heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl
Beoordelingen:

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal  

4,51
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

Meest relevante negatieve beoordeling

25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(7)
(1)
(3)
Resetten
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Goed maar betreft bezorging kan het beter.

De ontvangen levering was goed en netjes strak ingepakt. Helaas is 1 beukenboompje er slecht aan toe maar we gaan zien of dat deze nog bijtrekt. Betreft de bezorging, dit is echt een punt ter verbetering. Communicatie betreft de bezorgtijd kan zeker beter.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
24 mei 2024
Beste tuinvriend, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u twijfels heeft over een van onze boompjes. We willen graag benadrukken dat al onze planten een garantie van één maand hebben. Mocht u binnen deze periode ontevreden zijn over de kwaliteit, dan nodigen we u van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we dan kijken naar een mogelijke oplossing. Daarnaast willen we u laten weten dat we achter de schermen hard werken aan het verbeteren van ons leveringsproces. We werken samen met externe logistieke partners, waardoor we onze klanten momenteel alleen een leverweek kunnen laten aangeven. We begrijpen dat dit wellicht niet ideaal is, maar we zijn vastbesloten om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw review. We wensen u een prettig weekend toe en hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering en kwaliteit

Er is alleen een week van de levering genoemd. Vervolgens belt de chauffeur een half uur van tevoren. De planten zouden dezelfde dag zijn gerooid, dus supervers. Veel planten hebben al gele bladeren bij aflevering en de kluiten zijn droog
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat alles goed verlopen is met de levering van uw bestelling. Het spijt ons dat de kluiten droog waren, wij doen altijd ons uiterste best om de planten zo vers mogelijk te leveren. Mocht u twijfels hebben over de kwaliteit van de planten, stuur gerust een e-mail met foto naar: info@heijnen-planten.nl . Onze klantenservice zal graag de situatie voor u beoordelen. Wij wensen u veel groei plezier!
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Planten zijn prachtig levering waardeloos.

Planten zijn prachtig. Helaas is het bezorgingssysteem minder fijn. Je kan een leveringsweek aangeven maar dat is alles. De dag moet je maar afwachten. Geen indicatie. Je mag nog terugbellen misschien dat ze dan kunnen zien of je product op de wagen staat. Maar ook daar moet je maar afwachten. Volledig waardeloos zeker bij een grote bestelling. Bestel niet weer daar ondanks dat het product prachtig is.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
26 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten, maar het spijt ons ten zeerste dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We maken gebruik van externe vervoerders om onze bestellingen te bezorgen binnen de door u opgegeven leverweek, van dinsdag tot en met vrijdag. Op dit moment kunnen we helaas nog geen exacte leveringsdagen garanderen, maar we doen ons uiterste best om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we hopen dat u veel plezier beleeft aan de groei van uw planten.
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Communiceren over dag en tijdstip van aflevering!
Beoordeling melden
MV
Mar V.
Heerhugowaard
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verschil ervaring planten en bomen

Plant bestellen gaat goed qua communicatie en levering. Bij het bestellen van een boom: onduidelijkheid over de levering " ergens tussen maandag-vrijdag, 9.00-18.00". Da's niet handig! De boomlevering kwam heel plotseling, gelukkig was ik thuis. De boom zelf viel wat tegen (tov de prijs en de foto's op de site)
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
28 mrt 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verwarring over de leveringstijd. We werken samen met externe vervoerders en kunnen hierdoor alleen leverweken aangeven, niet specifieke dagen. De bestelling wordt bezorgd tussen dinsdag en vrijdag in de door u aangegeven leverweek. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren is dit niet erg en zal de bezorger de planten op een geschikte plek rondom uw huis plaatsen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en wij zien u graag nog een keer terug.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen goede klantenservice, jullie beloven alles maar komen afspraken niet na
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
15 apr 2024
Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent in onze klantenservice.Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Hoge score een raadsel...

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
26 feb 2024
Bedankt dat u tijd genomen heeft om ons feedback te geven. Onze start van het seizoen is niet zo soepel verlopen als dat we gehoopt hadden. Het spijt ons dat u dit ook zo ervaren heeft. We hebben het verloop van uw bestelling onder de loep genomen en gekeken waar we zaken kunnen verbeteren. Hiermee proberen wij in de toekomst dit soort zaken te voorkomen, helaas heeft u daar op dit moment geen profijt van gehad. Nogmaals onze excuses en we hopen dat wij de gelegenheid krijgen om dit aan u te bewijzen.
JW
Jan W.
Hoogeveen (Drenthe)
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Volgens beloftes 1tot 5 werkbare dagen bezorgen product heb 2x gebeld waar bestelling bleef na de 2x bellen uiteindelijk volgende dag bericht dat bestelling onderweg was. Beetje jammer plantjes zagen er redelijk goed uit wel wat klein van formaat.
Beoordeling melden
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering niet volgens de bestelling !!

De aangeleverde planten waren te compact verpakt, waardoor er heel veel takken/planten beschadigd waren. Ook bleek na het zetten van de haag dat de geleverde hoogte (80-100) vrijwel niet overeen kwam met de bestelde hoogte (100-125). Klachten over het voorgaande via de de door het bedrijf aangeleverde links worden niet beantwoord en ook op de mail daarover wordt niet gereageerd. Al met al heel teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
30 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en hoogte va de planten. Ik kan helaas geen mail of reclamatie van u in ons systeem vinden. Dat verklaard dat u geen reactie heeft gehad. De mails worden bij ons in de regel binnen 1 a 2 werkdagen behandeld. Onze klantenservice zal met u contact nemen om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze logistieke bezorger, matige kwaliteit van de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
30 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u met de bezorging van uw planten een negatieve ervaring heeft gehad en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw planten. We besteden altijd veel zorg aan de kwaliteit van onze planten en een tevreden kalnt is voor ons zeer belangrijk. Onze klantenservice zal met u contact nemen en we hopen dat wij samen met uw dit probleem kunnen bespreken en naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Planten komen met bruine bladeren. Nog even afwachten of ze goed gaan aanslaan. Levering wel keurig afgeleverd in groot krat en met nette juten wortel bescherming. Keurig de bestelde meststoffen bijgevoegd.
Beoordeling melden
Antwoord van heijnen-planten.nl
21 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals ik op de foto kan zien handelt het zich hier om roestwater. Dit zou na enige regenbuien er vanaf regenen. U heeft 1 maand aangroeigarantie op uw planten. Als u aan het einde van deze garantieperiode een verslechtering van u planten ziet optreden, meld u zich dan met foto's bij onze klantenservice. Zij kunnen deze dan beoordelen en uw indien nodig advies geven. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen