happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

828 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.276 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Kleuren kloppen niet met wat besteld en geleverd is. Ik heb een armband besteld regenboog fluoriet. Op foto's op de website met verschillende kleuren. Paars, lichtpaars, roze, blauw, groen, lichtgroen. Ik krijg een armband met groene kralen en twee paarse kralen. Na gebeld te hebben wordt ik niet terug gebeld en stuur een mail. Als reactie krijg ik dat het een natuurlijk product is en kleuren iets kunnen verschillen. Ik begrijp dat natuur producten iets kunnen verschillen. Mijn fluoriet armbanden die ik eerder heb gekocht hebben altijd meerdere kleuren gehad zoals de foto's aangeven. Ik ben zeer teleurgesteld in de armband maar ook in de reactie op mijn email.

Teleurstellend en dit voor eerste bestelling !!

Voor mezelf was het een eerste bestelling zeg maar een proef ik vind het bijzonder jammer dat ze maar zo weinig aandacht besteden aan het geen ze opsturen ik bestelde een zwarte toermalijn luxe palmsteen 120 -150 gr 6cm Het geen ik ontvangen heb is voor mij een derde keuze steen met breuken en putjes in en een deel zeg maar soort plek, is zeker geen mooie steen ben dan ook bijzonder teleurgesteld.
Misschien ligt het aan mijzelf en heb ik niet goed gekeken, maar de artikelen vallen vrij klein uit. Daar door viel het tegen.

Steen veelste klein.

Exact als op de afbeelding had ik niet verwacht. Maar dit steentje wat erbij zit. Is een kwart van de afbeelding.
Zoutlamp en het lampje voor erin hadden ze bij armbandje erbij gedaan lampje was stuk in duizende stukjes het armband zat helemaal onder de glassplinters dat doe je toch niet bij een armband erbij al 2 keer mail gestuurt je krijgt gewoon geen reactie terug
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Bedankt voor je beoordeling. Bij happy-spirit.nl streven we er altijd naar om de hoogste kwaliteit edelstenen en spirituele producten te leveren. We begrijpen je frustratie en verontschuldigen ons als een deel van je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. klantenservice@happy-spirit.nl
I paid to get it delivered at home but received a mail that I wasn't home while I was. also the delivery was more expensive than the product itself.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. Het spijt ons te horen dat je levering niet ging zoals verwacht. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke service ontvangt - ongeacht hoeveel het product kost. Als je ooit problemen hebt met onze diensten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en het ons te laten weten. We zijn er altijd om te helpen en zijn trots op onze klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor je beoordeling!
Mijn pakketje is nog niet binnen. Zou zaterdag bezorgd worden. Dan maandag. Nu wachten of het vandaag komt.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie. We waarderen je feedback echt en we hechten veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten. We begrijpen dat het belangrijk is om je pakket op tijd te ontvangen en we streven ernaar om onze leveringen op tijd te laten plaatsvinden. Fijn dat je een geweldige klant bent!
Armband komt van alie express af. Jammer.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We waarderen je feedback en we begrijpen dat je teleurgesteld was over de armband. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om mensen vreugde en lichtheid te brengen door middel van onze spirituele producten. We hopen dat je nog iets anders in onze winkel vindt dat je leuk vindt!
Geen pakket binnengekomen. Helaas.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat je pakket niet is aangekomen. Bij Happy Spirit zijn we er trots op dat we onze klanten kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice kunnen bieden. We streven ernaar dat onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben, en we verontschuldigen ons als dit in jouw situatie niet het geval was. We lossen het graag voor u op via klantenservice@happy-spirit.nl
10 feb 2024
Ik vond een steen peridoot heel erg klein kwam niet overeen met de werkelijkheid. Daardoor ook veel te duur voor het formaat. Ook is er geen koord geleverd wel gemeld maar vroegen om een bon zonder actie. Ik ga hier niet snel weer wat bestellen. Ook wel eens eerder een vraag gesteld over een eerdere levering nooit antwoord op gehad.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons je ervaring te laten weten. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die vrede en vreugde in je huis zullen brengen. Helaas lijkt het erop dat we deze keer niet aan onze gebruikelijke normen hebben voldaan - en daarvoor bieden we onze excuses aan. We geven je graag nog een kans om je in de toekomst een betere ervaring te bieden!

Different from the picture

I expected to have the product as the picture in the website but it was folded and also the color was not beautiful as the picture of website
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten hoe je je voelt. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We begrijpen dat dingen soms anders lopen dan verwacht en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. We hopen dat je blijft genieten van onze producten en als we nog iets kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Ik heb producten ontvangen die heel veel mooier waren afgebeeld op de website. Het viel zwaar tegen. Ik zal hier niet opnieuw bestellen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons product te beoordelen. Het spijt ons te horen dat deze bestelling niet aan je verwachtingen voldeed - we streven ernaar dat onze klanten elke keer weer een geweldige ervaring met ons hebben. Bij happy-spirit.nl zijn we er trots op producten van topkwaliteit aan te bieden die mensen het gevoel geven dat ze verbonden zijn met hun geest en die vreugde in hun leven brengen. We hopen dat je ons nog een kans geeft, zodat we je kunnen laten zien hoeveel geluk onze producten kunnen brengen! Vrolijk team
Jammer dat ik niet de grootte van de kralen krijg die ik bestel, ze zijn absoluut geen 8mm maar 6 of 7
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je mening over ons product. Wij van Happy-Spirit.nl streven ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We begrijpen je teleurstelling over het niet ontvangen van de exacte maat die je hebt besteld, en we willen je bedanken dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. Je kunt altijd een bericht sturen naar onze klantenservice!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! Hier bij Happy-Spirit streven we er altijd naar om de beste klantervaring te bieden en we begrijpen hoe belangrijk het voor je is om een keuze te hebben als het op bezorgen aankomt. Het spijt ons als onze klantenservice niet aan je verwachtingen voldeed, maar we werken er voortdurend aan om deze te verbeteren. Wat betreft het cadeau dat je hebt ontvangen, begrijpen we dat het niet zo indrukwekkend was als je had gehoopt. We willen onze klanten altijd iets speciaals geven en waarderen de feedback over hoe we het in de toekomst beter kunnen doen!
21 jan 2024

Klant moet retourkosten zelf betalen bij retourzenden en tevens omruilen van steentjes die niet aan de kwaliteitsnormen voldoen

Bij retour van producten moet de klant opdraaien voor de vervoerskosten. Nochtans staat er op de site dat je retour kan zenden. En daar staat absoluut niet bij vermeld dat daar kosten bij verbonden zijn! Ik stuurde van heel mijn bestelling twee edelstenen terug. Deze voldeden niet qua kwaliteit. Het waren glad geslepen stenen en die moeten Normaal egaal zijn. Maar bij één hartvorming steentje waren er twee brokjes eruit en bij de ovale steen was er een spleet over de lengte richting. Ik had de keuze om om te ruilen of retour te zenden met storting op de rekening. Ik koos voor omruiling. Nu maar te hopen dat vervang steentjes wel naar behoren zijn. Want anders mag ik terug opdraaien voor de retourkosten. Retourkosten moeten op de website vermeld worden en dat is dus helaas niet het geval bij Happy Spirit Een foto kan ik niet maken want die zijn meteen retour gegaan.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! Het spijt ons te horen dat je niet 100% tevreden was over sommige stenen. Hier bij Happy Spirit is het ons doel om edelstenen van hoge kwaliteit te leveren waar onze klanten zich goed bij voelen - geen uitzonderingen. Hoewel we op de website niet aangeven dat de verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de klant zijn, willen we er wel voor zorgen dat iedereen tevreden is en zullen we doen wat we kunnen om het goed te maken!
Bezorgtijden, het is namelijk nog steeds niet geleverd. Dit was een cadeau maar komt dus te laat binnen. De producten zullen ongetwijfeld mooi zijn, want m’n familie besteld er ook wel is!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat je bestelling vertraging heeft opgelopen en we begrijpen de teleurstelling. Bij Happy-Spirit.nl streven we naar producten van hoge kwaliteit en snelle levertijden die een glimlach op het gezicht van onze klanten toveren. Nogmaals onze excuses voor deze ervaring en we hopen dat onze producten jou en je gezin nog steeds vreugde zullen brengen!
Teleurstellend. Late levering, kralen met deukjes / barstjes, verschillende lengtes en kleur komt niet in de buurt van de foto’s: het is een soort rode aardetint
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn teleurgesteld dat je deze keer niet helemaal tevreden was met je bestelling. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die de productafbeeldingen op onze website zo dicht mogelijk benaderen. We verontschuldigen ons voor de problemen die we deze keer hebben ondervonden en werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat klanten een naadloze ervaring hebben. Bedankt dat je deel uitmaakt van onze gemeenschap!
MD
MC D.
Leiderdorp
De bestelling was uiteindelijk 5 dagen onderweg. Dat vind ik spijtig
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten met ons te delen. Het spijt ons dat de levering langer duurde dan verwacht en we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar dat iedereen zijn bestelling zo snel mogelijk in huis heeft. We hopen dat je ons nog een kans geeft!
PL
Petra L.
Doetinchem
De Apatiet steen viel me tegen erg klein. Bezorging was prima.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten! We waarderen je feedback en zijn blij dat de levering snel was. Ons doel is om onze klanten altijd een onvergetelijke winkelervaring te bezorgen. We streven ernaar dat onze producten van de hoogste kwaliteit zijn en aan alle verwachtingen voldoen. We hopen dat je ons nog een kans geeft en binnenkort iets anders probeert!