heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

HO
hans O.
sittard
30 jun 2024

Laurier & Ilex …. Even afwachten

Allereerste bestelling: conclusie tot nu toe laurierstruiken worden geel / blad valt behoorlijk af / ondanks dezelfde dag & goed geplant en gewaterd ( muv dagen met heftige regenval ) ilexstruiken zijn goed. Ben benieuwd: al met al toch ruim 500 euro
1 jul 2024
Beste Tuinvriend, bedankt voor het delen van uw ervaring. We vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Helaas kan het voorkomen dat de plant in het begin geel blad vertoont. Dit is natuurlijk erg jammer en onze klantenservice is hierover al met u in gesprek. Uw aangroeigarantie werd verlengt om te zien hoe de planten zich verder ontwikkelen. Graag horen wij van u na afloop van deze periode hoe het met uw planten is. Wij danken u voor uw feedback en wensen u veel groei plezier!
27 jun 2024
1 plant zag er goed uit de andere minder had al veel gelen bladeren klui heel droog.
28 jun 2024
Beste tuinvriend, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat uw bestelling goed is aangekomen. Het is natuurlijk wel erg jammer dat er een plant al gele bladeren vertoont. Mocht u twijfels hebben aan de kwaliteit van de planten, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken. Wij wensen u veel plezier met de planten!
6 jun 2024

Levering en kwaliteit

Er is alleen een week van de levering genoemd. Vervolgens belt de chauffeur een half uur van tevoren. De planten zouden dezelfde dag zijn gerooid, dus supervers. Veel planten hebben al gele bladeren bij aflevering en de kluiten zijn droog
7 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat alles goed verlopen is met de levering van uw bestelling. Het spijt ons dat de kluiten droog waren, wij doen altijd ons uiterste best om de planten zo vers mogelijk te leveren. Mocht u twijfels hebben over de kwaliteit van de planten, stuur gerust een e-mail met foto naar: info@heijnen-planten.nl . Onze klantenservice zal graag de situatie voor u beoordelen. Wij wensen u veel groei plezier!
23 mei 2024

Goed maar betreft bezorging kan het beter.

De ontvangen levering was goed en netjes strak ingepakt. Helaas is 1 beukenboompje er slecht aan toe maar we gaan zien of dat deze nog bijtrekt. Betreft de bezorging, dit is echt een punt ter verbetering. Communicatie betreft de bezorgtijd kan zeker beter.
24 mei 2024
Beste tuinvriend, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Het spijt ons te horen dat u twijfels heeft over een van onze boompjes. We willen graag benadrukken dat al onze planten een garantie van één maand hebben. Mocht u binnen deze periode ontevreden zijn over de kwaliteit, dan nodigen we u van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice. Samen kunnen we dan kijken naar een mogelijke oplossing. Daarnaast willen we u laten weten dat we achter de schermen hard werken aan het verbeteren van ons leveringsproces. We werken samen met externe logistieke partners, waardoor we onze klanten momenteel alleen een leverweek kunnen laten aangeven. We begrijpen dat dit wellicht niet ideaal is, maar we zijn vastbesloten om onze service te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw review. We wensen u een prettig weekend toe en hopen dat we u in de toekomst weer van dienst kunnen zijn.
16 mei 2024
Communiceren over dag en tijdstip van aflevering!
25 apr 2024

Planten zijn prachtig levering waardeloos.

Planten zijn prachtig. Helaas is het bezorgingssysteem minder fijn. Je kan een leveringsweek aangeven maar dat is alles. De dag moet je maar afwachten. Geen indicatie. Je mag nog terugbellen misschien dat ze dan kunnen zien of je product op de wagen staat. Maar ook daar moet je maar afwachten. Volledig waardeloos zeker bij een grote bestelling. Bestel niet weer daar ondanks dat het product prachtig is.
26 apr 2024
Dank u wel voor uw feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de planten, maar het spijt ons ten zeerste dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. We maken gebruik van externe vervoerders om onze bestellingen te bezorgen binnen de door u opgegeven leverweek, van dinsdag tot en met vrijdag. Op dit moment kunnen we helaas nog geen exacte leveringsdagen garanderen, maar we doen ons uiterste best om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en we hopen dat u veel plezier beleeft aan de groei van uw planten.
MV
Mar V.
Heerhugowaard

Verschil ervaring planten en bomen

Plant bestellen gaat goed qua communicatie en levering. Bij het bestellen van een boom: onduidelijkheid over de levering " ergens tussen maandag-vrijdag, 9.00-18.00". Da's niet handig! De boomlevering kwam heel plotseling, gelukkig was ik thuis. De boom zelf viel wat tegen (tov de prijs en de foto's op de site)
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw verwarring over de leveringstijd. We werken samen met externe vervoerders en kunnen hierdoor alleen leverweken aangeven, niet specifieke dagen. De bestelling wordt bezorgd tussen dinsdag en vrijdag in de door u aangegeven leverweek. Mocht u niet thuis zijn op het moment van afleveren is dit niet erg en zal de bezorger de planten op een geschikte plek rondom uw huis plaatsen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en wij zien u graag nog een keer terug.
Geen goede klantenservice, jullie beloven alles maar komen afspraken niet na
Antwoord van heijnen-planten.nl
Het spijt ons zeer te horen dat u teleurgesteld bent in onze klantenservice.Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze klanten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de kwestie te bespreken en een passende oplossing te vinden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren.

Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Hoge score een raadsel...

Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt dat u tijd genomen heeft om ons feedback te geven. Onze start van het seizoen is niet zo soepel verlopen als dat we gehoopt hadden. Het spijt ons dat u dit ook zo ervaren heeft. We hebben het verloop van uw bestelling onder de loep genomen en gekeken waar we zaken kunnen verbeteren. Hiermee proberen wij in de toekomst dit soort zaken te voorkomen, helaas heeft u daar op dit moment geen profijt van gehad. Nogmaals onze excuses en we hopen dat wij de gelegenheid krijgen om dit aan u te bewijzen.
JW
Jan W.
Hoogeveen (Drenthe)
Volgens beloftes 1tot 5 werkbare dagen bezorgen product heb 2x gebeld waar bestelling bleef na de 2x bellen uiteindelijk volgende dag bericht dat bestelling onderweg was. Beetje jammer plantjes zagen er redelijk goed uit wel wat klein van formaat.
28 okt 2023

Levering niet volgens de bestelling !!

De aangeleverde planten waren te compact verpakt, waardoor er heel veel takken/planten beschadigd waren. Ook bleek na het zetten van de haag dat de geleverde hoogte (80-100) vrijwel niet overeen kwam met de bestelde hoogte (100-125). Klachten over het voorgaande via de de door het bedrijf aangeleverde links worden niet beantwoord en ook op de mail daarover wordt niet gereageerd. Al met al heel teleurstellend.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en hoogte va de planten. Ik kan helaas geen mail of reclamatie van u in ons systeem vinden. Dat verklaard dat u geen reactie heeft gehad. De mails worden bij ons in de regel binnen 1 a 2 werkdagen behandeld. Onze klantenservice zal met u contact nemen om gezamenlijk naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
28 okt 2023
Waardeloze logistieke bezorger, matige kwaliteit van de bestelling.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinliefhebber, Het spijt ons te horen dat u met de bezorging van uw planten een negatieve ervaring heeft gehad en dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw planten. We besteden altijd veel zorg aan de kwaliteit van onze planten en een tevreden kalnt is voor ons zeer belangrijk. Onze klantenservice zal met u contact nemen en we hopen dat wij samen met uw dit probleem kunnen bespreken en naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen
19 okt 2023
Planten komen met bruine bladeren. Nog even afwachten of ze goed gaan aanslaan. Levering wel keurig afgeleverd in groot krat en met nette juten wortel bescherming. Keurig de bestelde meststoffen bijgevoegd.
21 okt 2023
Beste tuinliefhebber, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals ik op de foto kan zien handelt het zich hier om roestwater. Dit zou na enige regenbuien er vanaf regenen. U heeft 1 maand aangroeigarantie op uw planten. Als u aan het einde van deze garantieperiode een verslechtering van u planten ziet optreden, meld u zich dan met foto's bij onze klantenservice. Zij kunnen deze dan beoordelen en uw indien nodig advies geven. Wij wensen u veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Haagplanten Heijnen