Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden766 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

11 sep 2023
12 sep 2023
Bedankt voor deze positieve beoordeling, geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
8 sep 2023
De levering was super snel en de rozen zien er prachtig uit. Ik ben er heel erg tevreden mee
8 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat er van de rozen genoten wordt! - Team Surprose 🌹
7 sep 2023
Zeer fijn. Besteld, op tijd bezorgd ! KWALITEIT ROZEN.
7 sep 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen van hoge kwaliteit zijn! Bedankt voor de 5-sterren! - Team Surprose 🌹
Bedankt voor de 5-sterren review! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹

Verbeteren vervoersmethode

Kwaliteit was goed, maar door verzend periode van 4 dagen slechter als na 1 dag verzending. Tevens hebben wij elders bloemen abonnement, waarbij zowel verpakking als postbedrijf anders en beter is. Wellicht beter om andere vervoerder gebruiken voor waddeneilanden, is blijkbaar maar 1 post bedrijf wat conform opgave werkt.
7 sep 2023
Bedankt voor de review. Fijn dat de rozen van goede kwaliteit zijn! Nogmaals onze excuses voor de vertraging... 95% van de bestellingen komt op tijd aan, helaas zat uw bestelling bij de 5% met vertraging. Graag horen we welk post bedrijf goed kan leveren op de Waddeneilanden. Alvast bedankt voor het sturen! - Team Surprose 🌹
6 sep 2023
Had een combi pakket bestel alleen ging helaas iets fouts. De cocktail ontbrak helaas bij mijn bestelling. Het was thuis bezorgd bij mijn vriendin dus kwam er helaas te laat achter. Toen daarna meteen gemaild en 1,5 dag later ontving ik het product toch! Dat was prima service alleen beetje balen van de incomplete bestelling in het begin
6 sep 2023
Bedankt voor de review. Nogmaals onze excuses dat de cocktail bij de eerste levering ontbrak, goed om te horen dat de service wel naar wens is! - Team Surprose 🌹
5 sep 2023

Rozen waren van prima kwaliteti

Rozen waren van prima kwaliteit
6 sep 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen van prima kwaliteit zijn! Bedankt voor de complimenten! - Team Surprose 🌹
4 sep 2023
Fijn om te horen dat u het boeket zo goed heeft ervaren, bedankt voor deze mooie beoordeling! - Team Surprose 🌹
1 sep 2023

Top aankop, vrouw was er blij mee!

Bezorgen was zoals verwacht. In de ochtend bestelt en in de avond al op adres geleverd. Rozen zijn van top kwaliteit en blijven lang mooi!
4 sep 2023
Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat er van de rozen genoten wordt en dat de kwaliteit goed is! - Team Surprose 🌹
31 aug 2023
Bloemen zijn vers afgeleverd en zorgvuldig ingepakt! Kleuren springen eruit! Het was een hele mooie 1ste ervaring. Zeker van herhaling vatbaar!
1 sep 2023
Bedankt voor de review. Goed om te horen dat alles goed is gegaan en er van de rozen genoten wordt! Volgende keer proberen we er een 5-sterren ervaring van te maken. - Team Surprose 🌹
29 aug 2023
Alles is goed gelopen, tijdig bezorgd en mooie rozen. Iedereen tevreden!
30 aug 2023
Bedankt voor deze 5-sterren review. Goed om te horen dat alles goed is gegaan en er van de rozen genoten wordt! - Team Surprose 🌹

Bloem voor een zoen :)

Presentatie uitstekend! Perfecte bloemen om de mensen van wie je houdt te verrassen :). Ook blijven de bloemen erg lang mooi.
30 aug 2023
Fijn om te horen dat er lang van de rozen genoten wordt! Bedankt voor deze mooie review. - Team Surprose 🌹
29 aug 2023
Kwalitatief zeer matig. Het is duidelijk een massaproduct, waar kwaliteit ten kosten gaat van kwantiteit. Met een bos bloemen van 75 euro verwacht ik de show te stelen, maar dat was absoluut niet het geval.
30 aug 2023
Vervelend om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? Er wordt bij ons namelijk niet bezuinigd op de kwaliteit. We horen hier graag meer over! - Team Surprose
28 aug 2023
De bloemen zouden 10 dagen mooi staan. Alles gedaan zoals beschreven stond na 4 dagen hingen de rozen en waren ze al dood... schandalig dat ik daarvoor bijna 40euro heb moeten betalen... na 4dagen lagen ze in de kliko top!
28 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Dat is erg vreemd, zou u hierover contact willen opnemen met onze klantenservice? We kijken er graag samen nog even naar. - Team Surprose
26 aug 2023

Tevreden

Voor het eerst besteld bij Surprose. Totaal twee bestellingen geplaatst. Eerst twijfelachtig geweest omdat ik een paar negatieve reacties voorbij zag komen. Na levering beide ontvangers erg tevreden, met als opmerking dat zij nog nooit zulke mooie rozen hebben gezien. Echter, helaas maar een weekje van hebben genoten.
28 aug 2023
Bedankt voor de mooie review. Fijn dat er van de rozen genoten wordt! Uit de foto hebben we voor de volgende keer nog als verzorgingstip dat een glazen vaas beter is voor de rozen. Glazen vazen houden na het schoonmaken van de vaas geen bacteriën vast namelijk, deze vazen hebben dat helaas wel, wat ten koste gaat van het vaasleven van de rozen. - Team Surprose 🌹
25 aug 2023
het bestellen , de telefonische begeleiding , het bezorgen alles viel in de juiste plooi, + ook de kwaliteitsvolle rozen die geleverd werden bleven lang in perfecte staat wij komen terug !!
28 aug 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en er genoten is van de rozen! - Team Surprose 🌹
25 aug 2023

Prachtige rozen, goed verpakt en snel verzonden!

Voor het eerst rozen verstuurd via Suprose. Vriendelijk te woord gestaan. Ik heb gekozen voor de EverRed rozen. De volgende dag, keurig verpakt verstuurd. Volgens m’n moeder heeft ze nog nooit zulke mooie rozen gehad. Ze worden steeds mooier zegt ze. Dus we gaan zeker terug komen!
28 aug 2023
Wat ontzettend fijn om te horen dat de rozen zo goed worden ontvangen en ervaren! Bedankt voor de complimenten, ook over de service! - Team Surprose 🌹
24 aug 2023
De service is gewoon top ,er word in oplossingen mee gedacht super
25 aug 2023
Fijn om te horen dat u de service zo goed heeft ervaren, bedankt voor deze mooie beoordeling! - Team Surprose 🌹
23 aug 2023
Snelle service en mooie en sterke bloemen
25 aug 2023
Bedankt voor het compliment! Dat vinden we altijd fijn om te horen. - Team Surprose 🌹
22 aug 2023
Mooie bos rozen bezorgd en netjes op tijd.. uitstekend
22 aug 2023
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹