happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

855 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.435 beoordelingen in totaal

17 jul 2023
Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

9 jan 2024
Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

25 mei 2024
De kwaliteit van de Candy fluoriet ziet er op de foto’s beter uit dan in het echt!! Ik als verzamelaar van kwaliteit edelstenen ben daar niet blij mee !! In plaats van bij mijn collectie toe te voegen geef ik het weg en hoop ik op betere kwaliteit aan te komen!!
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten! We streven ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren en het spijt ons te horen dat je niet tevreden was met de Candy fluoriet. We nemen klantenservice heel serieus, dus we zullen je ervaring zeker meenemen in onze zoektocht naar manieren om onze selectie verder te verbeteren.
Je kunt stenen nou eenmaal niet online bestellen, dat is krankzinnig. Een steen kies je live: in een winkel!! Op een foto komt de steen niet over. Service is verder wel goed geloof ik.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We begrijpen heel goed dat online edelstenen kopen lastig kan zijn, en het is waar dat je ze beter in het echt kunt zien. Daarom streven we naar een uitstekende service, zodat je erop kunt vertrouwen dat je bij ons kristallen en spirituele producten van de hoogste kwaliteit krijgt. Nogmaals bedankt!
CV
Carla v.
Rijswijk
31 mei 2024
Het duurde 3 dagen voordat jullie er achteraan gingen dat er iets mis was gegaan bij de post. Hop zo eindelijk mijn bestelling binnen te krijgen. 5 dagen nadat ik het besteld heb.
5 jun 2024
Hallo, bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat het drie dagen duurde voordat we erachter kwamen dat er iets mis was gegaan met de verzending. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn. We zijn blij dat we je na vijf dagen eindelijk konden geven wat je bestelde. Bedankt dat je bij ons blijft!
Ik vind de hanger erg tegenvallen tov de foto op Instagram. Ik weet dat jullie mooie stenen hebben dus dit had ik niet verwacht.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je feedback, we waarderen alle beoordelingen omdat ze ons helpen onze producten en diensten te verbeteren. We begrijpen je teleurstelling dat de hanger niet aan je verwachtingen voldoet, maar we verzekeren je dat al onze stenen van hoge kwaliteit zijn en zorgvuldig zijn geselecteerd. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om indruk op je te maken met onze prachtige edelstenen en spirituele producten!
27 mei 2024
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen . Blijkbaar een verkeerde sortering bij post Nl .
5 jun 2024
Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht! We verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling en we willen ervoor zorgen dat je het zo snel mogelijk ontvangt. We doen ons best om alles soepel te laten verlopen! Aarzel niet om onze klantenservice te contacteren, dan wordt u zeker verder geholpen.
Bestelling was op tijd, de kleur van het boompje kwam niet overeen met de foto op de site helaas
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij dat je bestelling op tijd is aangekomen. Als bedrijf streven we ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden en ervoor te zorgen dat ze nauwkeurig worden weergegeven op onze website. Onze excuses als er een misverstand was over de kleur van je boom. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen!
4 jun 2024
Geen antwoord op mn mail
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven. We stellen je feedback erg op prijs en het spijt ons te horen dat je geen antwoord hebt gekregen op je e-mails. Bij happy-spirit.nl streven we naar een uitstekende klantenservice en we nemen eventuele problemen zeer serieus. We werken er voortdurend aan om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke ervaring hebben bij het gebruik van onze producten en diensten. Nogmaals bedankt dat je dit probleem onder onze aandacht hebt gebracht en we hopen dat je met plezier bij ons blijft winkelen!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! We waarderen je mening en zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Bij Happy Spirit streven we ernaar onze klanten edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te bieden, altijd in een leuke en vriendelijke sfeer. Nogmaals bedankt en graag tot ziens!
TB
21 apr 2024
Kleuren kloppen niet met wat besteld en geleverd is. Ik heb een armband besteld regenboog fluoriet. Op foto's op de website met verschillende kleuren. Paars, lichtpaars, roze, blauw, groen, lichtgroen. Ik krijg een armband met groene kralen en twee paarse kralen. Na gebeld te hebben wordt ik niet terug gebeld en stuur een mail. Als reactie krijg ik dat het een natuurlijk product is en kleuren iets kunnen verschillen. Ik begrijp dat natuur producten iets kunnen verschillen. Mijn fluoriet armbanden die ik eerder heb gekocht hebben altijd meerdere kleuren gehad zoals de foto's aangeven. Ik ben zeer teleurgesteld in de armband maar ook in de reactie op mijn email.
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor je feedback en onze excuses voor de teleurstelling. Bij happy-spirit.nl zijn we trots op het leveren van kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke klantenservice. We begrijpen dat natuurlijke producten kunnen variëren in kleur en textuur en streven ernaar om de afbeeldingen op onze website zo goed mogelijk te laten overeenkomen. We waarderen je mening en zullen je feedback in overweging nemen bij het verder verfijnen van ons productaanbod. Bedankt dat je deel uitmaakt van de happy-spirit familie!
26 apr 2024

Teleurstellend en dit voor eerste bestelling !!

Voor mezelf was het een eerste bestelling zeg maar een proef ik vind het bijzonder jammer dat ze maar zo weinig aandacht besteden aan het geen ze opsturen ik bestelde een zwarte toermalijn luxe palmsteen 120 -150 gr 6cm Het geen ik ontvangen heb is voor mij een derde keuze steen met breuken en putjes in en een deel zeg maar soort plek, is zeker geen mooie steen ben dan ook bijzonder teleurgesteld.
1 mei 2024
Hallo daar! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We waarderen de feedback en willen dat je weet dat we er trots op zijn dat we onze klanten kwaliteitsproducten leveren. We begrijpen je teleurstelling en hopen dat de volgende keer dat je bij ons koopt, het product je verwachtingen zal overtreffen. Nogmaals bedankt voor je steun aan happy-spirit.nl! Als u contact opneemt met de klantenservice kunt u altijd nog ruilen voor een andere variant.
20 apr 2024
Misschien ligt het aan mijzelf en heb ik niet goed gekeken, maar de artikelen vallen vrij klein uit. Daar door viel het tegen.
1 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback! We begrijpen dat onze producten misschien niet zijn wat je ervan verwacht had en we verontschuldigen ons voor eventuele teleurstelling. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om speciale stukken te maken die vreugde en licht in je huis brengen. We hopen dat je snel iets kunt vinden op onze website dat je aanspreekt!
27 apr 2024

Steen veelste klein.

Exact als op de afbeelding had ik niet verwacht. Maar dit steentje wat erbij zit. Is een kwart van de afbeelding.
1 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling! We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn om iets te ontvangen dat niet precies is zoals je had verwacht, maar we zijn blij om te horen dat de spirit stone die je hebt ontvangen toch een aangename verrassing was. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar onze klanten producten van de beste kwaliteit en een prettige winkelervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je feedback!
RV
R.W. v.
Huijbergen
13 mei 2024
Nog steeds m’n product niet ontvangen
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en we verontschuldigen ons als je product nog niet is ontvangen. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar de beste klantenservice te bieden en we hopen dat al onze klanten een soepele en prettige ervaring met ons hebben. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je bestelling snel bij je is!
14 mei 2024
16 mei 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je je ervaring met ons deelt. Hier bij Happy Spirit streven we ernaar om onze klanten te voorzien van unieke edelstenen en spirituele producten die positieve energie in hun leven brengen. We hopen dat je ervaring met ons in de toekomst prettiger zal zijn!
2 mei 2024
22 apr 2024
28 mrt 2024
Armband komt van alie express af. Jammer.
4 apr 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We waarderen je feedback en we begrijpen dat je teleurgesteld was over de armband. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om mensen vreugde en lichtheid te brengen door middel van onze spirituele producten. We hopen dat je nog iets anders in onze winkel vindt dat je leuk vindt!
15 mrt 2024
Zoutlamp en het lampje voor erin hadden ze bij armbandje erbij gedaan lampje was stuk in duizende stukjes het armband zat helemaal onder de glassplinters dat doe je toch niet bij een armband erbij al 2 keer mail gestuurt je krijgt gewoon geen reactie terug
15 mrt 2024
Hallo daar! Bedankt voor je beoordeling. Bij happy-spirit.nl streven we er altijd naar om de hoogste kwaliteit edelstenen en spirituele producten te leveren. We begrijpen je frustratie en verontschuldigen ons als een deel van je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. klantenservice@happy-spirit.nl