Surprose.nl- Logo - Beoordelingen

Surprose.nl

372 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jun 2020
Surprose.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik wil graag mijn oprechte dank uitspreken aan Surprose voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met hun producten en klantenservice. Onlangs heb ik een bestelling geplaatst voor een prachtig boeket rozen, en ik kan niet genoeg benadrukken hoe blij ik ben met zowel de kwaliteit van de rozen als de service die ik heb ontvangen. Helaas liep mijn levering vertraging op vanwege problemen bij het logistiek bedrijf. Maar wat een opluchting was het om te zien hoe Surprose snel en doeltreffend reageerde op mijn zorgen. Hun klantenserviceteam was buitengewoon behulpzaam en stond direct voor me klaar met een fantastische oplossing. Ik was echt onder de indruk van hun toewijding om ervoor te zorgen dat ik tevreden was als klant. Niet alleen boden ze me een snelle oplossing, maar ze deden dat ook met een vriendelijke en professionele houding die me echt het gevoel gaf gewaardeerd te worden als klant. En dan natuurlijk de rozen zelf! Ze waren absoluut prachtig en van uitstekende kwaliteit. Elk detail was perfect, van de versheid van de bloemen tot de zorgvuldige schikking van het boeket. Al met al kan ik Surprose van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar prachtige bloemen en een klantenservice die echt boven en buiten gaat. Bedankt Surprose!

Vrijdag besteld voor maandag na het weekend. Hier bijna 8 euro extra voor betaald zodat het op tijd zou aankomen. Week later pas bezorgd. Was een anonieme bestelling. Als vervolgens door ontvanger geklaagd wordt, vergeet men de regels en is het ineens niet meer anoniem. Kortom.. Ik bestel voortaan lekker ergens anders dan bij dit onbetrouwbare bedrijf

Beoordelingen voor Surprose.nl

Bedankt voor deze 5-sterren review! - Team Surprose 🌹
18 mei 2023
Na vorige flop toch maar weer geprobeerd. Ondanks de gegevens via de chat dit keer prima gegaan. Duidelijke mails om de bestelling te volgen en de ontvanger was uitstekend te spreken over de kwaliteit.
22 mei 2023
Goed om te horen dat alles goed is gegaan en de ontvanger blij was met de rozen. Bedankt voor de mooie beoordeling! - Team Surprose 🌹
18 mei 2023
Dat julie ook echt op de dag leveren die je zelf kan uitkiezen.en de bloemen zijn altijd prachtig en gaan lang mee
22 mei 2023
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
18 mei 2023
Komt snel en keurig aan, boeketten zien er mooier uit dan op de foto’s. Ik ben zeer tevreden vooral als je een druk werkende persoon bent is het lekker makkelijk voor je geworden om iemand te verassen!
Bedankt voor deze mooie review. Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
16 mei 2023
Uitstekende service! Had een boeket rozen ontvangen die al half bedorven waren, direct foto's gemaakt en gemeld, en zonder moeite een nieuwe bos gekregen die wel perfect was. Zeker aan te raden!
22 mei 2023
Fijn om te horen dat zowel rozen als onze service zo zijn ervaren, bedankt hiervoor! - Team Surprose 🌹
16 mei 2023
Prachtig rozenboeket en gebruiksaanwijzing. Wat meer water in washand gewenst. Gelukkig is watertekort tijdens transport niet fataal geweest voor 20 rozen. Pfff Laat in de middag begin avond geleverd ...
22 mei 2023
Fijn dat er van de rozen kan worden genoten. Bedankt voor de feedback, we nemen het zeker mee! - Team Surprose 🌹
FW
15 mei 2023

Perfecte en uiterst vriendelijke service!!

Perfecte en uiterst vriendelijke service.... Misschien vermelden dat je beter 1 dag op voorhand verstuurd om zeker geen dag te laat toe te komen......zeker als je met Bpost werkt....
16 mei 2023
Ontzettend bedankt voor deze review, we nemen het zeker mee! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹
Super!
16 mei 2023
Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier van de rozen! - Team Surprose 🌹
15 mei 2023
Mooi verpakt en mooie kwaliteit rozen!
16 mei 2023
Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat er van de rozen genoten wordt! - Team Surprose 🌹
10 mei 2023
Super mooie bos rode rozen net als vorig jaar , volgend jaar weer 1 extra !
11 mei 2023
Fijn om te horen dat de bos rozen goed is ontvangen! Mocht u verdere feedback voor ons hebben, dan horen wij dit graag op verkoop@surprose.nl. - Team Surprose 🌹
9 mei 2023
4-mei 40-witte rozen laten bezorgen in Keulen. Deze lagen na 5-dagen al in de vuilnisbak!!! Na de kosten is ook de teleurstelling groot!!!
11 mei 2023
Vervelend om te horen dat de rozen niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Zou u dit ook nog even willen bespreken met onze klantenservice? We zouden graag kijken naar een oplossing met u samen! - Team Surprose
8 mei 2023
Goede communicatie en snelle levering en kwaliteit rozen
9 mei 2023
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Geniet van de rozen! - Team Surprose 🌹