Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden765 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

19 okt 2023
Mooi product. Levering zoals afgesproken.
19 okt 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! - Team Surprose 🌹

Fantastische bloemen

Product voldoet volledig aan de beschrijving van de website. Prachtig boeket!
19 okt 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
19 okt 2023
Prachtige bos rode rozen ontvangen. Nog nooit bloemen bezorgd gekregen welke zo keurig netjes en mooi ingepakt zijn als bij jullie. De rozen een week geleden als cadeau verzonden en ze staan nog prachtig en ruiken heerlijk. Ik ben fan en zal vanaf nu al mijn bloemen bij jullie bestellen. Bedankt!
19 okt 2023
Bedankt voor deze mooie complimenten. Wat ontzettend fijn om te horen dat uw ervaring zo goed is! Tot de volgende bestelling! - Team Surprose 🌹
18 okt 2023
message were printed on a simple piece of paper no collar and doesn't include emogies
19 okt 2023
Thank you for your review. The card as shown with the bouquet on our shop is indeed a simple card, for every occasion. A special eco-friendly design with no extra paper waste than needed. - Team Surprose 🌹
16 okt 2023
Prachtige bos rozen laten bezorgen voor mijn vrouw.
17 okt 2023
Bedankt voor deze 5-sterren review! We wensen u en uw vrouw veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
Rozen staan langer dan 9 dagen, ook mooi verpakt. Bedankt
17 okt 2023
Fijn om te horen dat er nog steeds van de rozen genoten wordt! Bedankt voor deze positieve beoordeling. - Team Surprose 🌹
Top
16 okt 2023
Bedankt voor deze positieve review, fijn dat alles goed is gegaan! - Team Surprose 🌹
13 okt 2023
16 okt 2023
Bedankt voor deze 5-sterren review. Fijn dat alles naar wens is geweest! - Team Surprose 🌹
12 okt 2023
Slecht heel slecht de bloemen waren 3 dagen te laat en kreeg niet eens een compensatie niks slechte kwaliteit dus gekregen slappe beurze bloemen
13 okt 2023
Wat vervelend om te horen. Onze klantenservice zou hier graag over horen, wij zouden graag met u kijken naar een gepaste oplossing! - Team Surprose
LH
Lucien H.
Voorburg
11 okt 2023
Mooie frisse rozen. Keurig verpakt en afgeleverd Mijn liefste was onder de indruk Nu een week later staan ze nog steeds!
11 okt 2023
Bedankt voor deze mooie review, fijn om te horen dat er van genoten is/wordt! - Team Surprose 🌹
Goeie service, snelle bezorging!
10 okt 2023
Heel erg fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor deze 5-sterren review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Direct en Snel

Direct en makkelijk, precies wat ik zocht. De bloemen waren fantastisch
Antwoord van Surprose.nl
Bedankt voor deze mooie review, goed om te horen dat er van de rozen wordt genoten! - Team Surprose 🌹

Rozen

Een mooie bos rozen hebben jullie geleverd! Eén tip: kijk in de envelop
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is aangekomen. Wij horen nog wel graag meer over de tip over de envelop. Als u feedback voor ons heeft, dan horen wij dat graag (verkoop@surprose.nl)! - Team Surprose 🌹
5 okt 2023

Kwaliteit van de rozen is slecht

Rozen waren mooi binnen gekomen, maar helaas hebben ze geen week volgehouden. In het boekje staat dat het 2 weken zou overleven, maar echter hebben ze met 1 zakje geen week volgehouden. Jammer.
Antwoord van Surprose.nl
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de rozen. Onze klantenservice zou graag meer horen hierover. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice (verkoop@surprose.nl)? - Team Surprose

Sonde van het geld!

De bezorging was helemaal prima, en de verpakking zag er verzorgd uit. Echter waren de rozen na 2 dagen al aan het einde van hun periode. Het is dus erg jammer dat we er maar 2 dagen van konden genieten!! Zonde van de investering

Rozen XXL

Mooie bos rozen
Antwoord van Surprose.nl
Fijn om te horen dat u de rozen mooi vond! Mocht u verdere feedback hebben dan horen wij die graag. - Team Surprose 🌹
4 okt 2023
Prima levering van mooi boeket rozen! Bovendien ook uitstekende klantenservice, tevreden klant.
Antwoord van Surprose.nl
Ontzettend fijn om te horen dat de rozen en onze service zo goed zijn ervaren. Bedankt! - Team Surprose 🌹
3 okt 2023
Prachtige rozen en met heel veel aandacht werd het afgeleverd!!! Zeker voor herhaling vatbaar om bij jullie boeketten te bestellen.
3 okt 2023
Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen! Tot het volgende boeket! - Team Surprose 🌹
3 okt 2023
Snel afgeleverd. Rozen waren prachtig.
3 okt 2023
Bedankt voor deze 5-sterren review. Fijn dat alles naar wens is gegaan! - Team Surprose 🌹