happy-spirit.nl- Logo - Beoordelingen

happy-spirit.nl

821 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.310 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
happy-spirit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik kies goed, omdat je altijd reviews leest als er net is aangeschaft, en niet na een aantal gebruiksjaren. Verder ken ik HappySpirit al erg lang. Ik vind de foto's, die ze online zetten, soms afwijken van hoe het er "live" uitziet. Tevens weet ik doordat ikzelf veel gefotografeerd heb, hoe moeilijk het is qua belichting om foto's goed realistisch te maken. Daarom raad ik mensen aan, om vooral zelf "live" naar de winkel toe te gaan. Je kijkt je ogen uit en bovendien is het dan makkelijker je keuze te bepalen dankzij het zelf Live bekijken van je aankoop. Maar dan moet je je wel houden bij de steen die je aan wilt schaffen en je niet laten beïnvloeden door het vele moois dat ze je laten zien, zodat je ook echt thuiskomt met de steen die je eigenlijk, voordat je de winkel instapte, wilde kopen.

Alleen avond bezorging vind ik niet fijn, heb graag een keuze.Maar dasr zijn ze aan aan het werken dus dat zou goed moeten komen. Klantenservice is niet hun sterkste kant. (Tenminste, degene waarmee ik te maken heb gehad niet) Ik vroeg (na 2 dagen nog niks te hebben gehoord over dat de bestelling bevestigd was ofzo) waar m'n bestelling bleef en er werd gezegd dat het erg druk is in januari en dat er zieken waren in het magazijn maar, dat als ik vond dat het te lang duurde ik wel mee mocht komen inpakken. Ik hoop dat dat een grapje was, maar de hele toon van de mail was belerend, sarcastisch, neerbuigend en niet empatisch. Zeker voor zo'n bedrijf in deze doelgroep, had ik een totaal ander antwoord verwacht. Ik kreeg een 'kadootje' bij mn laatste bestelling omdat ik voor een bepaald bedrag had besteld. Een zakje met een super piepklein stukje kristal erin. Ik moest het echt zoeken. Doe dan niks.. Heel jammer dit.

Beoordelingen voor happy-spirit.nl

Armbandje leuk, vlotte verzending
Mooi armbandje, leuk verpakt en snel geleverd.
Ik heb hele goede ervaringen met, Happy Spirit de juiste stenen en magische Wierrook maken mijn dag compleet
Vlotte afhandeling en leuke begeleidende mail.
De levensboom ontvangen heel blij mee
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij dat je blij bent met je aankoop. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren die licht en vreugde brengen in het leven van onze klanten. Bedankt voor je steun aan onze missie!
Altijd goeie artikelen, snelle service... word ik blij van
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We vinden het geweldig om te horen dat onze producten en diensten je doen glimlachen. We streven er elke dag naar om onze klanten vreugde te brengen en we zijn blij dat we dat voor jou hebben kunnen doen. Nogmaals bedankt!
Seleniet bol was niet egaal glad, had beschadiging (gevallen geweest vermoed ik) Beter de artikelen bekijken voor ze worden ingepakt en verzonden !
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je beoordeling en we zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons te laten weten wat je ervan vond. Bij happy-spirit.nl is het onze missie om edelstenen en spirituele producten van hoge kwaliteit te leveren, dus we nemen reviews zoals die van jou serieus en waarderen je feedback. We hopen dat je snel weer bij ons komt winkelen!

kunstwerk

mooi dit kun je niet schilderen
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We streven ernaar om onze producten zo mooi en uniek mogelijk te maken, en we zijn blij dat je dat waardeert! Happy Spirit wenst je veel positieve vibes!
Dat je ontvangt waar je om vraagt en nog een klein presentje omdat je boven de 20 euro hebt gespendeerd. Tot nu toe, alleen maar goede ervaringen met Happy Spirit.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met Happy Spirit. We streven ernaar dat onze klanten krijgen wat ze zoeken en we zijn blij dat je het hier hebt gevonden. Het is ook altijd leuk om een klant te kunnen verrassen met iets extra's! Bedankt voor je steun!
KV
steeds zoals beloofd goed verpakt en geleverd binnen afgesproken tijd !!!
Antwoord van happy-spirit.nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan wat betreft tijdige levering en verpakking. Hier bij happy-spirit.nl streven we ernaar om edelstenen en spirituele producten van de hoogste kwaliteit te leveren, zodat onze klanten kunnen genieten van hun winkelervaring. Nogmaals bedankt voor de feedback!
JH
Mooie artikelen , ik raad het ten zeerste aan.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor de lieve woorden! We stellen het erg op prijs. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om alleen de beste edelstenen en spirituele producten te leveren, dus het is geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad.
Ga zo door!!
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn enthousiast om je te blijven voorzien van de edelstenen en spirituele producten die je leven gelukkiger en helderder maken. Op vrolijke vibraties, nu en altijd!
Ben deze keer heel blij dat alles goed verlopen is met leveren. Mijn dank hiervoor 🙏😊
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We zijn blij dat je ervaring positief was en dat je blij bent met de levering. We doen ons best om te zorgen voor een snelle en efficiënte levering, dus het is altijd leuk om te horen als dat gelukt is. Nogmaals bedankt voor jullie steun!
Prima service, snelle levering, goed verpakt en mooie artikelen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Heel erg bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je je bestelling snel hebt ontvangen en dat de artikelen mooi verpakt waren. Bij Happy-Spirit streven we ernaar om altijd producten van hoge kwaliteit en een goede klantenservice te leveren. Nogmaals bedankt voor je lieve woorden!

Dik tevreden 😁

Ik heb de laatste jaren vaker besteld bij Happy Spirit en ik was altijd tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding en met de levering van mijn bestellingen. Ook leuk, dat je een verrassing-kado'tje krijg als je voor meer dan een bepaald bedrag koopt. Dat ze met de Koning dag 30% korting op alles gaven was natuurlijk ook mooi mee genomen.
Antwoord van happy-spirit.nl
Hallo daar! Heel erg bedankt voor je positieve feedback en dat je een trouwe klant bent van Happy Spirit. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden - van de kwaliteit en prijs van onze edelstenen en spirituele producten tot een snelle levering en zelfs verrassingsgeschenken voor grotere aankopen! We zijn zo blij dat we Koningsdag dit jaar konden opvrolijken door ook op alles 30% korting te geven. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn!