badkamermateriaal.nl

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden127 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 okt 2023
badkamermateriaal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor badkamermateriaal.nl

25 okt 2023
alles goed

maar.............. dat doet ze ook

Telefoniste moet alles navragen, maar.............. dat doet ze ook, geeft juiste informatie en product wordt prima verpakt binnen week afgeleverd uit Polen
18 jul 2023
Professionele service en snelle verzending.
18 jul 2023
Goede prijs voor het product. Ze staan ​​prachtig in de badkamer.
18 jul 2023
Goed gemaakt, ziet er goed uit en snelle verzending.
15 jul 2023
De service betreft later na leveren rooster beviel me wel. Wat misschien beter kan is op de website te vermelden dat mail in spam box kan komen. Was bij mij het geval dus miste ik in eerste instantie de mailing
Groot gevoel voor service!
26 mei 2023

Fijn en meedenkend bedrijf!

Wij zijn ontzettend goed te woord gestaan en geholpen door het personeel van badkamermateriaal.nl. Zonder probleem konden we een product omruilen voor een ander product en de levering was ook snel!
25 mei 2023
Snelle levering, goede prijs en goede kwaliteit. Retour werd ook snel afgehandeld
BK
Berend K.
Winsum-Groningen
24 mei 2023

Prima materiaal tegen prima prijs

Prima materiaal, ruim voldoende voor mijn doel. Goede prijs-kwaliteit verhouding, snel en zeer goed verpakt (zat een redelijk fragiele douchebak van 90x140 bij). Verder prima afdichtingsmateriaal en sifon.
24 mei 2023
Ik ben heel erg goed en vriendelijk geholpen en de prijs en kwaliteit zijn geweldig!!!

Hele goede service

Ondanks dat ik een helemaal verkeerde ondervloer met toebehoren heb besteld kon ik de koop binnen de gestelde tijd gewoon terugdraaien. Enkel de retourzending heb ik zelf moeten betalen. Terugbetaling was snel binnen. Al met al top service.
24 mei 2023
de beste kwaliteit voor een goede prijs!!! Ik raad aan!!