beppy.com- Logo - Beoordelingen

beppy.com

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

23 sep 2023
Zeer tevreden van de cups omdat je ze niet voelt zitten en hebt constant een zeker gevoel. Met een tampon voel ik me vaak onzeker dat ik ga doorlekken. Onlangs de sterilisator aangekocht en dit zorgt voor nog extra gebruiksgemak! Ik heb de beppycup eens uitgetest tijdens de menstruatie en dat sloeg wel wat tegen! Ik voelde deze niet zitten maar hij had heel erg gelekt waardoor het bogel een boeltje was 🙈 De beppy sponstampons zijn hiervoor veel beter geschikt 😉

25 okt 2023
Mijn eerste ervaring met Beppy: Ik vind het inbrengen lastig maar dat is een kwestie van oefenen, denk ik. Hij zit ook erg diep wat ik nog een beetje eng vind maar goed dat is ook een kwestie van wennen. Tijdens het paardrijden bleef hij goed zitten en heb ik nergens last van gehad. Tijdens het werken(4uurtjes) ben ik toch door gelekt… ik weet niet hoe dit kan omdat er een anti-lek rand aan zit….. Hij is makkelijk schoon te maken. Dus over het algemeen wel tevreden en hopelijk lekt het er niet meer uit.

Beoordelingen voor beppy.com

AB
A B.
Ursem
Beppy sponsjes wet en droog besteld. Doet wat t moet doen! Perfect voor intimiteit tijdens menstruatie. Wel een beetje vissen om ze eruit te krijgen:)
5 jun 2024
Duidelijke site, goede kwaliteit producten en zeer snelle levering.
Snelle service
1 jun 2024
28 mei 2024
13 mei 2024
Goede uitleg, informatie. Ben heel blij met het product, werkt prima
14 mei 2024
SB
Sharon B.
Deventer
9 mei 2024
26 apr 2024
Qua prijs hoger dan concurrerende merken, maar de site ziet er goed uit, je krijgt wat je beloofd!
LK
Lien K.
Antwerpen
17 mrt 2024
Ik moet ze nog gebruiken, maar op de eersre zicht is het een topptoduct. Voelt zacht aan, mooie kleuren, overflow randje en last but not least je kan sex hebben ermee tijdens de menstruatie 🙌🙌🙌
Fijn product. Jammer dat je de light flow en heavy flow niet los van elkaar kunt bestellen.
9 mrt 2024
Zacht materiaal wat je niet voelt zitten. Heel prettig in vergelijking met andere cups
Soepel, makkelijk te verwijderen
10 mrt 2024
Top
25 okt 2023
5 nov 2023

Unable to pee comfortably

The packaging and product are beautiful but.. I bought the beppy cup a while back but I'm not satisfied with the product. Every time Ive tried using it it blocks my bladder and it's super hard to pee. (I've used different cup for 5 years and I've not had the issue). I have tried pushing the cup deeper but it's hurts as the silicone ring is too stiff for me. I bought 2 cups but I've only used one and only twice because it's too uncomfortable for my bladder. So my money is wasted 😓
23 sep 2023

Zeer tevreden van de cups!!!

17 feb 2024
Super service en wat een top product echt een aanrader !