happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

841 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.390 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

18 mei 2024
Ik kwam per toeval op deze website. En gelijk voor de eerste keer besteld dus ik wist niet wat ik ervan kon verwachten. Maar het heeft nu al goed geholpen. De stacaravan die wij hebben overnemen is weer schoon en hangt een positieve vibe. Ik ga nog verder kijken op de website wat voor mooie producten er zijn.
22 mei 2024
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten en je ervaring met ons te delen! We zijn zo blij dat je onze website hebt gevonden en dat onze producten hebben geholpen om je caravan een schone, positieve uitstraling/energie te geven. We streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren die elke sfeer vrediger en aangenamer kunnen maken. Blijf bladeren door onze producten - we weten zeker dat je iets bijzonders zult vinden!
Super ik heb een ketting en arm bande gekocht en ze werken ook echt waar ze voor staan dit is iets dat je niet wil missen als je iets waar wil voor je geld dan is dit het en eerlijk gezegd geld speelt geen rol als het helpt om je gezondheid te verbeteren dus echt een aanrader!!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lovende recensie, dat stellen we erg op prijs! We zijn zo blij om te horen dat onze spirituele producten doen waarvoor ze gemaakt zijn en dat je ze waar voor je geld vindt. Hier bij Happy-Spirit.nl geloven we dat het verbeteren van je gezondheid belangrijk is en elke prijs waard. Nogmaals bedankt!
Mooie producten, snelle levering. Het kadootje zeer gewaardeerd! Misschien kaartjes met de naam en beschrijving van de steen erbij doen. Nu heb ik een paar die ik moet raden welke wat is. Voor de rest super tevreden voor de eerste keer, hoop volgende keer weer net zo.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden en dat je voor ons hebt gekozen! We zijn zo blij dat je het cadeau leuk vond en we waarderen je suggestie! Nogmaals bedankt voor je feedback en we kijken ernaar uit om je snel weer te zien. Veel plezier met je bestelling!
23 mei 2024

Wierook en een wierookhouder…

Ik heb wierook en een wierookhouder gekocht. De houder ziet er fantastisch uit en is een kadootje. Maar omdat hij zo mooi is ga ik hem zelf ook aanschaffen 😀 Je kunt kiezen uit heel veel soorten kwalitatieve wierook. Blij mee!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de geweldige recensie! We besteden veel zorg aan het selecteren van kwaliteitsproducten voor onze winkel, dus we zijn blij dat je iets perfects hebt kunnen vinden voor jezelf of om cadeau te geven. Houd onze verbazingwekkende selectie in de gaten!
Ik dacht eerst dat mijn zwarte toermalijn kralen nietecht waren, omdat ze bijna alleen maar zwart zwart zijn. Maar ik heb ze uit laten pendelen en ze zijn helemaal echt en sterk werkend, heel erg fijn!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn zo blij dat je de tijd hebt genomen om je zwarte toermalijnkralen te pendelen - dat is een geweldige manier om er zeker van te zijn dat ze echt en sterk zijn. Onze stukken zijn bedoeld om je te helpen je gesterkt te voelen op je eigen spirituele reis!
Regenboog maansteen oorbellen 925 zilver en Regenboog maansteen 6cm zeer mooi en gratis rozenkwarts ketting mooie producten de ontvanger is er zeer blij mee
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij dat je onze Regenboog Maansteen Oorbellen en Rozenkwarts ketting mooi vond. We streven ernaar om mooie producten samen te stellen die mensen een goed gevoel geven, en het is geweldig om te horen dat we dit samen met jou hebben bereikt. Bedankt voor je steun!
15 mei 2024
Alles is goed gegaan, heel fijn dat het pakketje er zo snel was. Alles was netjes ingepakt. Ben blij met de spulletjes. Prima bedrijf.
16 mei 2024
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je pakket snel is aangekomen en dat alles netjes was ingepakt. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te zijn!
JS
José S.
Denbosch
15 mei 2024
Altijd netjes verpakt en op tijd geleverd.. blij met de extra presentjes en persoonlijke berichtjes. Goede kwaliteit spullen.
16 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je onze producten mooi vindt en de extra zorg waardeert die we aan onze leveringen besteden. Dat maakt ons gelukkig hier bij Happy-Spirit :)
9 mei 2024
Ik heb hele goede ervaringen met, Happy Spirit de juiste stenen en magische Wierrook maken mijn dag compleet
16 mei 2024
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn er graag om je dagen compleet te maken met de juiste edelstenen en magische wierook. Wij geloven dat onze producten kunnen helpen om positieve energie in je leven te brengen, en we zijn blij dat je het met ons eens bent!

Zeer tevreden

Duidelijke foto’s en prachtige edelstenen schedels gekocht. Zeer tevreden
22 mei 2024
Bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de foto's en de prachtige edelsteenschedels. We streven ernaar om onze klanten een unieke selectie spirituele producten te bieden en we hopen je snel weer te zien!
CV
alles is ok mooie kralen ketting en op tijd verzonden ben er blij mee
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden over onze kralenketting en voor je tijdige levering! We streven ernaar dat al onze klanten een geweldige winkelervaring bij ons hebben en we zijn blij dat je het leuk vond. Bedankt dat je een tevreden spirituele klant bent!
Snelle levering en mooie producten die zorgvuldig ingepakt zijn
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor de positieve recensie! We vinden het erg fijn om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat de artikelen zorgvuldig verpakt waren. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, dus het is geweldig om te weten dat we in de roos hebben geschoten!
bij een vraag , krijg je ook werkelijk antwoordt. prima service
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat we je de antwoorden kunnen geven die je nodig hebt. Bij happy-spirit.nl streven we ernaar om vreugde en geluk te brengen met onze spirituele producten en edelstenen. We waarderen je feedback!
Goede kwaliteit producten, snelle levering en duidelijke site.
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten en service te beoordelen. We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van de kwaliteit van onze producten, de snelle levering en het gebruiksgemak van onze site. Het is onze hoogste prioriteit om al onze klanten een prettige winkelervaring te bezorgen! Proost op nog meer mooie tijden in het verschiet!
25 mei 2024

Gewoom goed

Goede, en eerlijk beschreven, stenen. Plus heel snel geleverd.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de positieve recensie! We zijn zo blij dat je de stenen mooi vond en dat ze snel aankwamen - we streven ernaar dat onze klanten tevreden zijn als ze bij ons winkelen. Bedankt voor je steun!
Alles was netjes en mooi verpakt. Stenen zagen er goed uit.
22 mei 2024
De armband is in het echt net zo mooi als op de foto.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze armband - we waarderen uw feedback! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten sieraden van de hoogste kwaliteit krijgen en we zijn blij om te weten dat je tevreden was met het product.
23 mei 2024

Top!

Bedankt voor de bestelling. Mooie stenen, toppie
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je bestelling! We horen graag dat je onze stenen mooi vindt. Hier bij Happy-Spirit streven we ernaar om positieve energie en geluk in het leven van onze klanten te brengen. We zijn blij dat we daar een kleine bijdrage aan hebben kunnen leveren. Cheers!
19 mei 2024

Topbedrijf!

Snelle levering, cadeautje erbij, mooi ingepakt
11 mei 2024
Mooi armbandje, leuk verpakt en snel geleverd.
16 mei 2024
Bedankt voor je feedback! We zijn zo blij dat je je armband mooi vond en dat hij snel geleverd werd. We streven ernaar dat elke klant blij is met zijn aankoop en geniet van de ervaring van winkelen bij ons. Houd onze website in de gaten voor meer goodies!