heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden331 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

25 feb 2024
16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

6 jun 2024

Zeer tevreden

Goede planten ontvangen, ook geen bruine of doffe naalden. Zeer tevreden! Punt ter verbetering is enkel als ik meer inzicht kan krijgen op welke dag geleverd wordt.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Omdat we met externe transportbedrijven werken, is het alleen mogelijk om de bezorgweek te selecteren. De bestelling wordt dan die week geleverd, tussen dinsdag en vrijdag. We werken er achter de schermen hard aan om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en geniet van uw planten!
23 mei 2024
Snelle levering. ‘Vers’ verpakte planten met een stevige kluit. Planten zijn daardoor weerbaarder en dus sterker om te verplanten.
24 mei 2024
Beste tuinvriend, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze planten! We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken met snelle levering en verse, stevig verpakte planten. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!

Zorgeloos en prima!

Goede kwaliteit planten, prima levering, netjes verpakt, en gunstig geprijsd. Een aanrader, dus!
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedendag, wij danken u voor uw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons best om de mooiste planten uit te graven en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgende keer!

Mooie taxussen geleverd

Zes taxussen besteld van 2 meter, volgens afspraak bezorgd.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat de levering goed verlopen is en u tevreden bent met de Taxussen. Wij wensen u hiermee veel groei plezier!
Netjes afgeleverd chauffeur gaf nog instructies
Snel en netjes geleverd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste Tuinvriend, wat fantastisch om te horen dat de levering goed en snel is verlopen en u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met de planten!
6 jun 2024
30 mei 2024
30 mei 2024
FF
16 mei 2024
Helaas was het bestel programma niet duidelijk, je kunt als je besteld op de agenda een datum ingeven, maar naderhand bleek dat het dan alleen de week betrof waar je datum kon ingegeven en dat is echt niet fijn. Want je denk het komtwoensdag, maar in de praktijk kon het ook 3 dagen later zijn.

Hedera

Een heel behoorlijk aantal hedera besteld voor de schutting, deze zijn allemaal even mooi van kwaliteit en ook de kluit wortels ziet er goed uit, optijd geleverd.
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met de kwaliteit en dat de planten op tijd werden geleverd. Wij wensen u veel groei plezier met uw Hedera's!
16 mei 2024
Snelle levering. Product goed verpakt en onbeschadigd aangekomen. Planten voldoende voeding.
17 mei 2024
Goedendag, wij danken u voor uw positieve feedback. Wat fijn om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons uiterste best om de mooiste planten uit te graven en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgend bezoek!
25 apr 2024
Planten waren heel mooi en groter dan besteld. Wat ik mooi vond voor die 🏆
26 apr 2024
Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons enorm goed om te vernemen dat u zeer tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel groei plezier aan de planten en verwelkomen u graag nogmaals bij Heijnen Planten!
16 mei 2024
Mooie ,goed en zorgvuldig verpakte planten. Zijn hier zeer tevreden mee.
2 mei 2024
Goed geleverd. Mooie planten. Afwachten hoe het ontwikkeld.
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de planten. Wij wensen u veel groei plezier!
HB
Heleen B.
Schoorl
2 mei 2024
Iets exacter aangeven wanneer geleverd gaat worden
3 mei 2024
Bedankt voor uw positieve review. Daar wij met externe vervoerders samenwerken, kunnen wij op dit moment enkel de leverweek aangeven. Wij werken er echter hard achter de schermen aan om nauwkeurige data te kunnen verstrekken in de toekomst. Wij wensen u veel plezier met uw planten.
8 mei 2024
Prima producten