heijnen-planten.nl- Logo - Beoordelingen

heijnen-planten.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden347 beoordelingen in totaal

19 okt 2023
Bezorging was prima, keurig bedrijf, hele vriendelijke chauffeur die alles netjes verpakt bracht en op de gewenste plek plaatste. Kwaliteit lijkt echt okay, weinig wortels maar hopelijk gaat alles goed aan. Heel tevreden zo ver. Ik zou het wel prettig vinden als ik een dag voor levering even een seintje zou krijgen dat t onderweg is.

16 plantjes die allemaal op voorraad waren besteld, levering week 6. Het bedrijf doet heel vaag over de leverdatum, tot het eind toe. Eind week 6, wordt niet geleverd, wordt week 7 meneer. Eind week 7, wordt helaas ook niet geleverd meneer, wordt week 8. Bij 1e navraag boete bij annuleren, dan toch geen boete want er is nog niets gedaan met uw order meneer. Valse info op web site, vage communicatie en uiteindelijk gewoon wanprestatie. Geannuleerd. Organisatie, logistiek en communicatie is gewoon slecht. Is mij een compleet raadsel hoe dit bedrijf aan een zo hoge score komt. GEEN aanbeveling.

Beoordelingen voor heijnen-planten.nl

Goed verpakt en de planten zagen er fris fruitig uit . Nu twee weken in de grond en ze lijken al te groeien . Bedankt voor de service !
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste klant, wat enorm fijn om te horen dat u de plantjes aangeplant heeft en zij al begonnen zijn met groeien! Wij danken u voor uw positieve review en wensen u enorm veel groeiplezier.
30 jun 2024
Goede kwaliteit planten en netjes geleverd! Ga later dit jaar nog meer bestellen, maar dan voor de achtertuin. Heijnen bedankt!
1 jul 2024
Beste klant, bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat fantastisch om te horen dat u tevreden bent met onze service en de planten. Wij kijken uit naar uw volgende bestelling zodat u heerlijk kunt gaan genieten in uw tuin. Wij wensen u veel groei plezier met de planten en verwelkomen u graag opnieuw!
11 jul 2024
Duidelijke site. Alleen hebben we wel het idee dat we twee verschillende bomen hebben. Terwijl we 2 dezelfde hadden bestelt.
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw positieve beoordeling van 4 sterren. Wij willen u vriendelijk verzoeken met ons contact op te nemen via info@heijnen-planten.nl. Wij helpen u graag verder indien u zich zorgen maakt of u daadwerkelijk de goede planten heeft ontvangen. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
Verast door het feit dat alle planten zonder schade zijn geleverd en het goed doen
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste tuinvriend, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We doen altijd ons uiterste best om de planten goed te verpakken voor hun reis, zodat ze tiptop in orde bij onze klanten aankomen. We wensen u veel plezier met het groeien van de planten!
Snelle levering en een goede kwaliteit plantjes

waar voor je geld

levert wat wordt beloofd en beschreven
Antwoord van heijnen-planten.nl
Beste Tuinvriend, Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u met de kwaliteit van de planten en onze klantenservice tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw planten. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten
27 jun 2024
Keurig verpakt en bezorgt
prima, netjes geleverd
Antwoord van heijnen-planten.nl
Goedemiddag, het doet ons goed om te dat alles naar wens is verlopen. Wij danken u voor uw positieve review en wensen u veel plezier met uw bestelling. Wij zien u graag nog eens terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Heijnen Planten.
28 jun 2024
27 jun 2024
6 jun 2024

Zeer tevreden

Goede planten ontvangen, ook geen bruine of doffe naalden. Zeer tevreden! Punt ter verbetering is enkel als ik meer inzicht kan krijgen op welke dag geleverd wordt.
7 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Omdat we met externe transportbedrijven werken, is het alleen mogelijk om de bezorgweek te selecteren. De bestelling wordt dan die week geleverd, tussen dinsdag en vrijdag. We werken er achter de schermen hard aan om dit proces in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en geniet van uw planten!
24 jun 2024
Bezorging liep soepel en planten zijn mooi De ene net wat mooier als de ander maar verder prima in orde
26 jun 2024
Beste tuinvriend, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze leverservice en de planten. Ontzettend veel plezier gewenst met uw bestelling en wij zien u graag nog een keer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Heijnen Planten.
11 jun 2024

Zorgeloos en prima!

Goede kwaliteit planten, prima levering, netjes verpakt, en gunstig geprijsd. Een aanrader, dus!
12 jun 2024
Goedendag, wij danken u voor uw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat de planten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat de levering goed is verlopen. We doen altijd ons best om de mooiste planten uit te graven en naar onze klanten te sturen. We wensen u veel plezier met uw planten en kijken uit naar een volgende keer!

Mooie taxussen geleverd

Zes taxussen besteld van 2 meter, volgens afspraak bezorgd.
7 jun 2024
Bedankt voor het delen van uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat de levering goed verlopen is en u tevreden bent met de Taxussen. Wij wensen u hiermee veel groei plezier!
13 jun 2024
Netjes afgeleverd chauffeur gaf nog instructies
13 jun 2024
Snel en netjes geleverd
14 jun 2024
Beste Tuinvriend, wat fantastisch om te horen dat de levering goed en snel is verlopen en u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u veel plezier met de planten!
21 jun 2024
14 jun 2024