag over. Ik heb gemaild, maar tot heden, geen antwoord. Jammer
2 jul 2024

1 ring al kapot

Ik had 2 rongen gekocht. 1 ring was dezelfde avond al kapot. Zo jammer
4 jul 2024
25 jun 2024

foutje

Ik kreeg een foutieve pendel en zou moeten betalen om terug te sturen. Ik kreeg reactie op mijn mail waar ze om een foto vroegen en nadien geen reactie meer… zeer teleurstellend. De andere producten waren goed.
7 jun 2024
Je kunt stenen nou eenmaal niet online bestellen, dat is krankzinnig. Een steen kies je live: in een winkel!! Op een foto komt de steen niet over. Service is verder wel goed geloof ik.
13 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We begrijpen heel goed dat online edelstenen kopen lastig kan zijn, en het is waar dat je ze beter in het echt kunt zien. Daarom streven we naar een uitstekende service, zodat je erop kunt vertrouwen dat je bij ons kristallen en spirituele producten van de hoogste kwaliteit krijgt. Nogmaals bedankt!
CV
Carla v.
Rijswijk
31 mei 2024
Het duurde 3 dagen voordat jullie er achteraan gingen dat er iets mis was gegaan bij de post. Hop zo eindelijk mijn bestelling binnen te krijgen. 5 dagen nadat ik het besteld heb.
5 jun 2024
Hallo, bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat het drie dagen duurde voordat we erachter kwamen dat er iets mis was gegaan met de verzending. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. We zijn blij dat we je na vijf dagen eindelijk konden geven wat je bestelde. Bedankt dat je bij ons blijft!
17 jun 2024
Ik vind de hanger erg tegenvallen tov de foto op Instagram. Ik weet dat jullie mooie stenen hebben dus dit had ik niet verwacht.
19 jun 2024
Bedankt voor je feedback, we waarderen alle beoordelingen omdat ze ons helpen onze producten en diensten te verbeteren. We begrijpen je teleurstelling dat de hanger niet aan je verwachtingen voldoet, maar we verzekeren je dat al onze stenen van hoge kwaliteit zijn en zorgvuldig zijn geselecteerd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om indruk op je te maken met onze prachtige edelstenen en spirituele producten!
27 mei 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen . Blijkbaar een verkeerde sortering bij post Nl .
5 jun 2024
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht! We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en we willen ervoor zorgen dat je het zo snel mogelijk ontvangt. We doen ons best om alles soepel te laten verlopen! Aarzel niet om onze klantenservice te contacteren, dan wordt u zeker verder geholpen.
7 jun 2024
Bestelling was op tijd, de kleur van het boompje kwam niet overeen met de foto op de site helaas
13 jun 2024
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je bestelling op tijd is aangekomen. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat ze nauwkeurig worden weergegeven op onze website. Onze excuses als er een misverstand was over de kleur van je boom. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
4 jun 2024
Geen antwoord op mn mail
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We stellen je feedback erg op prijs en het spijt ons te horen dat je geen antwoord hebt gekregen op je e-mails. Bij happy-spirit.nl streven we naar een uitstekende klantenservice en we nemen eventuele problemen zeer serieus. We werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben bij het gebruik van onze producten en diensten. Nogmaals bedankt dat je dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht en we hopen dat je met plezier bij ons blijft winkelen!
10 jun 2024
13 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! We waarderen je mening en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te bieden, altijd in een leuke en vriendelijke sfeer. Nogmaals bedankt en graag tot ziens!
TB
25 mei 2024
De kwaliteit van de Candy fluoriet ziet er op de foto’s beter uit dan in het echt!! Ik als verzamelaar van kwaliteit edelstenen ben daar niet blij mee !! In plaats van bij mijn collectie toe te voegen geef ik het weg en hoop ik op betere kwaliteit aan te komen!!
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten! We streven ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren en het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de Candy fluoriet. We nemen klantenservice heel serieus, dus we zullen je ervaring zeker meenemen in onze zoektocht naar manieren om onze selectie verder te verbeteren.
27 apr 2024

Steen veelste klein.

Exact als op de afbeelding had ik niet verwacht. Maar dit steentje wat erbij zit. Is een kwart van de afbeelding.
1 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om iets te ontvangen dat niet precies is zoals je had verwacht, maar we zijn blij om te horen dat de spirit stone die je hebt ontvangen toch een aangename verrassing was. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar onze klanten producten van de beste kwaliteit en een prettige winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback!
RV
R.W. v.
Huijbergen
13 mei 2024
Nog steeds m’n product niet ontvangen
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en we verontschuldigen ons als je product nog niet is ontvangen. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar de beste klantenservice te bieden en we hopen dat al onze klanten een soepele en prettige ervaring met ons hebben. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling snel bij je is!
14 mei 2024
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om onze klanten te voorzien van unieke edelstenen en spirituele producten die positieve energie in hun leven brengen. We hopen dat je ervaring met ons in de toekomst prettiger zal zijn!
2 mei 2024